به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۱۷۷۶۴
كي‌روش دربدر به دنبال بازیکنان دورگه‌‌هاست!

سعداوی: اسامی تیم ملی مضحک است

گروه ورزشي: مربی فولاد خوزستان گفت: کارلوس کی روش تا به حال در گشت و گذار بوده و با این لیست فقط می خواهد باری از روی دوش خود بردارد.
سعداوی: اسامی تیم ملی مضحک است
نعیم سعداوی در مورد شکایت رسمی به اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت: به این اسامی تعداد زیادی از اهالی فوتبال شکایت دارند تنها باشگاه فولاد نیست متأسفانه چند سالی است که اسامی تیم ملی سریالی تکراری مضحک و خنده‌داری شده است. کارلوس کی روش برای خالی نبودن عریضه از تیم فولاد بازیکنان را به تیم ملی دعوت میکند اما به شرایط بازی که مي‌رسند یک بازیکن از فولاد در آن اسامی دیده نمی شود در مقابل اسامی بازیکنانی در تیم ملی دیده مي‌شود که يا مصدوم هستند و یا بازیکن فیکسی در تیم خود نیستند به اردو دعوت مي‌شوند.

مربی فولاد افزود: شنبه شب در دیدار بایرن مونیخ و بایرن لورکوزن سر مربی تیم ملی آلمان در ورزشگاه حضور داشت تا بازیکنان را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دهد ولی سر مربی ایران در گشت و گذار بوده و حال که برگشته با این لیست فقط مي‌خواسته باری از روی دوش خود بردارد. فولاد فصل گذشتۀ لیگ برتر فوتبال به دلیل بد شانسی آن جایگاه را به دست آورد و در این فصل هم با کمترین هزینه و بازیکنانی بی نام و نشان اما پر انگیزه با سه امتیاز اختلاف تیم دوم در صدر جدول قرار دارد. من از مسئولان این سوال را مي‌پرسم آیا استحقاق تیم فولاد این است که هیچ اسمی از بازیکنانش در تیم ملی وجود نداشته باشد؟ خواهشاً جواب بدهند!

سعداوی در ادامه گفت: بازیکنان تیم فولاد با تمام وجود و انگیزه در تمام بازیهای لیگ شرکت مي‌کنند و در موقع اعلام اسامی تیم ملی فقط آرزو دارند در میان آن نامها باشند. بازیکنانمان از ما پاسخ مي‌خواهند ما برای آنها هیچ توجیحی نداریم امیدواریم از کادر فنی تیم ملی در مورد این مساله پاسخ منطقی بشنویم. اگر شکایتی هم کرده باشیم فکر نمی کنم توفیری داشته باشد لیگ ما برای پویا بودن تیم ملی برگزار مي‌شود آیا هدف لیگ برای تیم ملی این بوده. تیم ملی از دل لیگ بیرون آمده است؟ زمانی که کی روش مرخصی خود را تمدید مي‌کرد، دستیارانش را مي‌فرستاد به باشگاه ها برای گرفتن عکس یادگاری و این افراد فقط در حد حرف قولی مي‌دادند و مي‌رفتند. هیچ اثربخشی به این قولها تا به حال ندیده ایم.

وي افزود: بحث فقط مهرداد پولادی، مجتبی جباری و ماهینی نیستند مسئولان یک تیم ملی مثال بزنند که اسمی از باشگاه صدرنشین لیگ آن کشور در لیست تیم ملی شان نباشد، آیا در لیگهایی مثل لالیگا، بوندسلیگا، جزیره مي‌توانند از بازیکنان تیمهای صدرنشین این لیگها بارسلونا، بایرن مونیخ، لیورپول بازیکنی دعوت نکنند آیا جرأت این کار را دارند؟ ولی تیم فولاد برای بازی تیم ملی مقابل تایلند بازیکنی در تیم ملی ندارد ما تمام امور را دست کی روش داده ایم که هیچ بار مثبتی ندارد بنده به تمام اهالی فوتبال و مردم کشورمان قول خواهم داد که در جام جهانی برای تیم ملی ایران هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

سعداوی در ادامه گفت: باشگاه فولاد تا آخر به دنبال این قضیه خواهد رفت تا بازیکنان ما تصور نکنند برای حضور داشتن در تیم ملی فقط از طریق دو باشگاه استقلال- پرسپولیس مي‌توانند راه پیدا کنند. کادر فنی تیم ملی هنوز اندر خم شناخت بازیکنان دورگه‌ای هستند که معلوم نیست کجا بوده‌اند، از کجا آمده‌اند اما دیگر تیم‌های حاضر در جام جهانی ترکیب را شناخته و در حال تمرین کردن يا برگزاری بازیهای تدارکاتی هستند.

وي در خاتمه گفت: تیم فولاد خوزستان مثل بقیه تیمها به دنبال جنجال و حاشیه نیست که بخواهد فوتبال کشورمان و داوری را تحت فشار بگذارد این به ضرر کشورمان است اگر هم شکایتی باشد از راه قانونی اقدام خواهد کرد اما این مسأله مورد کوچکی نیست زیرا نه تنها در حق تیم فولاد اجحاف شده بلکه به تمام تیمهای شهرستانی که با حداقل امکانات در لیگ شرکت کرده اند اجحاف شده است.

سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۳:۲۴
حق با توست.... (143620)
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۳:۴۹
اگه فولاد آذربایجان یا فولاد اصفهان بود بازیکنانش به راحتی عضو تیم ملی میشدند
خوزستان برزیل ایرانه ولی امان از ... (143640)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۴:۱۹
حرفهای آقای سعداوی بسیار به جا و منطقی است. (143663)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۴:۲۲
من دورگه ها را دوست دارم، دوست دارم به کشور آبا و اجدادیشون بیایند و بروند!ولی کسی که در تیم ملی ایران بازی می کند باید خود را ایراتی بداند، زبان فارسی بلد باشد، نه اینکه چون با آمریکا به جام جهانی 2014 نرسیده بیابد و جای بچه هایی رو پر کند که سالها آرزوشون بوده برای تیم ملی کشورشون بازی کنند! حتی اگر اینها بازیکنان درجه 1 دنیا هم بودند، من باز ترجیح می دادم که تیم ملی تیم ملی بماند! (143664)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۶:۰۵
کی روش استحقاق این جایگاه را ندارد (143719)
کرج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۶:۲۰
جالبه بعد به قطر ایراد میگیریم که تیم ملی اش خالص نیست. با این کار لیگ را نابود می کنیم. بازیکن ذخیره دعوت میشه اما رحمانی فولاد دعوت نمیشه. خنده داره. (143733)
خادم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۱۷:۵۰
اقاى سعداوى ! از بس الكى اومدين بالا توهم زدى،هيچ كدوم از بازيكنات تكنيك لازم رو ندارند لطفا ارامش كيروش رو بهم نزن (143776)
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۲۰:۵۱
بنده خدا راست میگه ... الان بهترین بازیکن لیگ بختیار رحمانیه ولی اسمش تو لیست نیست چرا؟ (143846)
خوزستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۲۱:۵۶
حرفهای آقای سعداوی کاملا به حق هستش،بازیکنایی که دعوت شدن یا سنشون خیلی بالاس،یاایرانی نیستن!!!!!!!!!!!یااصلا درلیگ امسال بازی نکردن.عجیبه واقعا!کاش با کره میباختیم وشانس نمی اوردیم تاعیارواقعی تیم با اصطلاح ملی مشخص شه نه درجام جهان!!!!!!!! (143868)
إيراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۲۲:۴۰
سعداوى خان! بازيكنان استقلال وپرسپوليس از كجا ميان؟ ازهمين تيم هاى شهرستان ! گلچين ميشن بعد ميان تيم ملي ، درمورد دورگه گفتي بدون كه از خيلي كسا باغيرت ترند! واسه خاطر عرق ملي ميان نه پول وشهرت! منصف باش وتلاش كن بازيكنات رو بسازى ! جوسازى رو بزار كنار! روحيه تيمت بهم ريخته ؟ خودت باعثي (143897)
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۶ ۲۳:۴۱
خیلی از بازیکنای لیگی خودمون
از فوتبال فقط پولش رو میفهمن
البته باید نگاه ویژه ای به لیگ داشت
ولی با اوردن بازیکنهای ایرانی تبار موافقم
یادتون نره که گل قوچان نژاد مارو مسافر جام جهانی کرد
و اینکه جام جهانی یک عرصه جهانی است و استفاده از تمامی ظرفیتها میتواند
به درخشش تیم ملی کمک کند. (143931)