به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۱۸۲۸۱۳

ستاره فوتبال ایران؛ فقط تمرین، به دور از هیاهو

گروه ورزشی: مهدی ترابی ستاره تیم پرسپولیس نقش پررنگی در نیم فصل دوم لیگ هجدهم داشت و حالا امیدوار است شروع خوبی را در لیگ نوزدهم رقم بزند.
ستاره فوتبال ایران؛ فقط تمرین، به دور از هیاهو
به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که ستاره های این تیم تلاش می‌کنند تا خود را به کادرفنی جدید اثبات کنند. فرآیند اثبات در حالی رقم می‌خورد که آن ها ابتدا باید تلاش کنند در فهرست قرار بگیرند و سپس آماده شوند تا جزو 11 بازیکن اصلی باشند.  اما مهدی ترابی بی تردید جایگاه ویژه ای در ترکیب تیم پرسپولیس دارد و بعید است فصل آینده نیز جزو 11 بازیکن اصلی سرخپوشان پایتخت نباشد. ترابی برای قرارگیری در ترکیب باید با عالیشاه و امیری در سمت چپ رقابت کند اما کیفیت فنی بالای او و توانایی بازی در چند پست سبب شده تا خود را به عنوان کاندیدای حضور در جناح راست و همچنین پست پلی میکر مطرح کند.
 
ترابی این روزها به دور از هیاهوی خط خوردن از لیست 18 نفره، جنجال های اینستاگرامی و... در تمرینات حضور یافته و تلاش می کند تا در اولین پیش فصلش با پرسپولیس، کیفیت بالایی را از خود ارائه کند. فصل پیش باوجود این که هافبک شماره 9 سرخ ها تازه به تیم اضافه شده بود اما توانست اثرگذار باشد و فصل را هم با یک گل استثنایی به السد تمام کرد. بدشانسی ترابی در این بود که به خاطر تنها 4 ماه نتوانست در فهرست زیر 25 سال قرار بگیرد. اگر او متولد دی ماه 75 به بعد می‌بود، یک جای خالی در لیست سرخ ها به وجود می‌آمد و آن ها می‌توانستند معادلاتشان را ساده تر حل کنند.