به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۱۸۵۸۶۴

الاهلی فقط یک بازی دیگر به برانکو فرصت داد!

الاهلی فقط یک بازی دیگر به برانکو فرصت داد!
گروه ورزشی: خبرنگار روزنامه ریاض عربستان خبر داد که مسئولان باشگاه الاهلی فقط یک بازی دیگر به برانکو ایوانکوویچ فرصت داده‌اند و در صورت عدم کسب نتیجه مطلوب، این مربی هفته سوم لیگ عربستان را نمی‌بیند!

شاید زمانی که برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس راهی الاهلی عربستان شد تصور نمی کرد که اوضاعش در تیم جدید به این زودی ها پیچیده شود. برانکو که با امید زیادی راهی عربستان شده بود، در اولین آزمون خود مقابل الهلال عربستان قرار گرفت؛ دیداری در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و به غایت حساس و حیاتی برای مسئولان و هواداران الاهلی. سرمربی کُروات اما در بازی رفت ناامید کننده ظاهر شد و در دربی عربستان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد. هرچند الاهلی در بازی برگشت یک بر صفر برنده شد اما ناراحتی و نگرانی هواداران الاهلی نسبت به عملکرد برانکو از همان نتیجه اول شکل گرفته بود.

سومین آزمون برانکو در لیگ عربستان بود. الاهلی شب گذشته در هفته  نخست لیگ عربستان در حالی که تا دو دقیقه پایانی دیدار با العدله یک بر صفر پیش بود، به یکباره گل تساوی را دریافت کرد و نتوانست سه امتیاز مسابقه را کسب کند. بعد از این مسابقه منصور بن مشعل رئیس باشگاه الاهلی اعلام کرد که برانکو هنوز تیم را نشناخته است و مسئولیت جذب بازیکنان جدید بر عهده این مربی است نه باشگاه. عصر امروز جمعه عبدالله الغامدی خبرنگار روزنامه الریاض عربستان خبر مهمی را منتشر و شرط ادامه همکاری برانکو با باشگاه الاهلی را اعلام کرد. این خبرنگار نوشت: «باشگاه الاهلی یک فرصت دیگر برای برانکو ایوانکوویچ کروات در بازی با الاتفاق در هفته دوم جام امیر محمد بن سلمان داده است و بر اساس نتیجه این بازی درباره ابقای برانکو تا پایان فصل یا برکناری اش تصمیم گیری می شود.»