به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۱۸۷۷۴۵

فرزند عسگراولادی: این فرد نسبتی با ما ندارد

یکی از تصاویر منتشر شده
یکی از تصاویر منتشر شده
گروه جامعه: از صبح امروز تصاويري از يك فرد جوان که خود را «بهادر عسگراولادي» معرفی کرده، در فضاي مجازي منتشر شده كه برخی سایت‌‌ها او را از نوه‌های مرحوم اسداله عسگراولادي معرفي كرده‌اند و اضافه کرده‌اند او در خارج کشور زندگی لاکچری دارد. در اين تصاوير زننده، دختران نیمه‌برهنه‌اي در استخر، در كنار فرد ياد شده ديده مي‌شوند. 

در اين رابطه «مريم عسگراولادي» يكي از فرزندان آن مرحوم در تماس با سايت بهارنيوز اعلام كرده كه چنين فردي هيچ نسبتي با خانواده ما ندارد. وي افزود: ما كلا 5 برادر و خواهر هستيم كه همگي به همراه فرزندانمان در ايران زندگي مي‌كنيم. وي ادامه داد: حتی در بین نوه های عموهایم نیز چنین فردی با این مشخصات وجود ندارد و نهایتا فرد مذکور تشابه فامیلی با خانواده ما دارد و اين يك اقدام غيراخلاقي عليه خانواده ما است. او در پایان از سايت‌ها و كانال‌هايي كه اقدام به انتشار اين تصاوير و نسبت دادن آن با خانواده‌هاي عسگراولادي كرده‌اند، خواست نسبت به حذف و اصلاح خبر اقدام نمايند.

گفتنی اینکه، اسدالله عسگراولادی تاجر و بازرگان معروف ایرانی و رییس اتاق بازرگانی ایران و چین، هفته گذشته پس از یک دوره بیماری در تهران درگذشت.