به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۱۸۷۸۲

مشخصات اولین تبلت با سیستم‌عامل‌تایزن

گروه علمي وفناوري: مدت‌ها است که سامسونگ و شرکایی مثل اینتل در تلاشند سیستم عامل تایزن را برای راندن دستگاه‌های موبایل آماده کنند؛ ولی آن قدر از شروع به کار بی نتیجه نهایی شان گذشته که ماجرا کم کم دارد به خاطره تبدیل می‌شود.


انتظارات و حرف و حدیث درباره این سیستم عامل زیاد است و با توجه به در پیش بودن کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ همه امیدوارند لااقل از این مراسم خبری از تایزن به دست آورند.اما خبردار شدیم شرکتی گمنام به اسم Systena از خود سامسونگ هم پیش دستی کرده و اولین تبلت تایزن را در اختیار توسعه دهندگان در ژاپن قرار داده. این تبلت یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد و از پردازنده ۴ هسته ای در کنار ۲ گیگابایت رم بهره می برد.

فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت و شکاف میکرو اس دی هم روی دستگاه موجود است. خبری از چند و چون قیمت و زمان عرضه آن به دست نیاوردیم اما مسلماً دستگاهی که به هدف توسعه دهندگان ساخته شده چیزی نیست که هر کسی علاقه به خریدنش داشته باشد. مسئله مهم این است که حالا می توانیم سطح توقعات مان را با واقعیت مطابقت دهیم و می دانیم باید منتظر چه طور دستگاه هایی باشیم.شما آینده سیستم عامل تایزن را چگونه ارزیابی می کنید؟
مرجع : نارنجی