به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۱۸۵۰۱۲

انوع سبک‌های آرایش صورت یا میکاپ صورت

گروه سلامت و زیبایی: آرایش صورت یا میکاپ صورت دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه با هم خواهیم دید . همچنین با آرایش چشم ( میکاپ چشم ) و آرایش ابرو ( میکاپ ابرو آشنا خواهید شد.
در ادامه مطلب تعدادی از سبک های آرایش صورت را معرفی خواهیم کرد.

۱ _ سبک کلاسیک
سبک کلاسیک بر این مبنا طراحی شده است که اگر چشم ها به صورت غلیظ آرایش شده باشد باید از رژ لب های ملایم استفاده کرد و بلعکس. یعنی در صورت استفاده از رژ لب های غلیظ مانند قرمز، زرشکی و … باید از سایه های ملایم تری در ناحیه چشم ها استفاده نمود. در میکاپ کلاسیک استفاده از خط چشم و رژگونه بلامانع است اما بیشتر بر روی آرایش لب و آرایش چشم تاکید می شود.
 
انوع سبک‌های آرایش صورت یا میکاپ صورت
۲ _ مدل اروپایی ( آرایش لایت )
به سبک اروپایی به دلیل استفاده از رنگ های بسیار ملایم آرایش لایت نیز گفته می شود. در این سبک نسبت به تمام مدل های آرایشی از رنگ های ملایم تری استفاده می شود و میزان استفاده از رنگ ها در اجزای صورت به یک اندازه می باشد. در میکاپ لایت هدف بیشتر پوشاندن نواقص صورت و ایجاد تغییرات کوچک برای زیباتر شدن صورت می باشد تا به چشم آمدن رنگ های آرایشی.
انوع سبک‌های آرایش صورت یا میکاپ صورت
۳ _ سبک شرقی
در میکاپ صورت شرقی از رنگ های شاد و زنده مانند سبز و آبی و صورتی برای آرایش چشم استفاده می شود، همچنین استفاده از رنگ های شاد برای لب نیز محدودیتی ندارد بنابراین شاهد یک میکاپ رنگی در این سبک خواهیم بود که بسیار به چشم می آید.
انوع سبک‌های آرایش صورت یا میکاپ صورت
۴ _ مدل عربی و آرایش غلیظ
در میکاپ عربی به دلیل استفاده از رنگ های گرم و تیره به میزان بالا شاهد یک آرایش غلیظ خواهیم بود. استفاده زیاد از رنگ های چرب و براق باعث شلوغ شدن و تغییرات زیادی در چهره فرد می شود و اصلا هیچ شباهتی به سبک های آرایشی دیگر ندارد. در این سبک در تمام اجزای صورت ( چشم ، ابرو ، گونه و لب  ) استفاده از رنگ های تیره بلامانع است. ابروهای پررنگ، خط چشم بلد و سایه های گرم ، گونه های برجسته و رژ لب غلیظ از ویژگی های بارز سبک عربی می باشد.
انوع سبک‌های آرایش صورت یا میکاپ صورت
۵ _ سبک هالیوودی
در میکاپ هالیوودی سعی مس شود تا با استفاده از آرایش میان اجزای صورت تناسب خاصی برقرار کرد. در این سبک تنها از رنگ های نزدیک به رنگ پوست استفاده می شود تا چهره حالت طبیعی خود را حفظ کند. در سبک هالیوودی میان آرایش چشم و لب تفاوت زیادی وجود دارد. چشم ها را با استفاده از یک سایه تیره و یا خط چشم کمی بلد کرده و از یک برق لب یا رژ بسیار ملایم نزدیک به رنگ لب برای آرایش لب ها استفاده می شود، یکی از ویژگی های آرایش هالیوودی ابروهای طبیعی و بدون آرایش می باشد زیبایی این سبک را دو چندان می کند.
انوع سبک‌های آرایش صورت یا میکاپ صورت
آرایش ابرو یا میکاپ ابرو
آرایش ابرو در زیبایی صورت به خصوص چشم ها نقش مهمی دارد شما می توانید با یک میکاپ ابرو حرفه ای جذابیت چهره تان را دو چندان کنید. ابرو های خوش حالت و زیبا باعث می شود تا شما از آنچه که هستید جوانتر به نظر برسید پس از تکنیک های آرایش ابرو استفاده کرده و نهایت دقت را در اجرای این نکات به کار بگیرید جهت مطالعه کامل مقاله به سایت زیبایی سنتر مراجعه نمایید 
www.zibaei.center
انوع سبک‌های آرایش صورت یا میکاپ صورت
 
آرایش چشم یا میکاپ چشم
آموزش آرایش چشم به شما می کند تا با استفاده از تکنیک های آرایشی، به شیوه ای آرایش کنید که هم متناسب با سلیقه تان بوده و هم برای مکانی که می خواهید بروید مناسب باشد. آموزش میکاپ چشم از چندین مرحله تشکیل شده است که شامل : کانسیلر، پرایمر، سایه، خط چشم و ریمل می باشد که در شما میتوانید در سایت زیبایی سنتر فیلم و مقاله کامل تر را مشاهده نمایید.