به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : ۱۸۳۲۷
هفته سيزدهم ليگ برتر فوتبال

پيروزي استقلال خوزستان مقابل راه آهن

گروه ورزشي: روز نخست از هفته سيزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور با پيروزي استقلال خوزستان مقابل راه‌آهن پيگيري شد.
پيروزي استقلال خوزستان مقابل راه آهن
هفته سيزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور از ساعت 17 امروز (پنج‌شنبه) با ديدار تيم‌هاي استقلال خوزستان و راه‌آهن سورينت در ورزشگاه تختي اهواز پيگيري شد. استقلال خوزستان که براي ارتقاي جايگاه خود در جدول رده بندي چشم به 3 امتياز اين ديدار داشت موفق شد شکست 3 بر 2 را به ميهمانش تحميل کرده و با 16 امتياز تا رده هفتم جدول صعود کند.

در اين ديدار ابتدا تيم استقلال خوزستان با گل دقيقه 16 احسان الوان‌زاده از ميهمان خود پيش افتاد اما تنها 2 دقيقه بعد بهنام برزاي کار را به تساوي کشاند تا 2 تيم با نتيجه مساوي يک بر يک به رختکن بروند. در نيمه دوم استقلال خوزستان شروعي بهتر داشت و با گل‌هاي دقايق 56 و 65 که به ترتيب توسط مهدي خيري و ابراهيم صالحي به ثمر رسيد، با نتيجه 3 بر يک از شاگردان ابراهيم‌زاده پيش افتاد.

راه‌آهن براي فرار از هفتمين شکست خود حملاتي روي دروازه استقلال خوزستان داشت اما تنها يکبار در دقيقه 89 توسط امين منوچهري به گل رسيد تا با شکست 3 بر 2 اهواز را ترک کند. راه آهن با 10 امتياز از 13 بازي چهاردهمين تيم جدول رده بندي ليگ برتر است.

توقف ذوب آهن و برتري ملوان برابر گسترش فولاد

در يکي ديگر از بازي‌هاي امروز ملوان بندرانزلي ميزبان گسترش فولاد تبريز بود و در حالي که شاگردان رسول خطيبي در نيمه اول با گل دقيقه 28 سامان نريمان جهان از ميزبان خود پيش افتاده بودند اما سيدجلال رافخايي آقاي گل فصل پيش ليگ برتر و سهيل رحيمي با گل‌هايي که به ترتيب در دقايق 55 و 60 به ثمر رساندند، مانع از ششمين باخت تيم‌شان شدند.

ملوان با پيروزي که امروز به دست آورد 12 امتيازي شد و با دو پله صعود به صورت موقت در رده سيزدهم جاي راه‌آهن که دقايقي پيش بازي‌اش با استقلال خوزستان آغاز شد، ايستاد. همچنين با اين نتيجه دراگان اسکوکيچ سرمربي ملوان کمي از خطر اخراجش فاصله گرفت. در سومين بازي امروز نيز ذوب‌آهن اصفهان، صباي قم بود. شاگردان مايلي‌کهن ابتدا در دقيقه 33 با گل کيوان امرايي پيش افتادند اما مهدي رجب‌زاده در دقيقه 83 گل تساوي ذوب‌آهن را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.

محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ۲۱:۳۰
هر چند من استقلالی نیستم ولی عاشق برد تیم های خوزستانی هستم و با توجه به سابقه و ریشه فوتبال خوزستان میگم حقشونه که بالاهای جدول باشند. (148654)