به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۱۸۷۹۰۲

جزئیات آزار دختر سرایدار توسط مدیر کارخانه

گروه حوادث: رسیدگی به پرونده مدیرعامل کارخانه‌ای در شهرستان «بیستون» استان کرمانشاه که متهم به کودک‌آزاری است، همچنان ادامه دارد.
جزئیات آزار دختر سرایدار توسط مدیر کارخانه
این مرد بعد از آن دستگیر شد که خبر رسید دختربچه‌ای پنج‌ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. بعد از بررسی‌های ابتدایی پزشکی قانونی آثار ضرب و جرح روی بدن این دختربچه را تأیید کرد، اما به گفته محمدحسین صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه، هنوز آزار جنسی ثابت نشده و شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی کرمانشاه در حال بررسی این موضوع است.متهم صاحبکار پدر این دختربچه بود و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه درباره او توضیح داده است: «اکنون متهم در اختیار ما قرار دارد و تحقیقات مقدماتی از او صورت گرفته است و یک‌سری استعلامات، توضیح از شهود و گواهان در حال انجام است و به‌زودی تعیین تکلیف خواهد شد».

پدر این دختربچه پنج‌ساله درباره چگونگی این حادثه گفت: «روز ۳۱ مرداد حوالی ساعت یک بعد از ظهر مدیرعامل کارخانه‌ای که من در آن سرایدار بودم، برای تهیه سم انگل سگ‌های کارخانه مرا به بازار فرستاد. پس از آن به درِ خانه من مراجعه کرد و دخترم را از آغوش مادرش جدا کرد و با خود برد.پس از چند ساعت حوالی ساعت پنج عصر دخترم را به خانه آورد و تحویل مادرش داد. همسرم به‌محض تحویل‌گرفتن دخترم متوجه آثار کبودی در صورت و زیر گردن او شد. پس از آن همسرم با جست‌وجوی بیشتر آثاری از خون‌ریزی و کبودی‌های بیشتری در بدن دخترم پیدا کرد.من سریع به همراه همسرم دخترم را به بیمارستان امام‌رضا (ع) در کرمانشاه بردم و پس از درمان اولیه پس از طرح شکایت از صاحبکارم، دخترم را به پزشکی قانونی بردم. پزشکی قانونی ۱۹ آثار ضرب و جرح را تأیید کرد، اما درباره آزار جنسی نظر قطعی را به پس از بررسی آثار لکه‌های خون باقی‌مانده بر لباس دخترم موکول کرد».

پدر این دختر در ادامه صحبت‌های خود گفت: «روز حادثه زمانی که من به منزلم که واقع در محل کارخانه است برگشتم، دخترم بر سر من و مادرش فریاد زد شما کجا بودید عمو «فـ» مرا اذیت کرد؟ پس از اینکه من از صاحبکارم طرح شکایت کردم، او مرا اخراج کرد و من به‌ناچار وسایل منزلم را به منزل پدر همسرم انتقال دادم.پدر این دختر در ادامه افزود: می‌دانستم پس از طرح شکایت مرا از کارخانه اخراج می‌کنند، اما با این حال، به‌خاطر احقاق حقوق دخترم از حقوق ماهانه ۴۰۰ هزار تومان و کار سرایداری گذشتم و امیدوارم دخترم به حق پایمال‌شده خود برسد. من به‌عنوان پدر وظیفه داشتم از طریق مراجع قضائی پیگیر آزار دخترم باشم و خوشبختانه مراجع قضائی تا این لحظه پیگیر شکایت من بوده‌اند».پدر این دختربچه درباره انتشار عکسی در فضای مجازی که تحت عنوان فرد کودک‌آزار منتشر شده است، گفت: «این عکس متعلق به شخصی که دختر مرا مورد آزار قرار داده است، نیست و فقط تشابه نام و نام خانوادگی باعث شده است سایت‌های خبری او را به‌عنوان آزاردهنده دختر من معرفی کنند».
بنا بر این گزارش، پرونده کودک‌آزاری این کودک که «باران» نام دارد، در شعبه یکم بازپرسی دادسرای کرمانشاه در حال پیگیری است و تا این لحظه آثار ضرب و شتم از سوی پزشکی قانونی استان کرمانشاه تأیید شده است و نتایج آزمایشات تکمیلی پزشکی قانونی روی آثار لکه‌های باقی‌مانده خون روی لباس‌های دختر پنج‌ساله می‌تواند تجاوز جنسی را تأیید یا تکذیب کند.
مرجع : شرق