به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : ۱۷۶۶۰۱

روایت سرافراز از فیلمش با شهرزاد میرقلی خان

روایت سرافراز از فیلمش با شهرزاد میرقلی خان
گروه سیاسی: محمد سرافراز رئیس سابق سازمان صدا و سیما درباره انتشار فیلمی از او و شهرزاد میرقلی خان در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.

دیروز فیلمی از سرافراز و شهرزاد میر قلی خان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن به نظر می‌رسد سرافراز پرونده‌های را به میر قلی خان تحویل می‌دهد. محمد سرافراز در گفتگو با ایلنا درباره این فیلم و پرونده‌های موجود در آن گفت: اسنادی که دو هفته پیش تحویل خانم میرقلی خان دادم، مربوط به پنج سال زندان و مکاتبات ایشان با دادگاههای آمریکا به اتهام تلاش برای خرید دوربین‌های دید درشب است. وی ادامه داد: درسال ۱۳۹۴ پیش از آنکه اتهام جاسوسی به ایشان وارد کنند، خودروی خانم میرقلی خان مورد سرقت قرارگرفت و فقط لپ تاب و چمدان اسناد زندان که در صندوق عقب خودرو قرار داشت، ربوده شد.قاعدتاً تصور می‌کردند به این ترتیب  سندی برای اثبات زندان رفتن در آمریکا ندارد.
 
سرافراز افزود: توجیه آنها برای اتهام جاسوسی به خانم میرقلی خان این بود که ۵ سال در زندان‌های آمریکا به سرنبرده است. سرمنشأ شایعات اخیر همان کسانی هستند که اتهام ساختگی جاسوسی را به این خانم وارد کردند وهیچ مدرکی برای ادعای خود نتوانستند ارائه کنند.

گفتنی اینكه، شهرزاد میرقلی خان بازرس ویژه رییس صداوسیما در زمان ریاست محمد سرافراز ، فیلمی از خود و سرافراز را در خارج کشور منتشر کرده است که زمان و مکان آن مشخص نیست اما در آن از اطلاعاتی سخن می‌گوید.
به گزارش انصاف نیوز، خانم میرقلی خان شش روز پیش با گذاشتن این فیلم در فیسبوک خود نوشت: «همزمانی اعیاد نیمه شعبان و ایستر بر تمامی مظلومان و ستمدیدگان جهان مبارک باد و به امید پیروزی حق بر باطل در این بهار. خواهشمند است، از گذاشتن کامنت خودداری فرماييد». یکی از مخاطبان او پرسیده که «این دکتر همون آقای سرافرز نیستند؟ رییس سابق صدا وسیما؟» و دیگری گفته «نظرت درباره ریس سابق صدواسیما چیه. سرافراز. و فیلم تون داخل آسانسور».
میرقلی خان در کامنتی در پاسخ درباره‌ی ماهیت پرونده‌ها نوشت: «اسناد و مدارک دوران زندانم در آمریکا» در این فیلم، شبنم میرقلی خان در فرودگاهی منتظر است که آقای سرافراز می‌رسد و با هم سلام علیک می‌کنند. در ادامه، میرقلی خان در حالی که چند پرونده در دست دارد بدون توضیح شفاف درباره‌ی آنها وارد آسانسور می‌شود و به نظر می‌رسد که فیلمبردار این صحنه، سرافراز است.