به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۱۸۷۶۷۶

شعب ارزی بانک ملی آماده پذیرش وجوه ارزی

دارندگان ارز می توانند با مراجعه به شعب ارزی بانک ملی ایران و افتتاح سپرده ارزی، از سود سپرده گذاری به صورت ارزی بهره مند شوند.
 
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون 426 شعبه ارزی این بانک آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان برای سپرده گذاری در چارچوب قوانین و مقررات ارزی کشور است و مشتریان و دارندگان ارزهای دلار و یورو می‌توانند به شعب ارزی بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه و وجوه ارزی خود را به صورت اسکناس نزد بانک سپرده‌گذاری کنند.

سپرده ارزی بانک ملی ایران این امکان را فراهم می کند تا ضمن بهره مندی از یک صندوق مطمئن برای نگهداری ارز خود، با سود مناسب ارزی، ارزش دارایی خود را حفظ کنید.

با افتتاح این سپرده که روشی مطمئن برای مصون ماندن از نوسانات بازار ارز نیز محسوب می شود، سپرده گذاران می توانند هر زمان که بخواهند اصل و سود سپرده خود را به همان اسکناس تودیعی دریافت کنند.

سپرده گذاری ارزی بانک ملی ایران در مقاطع زمانی یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و یکساله به ارزهای مختلف افتتاح می شود و سپرده های مذکور پس از انقضای تاریخ سررسید با درخواست صاحب سپرده قابل تمدید خواهند بود.

حداقل مبلغ برای سپرده مدت دار ارزی معادل یک هزار دلار بوده و شرایط عمومی برای این حساب ها همانند افتتاح حساب ریالی است.

لازم به ذکر است، شعب ارزی بانک ملی ایران آمادگی دارند با استفاده از شبکه وسیع شعب و واحدهای خارج از کشور، نسبت به انتقال و انجام حواله‌های ارزی مشتریان اقدام کنند.
برچسب ها: بانک ملی