به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۱۷۶۳۴۹

گروه پرسپولیس، نزدیک‌ترین گروه لیگ قهرمانان

گروه ورزشی: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در بررسی اجمالی بازی های هفته چهارم لیگ قهرمانان، گروه D را نزدیک ترین گروه این مسابقات تا به اینجا نامید.
گروه پرسپولیس، نزدیک‌ترین گروه لیگ قهرمانان
به گزارش "ورزش سه"، رقابت های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز با بازی های منطقه غرب آغاز می شود. سایت رسمی AFC هم با انتشار مطلبی به استقبال بازی های این هفته رفته است. در این مطلب به بررسی دیدارهای گروه های 4گانه منطقه غرب آسیا پرداخته شده است.
 
این سایت درباره دیدار استقلال و الهلال نوشت: استقلال با برد در شهر دوحه، به مسابقات برگشت. در حالی که از بازی های قبلی، فقط 1 امتیاز کسب کرده بود. یک پیروزی مقابل الهلال در ابوظبی می تواند الهلال را از صدر جدول پایین بکشد. در مورد دیدار ذوب آهن نیز سایت AFC نوشت: تنها تیم این گروه که متحمل باخت نشده، می خواهد جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند و به سومین صعود خود در 4 سال اخیر، نزدیک تر شود. در بازی رفت تیم ایرانی در حالی که یک گل خورده بود، موفق شد 3 بر یک حریف را شکست دهد و سومین باخت متوالی الوصل را رقم بزند.
 
مطلب سایت AFC به گروه چهارم لیگ قهرمانان ختم می شود. درباره این گروه نوشته شده است: شاید نزدیک ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا، این گروه است. جایی که بین پاختاکور صدرنشین و الاهلی قعرنشین، تنها 2 امتیاز فاصله است. الاهلی بعد از پیروزی در دیدار نخست مقابل السد، دیگر موفق به گلزنی نشد و دو باخت را متحمل شد. آنها در دبی میزبان پرسپولیس خواهند بود. پرسپولیس دو هفته پیش بازی رفت مقابل الاهلی را با گل های شجاع خلیل زاده و علی علیپور برنده شده است.

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در مقابل الاهلی
تیم پرسپولیس در حالی به مصاف الاهلی می‌رود که احتمالا سرمربی این تیم بدون تغییر نسبت به بازی با ذوب آهن شاگردانش را روانه میدان خواهد کرد. تیم فوتبال امشب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل خود مقابل الاهلی عربستان صف آرایی خواهد کرد. آن ها که شانس خوبی برای هت‌تریک قهرمانی در لیگ برتر دارند، پس از برد در بازی رفت مقابل الاهلی حالا امیدوارند با دبل تیم عربستانی، مدعی صعود به یک هشتم نهایی شوند.
 
باتوجه به اهمیت این مسابقه، برانکو با اندیشه زیاد ترکیب تیمش را انتخاب کرده و اگر در ۲۴ ساعت منتهی به بازی، اتفاق خاصی نیفتاده باشد، با ترکیب دیدار با ذوب آهن مقابل الاهلی قرار خواهد گرفت. البته میزان آمادگی ماریو بودیمیر می‌تواند ترکیب را دست خوش تغییر کند.
 
علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که مصدومیت جزئی هم داشت، به این بازی رسیده و در درون دروازه قرار خواهد گرفت. در دفاع میانی شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی بازی می‌کنند. شجاع که در بازی رفت گل زیبایی به ثمر رساند، باتوجه به محرومیت از دیدار با سپاهان حالا با انگیزه بالا به میدان می‌رود و امیدوار است نمایش خوبی را ارائه کند.
 
در سمت راست و چپ قرمزها تغییری در ترکیب خود نخواهند داشت. محمد نادری دفاع چپ مطمئن تیم پرسپولیس و مهدی شیری مدافع خوش تکنیک و پرسرعت این تیم در ترکیب اصلی خواهند بود. این دو نیز در مقابل الاهلی نمایش خوبی ارائه کردند.
 
در خط هافبک بیشترین احتمال تغییر وجود داشت اما بعید است کادرفنی تیم پرسپولیس چینش بازیکنان خط میانی را عوض کند. آرایش لوزی و حضور کمال کامیابی نیا، نوراللهی، رسن و ترابی نشان می‌دهد که برانکو از عملکرد این بازیکنان در بازی با ذوب آهن رضایت کامل داشته است.
 
باتوجه به آسیب دیدگی ماریو بودیمیر، ترکیب تیم پرسپولیس با حضور علی علیپور و سیامک نعمتی در خط حمله تکمیل خواهد شد. روی نیمکت هم مهدی شریفی، سروش رفیعی، سعید کریمی، ماریو بودیمیر، امید عالیشاه و... حضور خواهند داشت و برانکو می‌تواند باتوجه به روند بازی در ترکیب تیم تغییر ایجاد کند.
 
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الاهلی:
 علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، محمد نادری، احمد نوراللهی، بشار رسن، کمال کامیابی نیا، علی علیپور، مهدی ترابی و سیامک نعمتی.