به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۷۸۰۵

چه کسی به این سریال آب بسته است؟

گروه فرهنگ و هنري:​ سریال پلیسی «ماتادور» تلاشی است از صداوسیما برای تجلیل از نقش ارزشی پلیس در ایران و البته ایجاد فضایی سرگرم‌کننده و شوق‌آور برای مخاطب ایرانی.
چه کسی به این سریال آب بسته است؟
اما در تولید همین سریال گویی نقض غرض شده و از راز عدم جذابیت مناسب سریالی که قرار است موجب توجه بیشتر مخاطبان ایرانی به شبکه‌های ایرانی باشد پرده‌برداری شده است.اخباری در میان خبرگزاری‌ها منتشر شده است که «فرهاد نجفی» کارگردان سریال «ماتادور» در واکنش به انتقادات مطرح شده درباره ریتم کند این سریال گفته است که مسئول آب بستن داخل سریال نیست.

این کارگردان دلیل ریتم کند سریال را تبدیل شدن سریال ۷ قسمتی به ۱۲ قسمتی عنوان کرده و گفته است: افزایش قسمت به من ارتباطی نداشت. سفارش دهنده تصمیم گرفت این اتفاق بیفتد و به من سفارش داد که تعداد قسمت‌ها را اضافه کنم، من هم انجام دادم اما اینجای کار اصلا در حوزه انتخاب من نبوده است.
حالادر صورت پذیرفتن این اتهام آب بستن هفتاددرصدی شبکه یک سیما بر یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های کنداکتور خود، چگونه می‌توان تحلیل کرد و بر این باور رسید که مدیریت فرهنگی کلان‌نگر و دانای کلی بر این اریکه تکیه دارد که به خوبی می‌فهمد محصول چنین خبط و خطایی چیست؟
مرجع : روزنامه سیاست روز

۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۰۹:۵۶
ما که نگاه نمیکنیم. (144056)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۰۰
ماشینه داشت با سرعت چی می رفت و خیابون کلا تعطیل بود و به جز ماشین پلیس و کامیون چیز دیگه ای نبود .بمب 3دیقه بعدش منفجر می شد .500متر اون ور تر هم جاده خاکی بود!!علاوه بر این که راه های فراوانی وجود داشت که بمب در بین مردم نترکه به جز جاده خاکی!ولی ما فکر می کنیم فقط اون راه برای مامور پلیس باقی مونده باشه!در این صورت ایشون کم تر از یک دیقه به جاده خاکی میرسه و قبل از ترکیدن بمب خارج می شه ولی طبق این فیلم مسخره نویسنده و کارگردان نیت کرده بودن تا به فکر خودشون مردم رو متاثر کنن از این رو کل این 3 دیقه رو مامورای پلیس با دیالوگ های مزحک می گذرونن تا این که ما تحت تاثیر قرار بگیریم.نتیجه این که بعد از صحنه ی ترکیدن بمب کل خوابگاه از خنده روده بر شدن که چقدر کارگردان محاصبش ضیفه و چقدر پلیس ایرانو کم هوش نشون می داد که این راهو انتخاب کرده!!! (144233)
يكي
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۰:۴۶
15 دقيقه اين برنامه رو ديدم، تمام مدت داشت هليكوپتر و سرباز و ... نشون مي‌داد، چيزي غير از فيلم، ديگه نديدم، چون هم چرت بود هم رسانه ميلي پارازيت داشت. بابا خيلي باحال هستيد، روي شبكه‌هاي خودتونم پارازيت مي‌ندازيد. (144076)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۱:۰۵
اولا کارگردان نمیتونه شونه خالی کنه.باید مسئول باشه در قبال کوتاه اومدنش.دوما از این رسانه میلی بیشتر ازین توقع نمیرفت. (144087)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۲:۵۴
شما هم ساده اید من اولین باره که اسم این سریال را شنیده ام از جند نفر دیگه هم سوال کردم همین جواب را دادن بعد شما می گین پر بیننده ترین برنامه!!!!! (144154)