به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۱۹۰۱۴۰

رونالدو، ستاره خستگی ناپذیر

گروه ورزشی: مهاجم پرتغالی که رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کرده است باز هم به دنبال رکورد شکنی است و می‌خواهد در همه فهرست‌ها نامش در صدر باشد.
رونالدو، ستاره خستگی ناپذیر
مشخص نیست تا چه زمانی رکوردهای جدیدی به نام کریستیانو رونالدو به ثبت خواهد رسید. مهاجم ۳۴ ساله شروع هر فصل را یک آغاز می‌داند که کاملا منطقی فکر می‌کند. ستاره پرتغالی هرگز متوقف نمی‌شود و دوشنبه برابر اوکراین توانست هفتصدمین گلش را به ثمر برساند. رکوردی که تنها شش بازیکن در تاریخ توانستند به آن دست یابند. مهاجم یوونتوس برای شکستن رکوردهای دیگر آماده است. او در یکی از مصاحبه‌هایش گفت: هدف من این است که پس از ۴۰ سالگی از فوتبال خداحافظی کنم.رونالدو زمان کافی برای دست یابی به رکوردهای جدید دارد و همچنین اشتیاق و شرایط مناسب را برای این کار دارد.برای شروع، چالش بعدی این بازیکن آسان است. او باید از رکورد مولر عبور کند و تنها به یک گل نیاز دارد (مهاجم آلمانی بر اساس آمار فیفا ۷۰۱ گل به ثمر رسانده است). این در حالی است هر بازی که ستاره پرتغالی انجام می دهد او را به رکورد هزار بازی نزدیک می‌کند. رونالدو تنها ۲۶ دیدار با آن فاصله دارد.

۱۰۹ گل ملی علی دایی به نظر خیلی دور می‌رسد حتی برای رونالدویی که در این سال بهترین گلزن تیم ملی پرتغال بود. مهاجم ۳۴ ساله تاکنون ۹۵ گل برای کشورش به ثمر رسانده است. او در چنین شرایطی به یک موضوع دیگر فکر می‌کند و آن حضور در یورو برای پنجمین بار است. اگر پرتغال به این رقابت‌ها صعود کند رونالدو تنها به یک گل برای تبدیل به برترین گلزن این رقابت‌ها در مرحله نهایی فاصله دارد. اکنون با میشل پلاتینی در ۹ گل برابر است.مهاجم پرتغالی با پیراهن یوونتوس نیز چالش‌هایی دارد. او می‌تواند در سری آ به نخستین بازیکنی تبدیل شود که در سه لیگ بزرگ اروپایی آقای گل می‌شود (پیش از این با منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس و با رئال مادرید در لالیگا توانسته بود این کار را انجام دهد). رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا مدت‌هاست به عنوان برترین گلزن محسوب می‌شود و می‌خواهد جام دیگری در این بازی‌ها کسب کند تا به رکورد پاکو خنتو برسد. خنتو تنها بازیکنی است که توانست شش بار در لیگ قهرمانان جام را بالای سر ببرد. این‌ها تمام اهدافی است که رونالدو برای این فصل در سر دارد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: رونالدو