به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۶
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب : ۱۸۱۹۶

رفع‌حصر در تقویت‌وحدت‌ملي‌کشور موثر‌است

گروه سياسي: وزیر کشور دولت اصلاحات معتقد است رفع حضر ار میرحسین موسوی،مهدی کروبی و زهرا رهنود می‌تواند در تقویت وحدت میان علاقمندان به کشور موثر باشد.
رفع‌حصر در تقویت‌وحدت‌ملي‌کشور موثر‌است
خجت‌الاسلام عبدالله نوری با حضور در منزل محسن امین زاده، فیض الله عرب سرخی، میرطاهر موسوی و عیسی سحرخیز با آنها دیدار و گفتگو کرد. در این دیدارها عبدالله نوری ضمن ابراز خشنودی از آزادی برخی از عزیزان اصلاح طلب، نسبت به فضای امید و نشاطی که پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 در جامعه ایجاد شده است، به فعالان سیاسی و دانشگاهی توصیه کرد بدور از افراط و تفریط و با همدلی برای موفقیت دولت دکتر روحانی، در تحقق برنامه‌ها و شعارهای بیان شده در دوران انتخابات که مورد استقبال مردم قرار گرفت، تلاش کنند.

وی در ادامه از مسئولان نیز خواست تا با احترام به رأی و اعتماد مردم و حضور گرم آنها درانتخابات، با گسترش فضای امید، نشاط و همدلی در میان جامعه، موجب افزایش اعتماد میان دولت و مردم گردند. نوری همچنین آزادی سایر زندانیان سیاسی و رفع حصر از آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی و خانم رهنورد را در تقویت وحدت میان علاقمندان به جمهوری اسلامی بسیار موثر دانست.

۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۰۱:۵۶
رفع حصر (147170)
جيگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۰۱:۵۸
بهار نيوز حجت الاسلام والمسلمين نه خجت الاسلام !!!! لطفاً تصحيح كنيد
...........
به نظر من آقاى روحانى زيادى دارن با اين افراطيون سازش نشون ميدن، فقط يه اصلاح طلب ميتونه اين وضعيت رو عوض كنه (147171)
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۰۷:۲۳
تغیرات سریع ،فقط اوضاع کشور را غیر قابل کنترل می کند. (147187)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۰:۰۰
یکی پاسخ بده که حصر براساس کدام قانون انجام می شود ؟ (147226)
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۲:۰۲
یکی پاسخ بده که وقایع سال 88 براساس کدوم قانون انجام شد؟ (147289)
مريم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۶:۵۰
وقايع سال 88 براين اساس بود كه حدود 15 ميليون نفر از احاد اين جامعه به نحوه برگزاري اش و تخصيص هزينهاي انتخابات اعتراض داشتند ولي گروهي كه هيچ وقت حق را به جانب معترض نميدهند جامعه را به آشوب كشيدند تا ديگر هيچ كس جرات اعتراض كردن نكند ولي پر واضح است آنان كه خودشان را خواص ميدانند مردم ايران را نشناخته اند . (147504)
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۰:۲۳
دوستان اتفاق خاصی نمی افته .نون آمریکا و همدستانش در تنش و درگیری در منطقه است برای هرج و مرج و فروش مواد مخدر و اسلحه.آمریکا در باطن دولتی مثل احمدی نزاد را میخواهد چون وجود همچون شخصی باعث میشود آنها به اهداف خود برسند. . . . (147233)
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۰:۳۹
درود بر اصلاحات (147243)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۲:۱۸
میگن سلمانی ها هر موقع بیکار میشن سر همدیگه رو اصلاح میکنن. (147296)
۱۳۹۲/۰۷/۲۳ ۱۲:۳۱
تبریک میگم. چهار تا خواننده افراطی هم که پیدا کردید که میان منفی می دن :)) شایدهم کامنتهای ملت رو خوندند اصلاح شدند!!! (147309)