به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۱۸۸۱۱۷

سود بالای خرید رونالدو برای یوونتوس

گروه ورزشی: گزارش مالی باشگاه یوونتوس، افزایشی چشمگیر در درآمد‌های این باشگاه را در نخستین فصل حضور رونالدو در کنار بانوی پیر نشان می‌دهد.
سود بالای خرید رونالدو برای یوونتوس
باشگاه یوونتوس گزارش مالی فصل گذشته‌اش (از ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۸ تا ۳۰ ژوئن سال ۲۰۱۹) را منتشر کرد که بر اساس آن درآمد‌های این باشگاه ۶۲۱.۵ میلیون یورو بوده و از افزایشی ۱۱۶.۸ میلیون یورویی نسبت به سال گذشته حکایت دارد. در همین حال این گزارش نشان می‌دهد که یوونتوس ۳۹.۹ میلیون یورو هم ضرر کرده که ۲۰.۷ جلسه نسبت به سال گذشته افزایش داده است.در حالی که درآمد‌های باشگاه یوونتوس ۲۳ درصد افزایش نشان می‌دهد، ضرری که این باشگاه متحمل شده هم تقریباً به دو برابر افزایش پیدا کرده است. سال گذشته اولین سالی است که کریستیانو رونالدو در یوونتوس حضور داشت، اما با این حال تأثیر حضور این ستاره پرتغالی بر درآمد‌های بانوی پیر مشهود بوده است.

انتقال ۱۱۵ میلیون یورویی ۱۴ ماه پیش رونالدو - رقمی که نزدیک به نصف بودجه اختصاص یافته از سوی یوونتوس برای خرید بازیکن در تابستان سال گذشته بود - تأثیر بسزایی در گردش مالی باشگاه یوونتوس و جذب اسپانسر‌های بهتر برای راه‌راه‌پوشان تورین شده است. رونالدو سالانه از یوونتوس ۳۱ میلیون یورو حقوق خالص دریافت می‌کند که این رقم قبل از کسر مالیات ۵۴.۲۴ میلیون یورو در سال می‌شود.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: رونالدو