به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۵ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۱۹۰۲۳۲

مجوز آلبوم محسن چاوشی صادر شد

گروه فرهنگ و هنر: هادی حسینی تهیه‌کننده جدیدترین آلبوم محسن چاوشی از رفع سوء تفاهم‌ها و مشکلات برای انتشار این آلبوم خبر داد.
مجوز آلبوم محسن چاوشی صادر شد
هادی حسینی تهیه‌کننده آلبوم‌های ابراهیم، امیر بی‌گزند و جدیدترین اثر محسن چاوشی خواننده پاپ، از رفع موانع برای اخذ مجوز شعر آلبوم جدید چاوشی خبر داد و گفت: بعد از مذاکرات مختلف به تازگی جلسه‌ای با محمد اللهیاری مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم. او از اول قول مساعدت داد و گفت هر کمکی از دستش بر بیاید، انجام می‌دهد که همین اتفاق هم افتاد.او ادامه داد: اللهیاری برخلاف دیگر مدیران دفتر موسیقی در جلسات شورای شعر و شورای موسیقی شرکت کرد. شاید هم خیلی راحت‌تر می‌توانست دستوری این کار را انجام دهد، اما سعی کرد با مذاکره و اقناع شورای شعر و موسیقی و حتی جلساتی که خارج از شورای شعر و موسیقی با اساتید این حوزه برقرار کرد، موانع را برطرف کرد.حسینی افزود: خدا را شکر در یکی دو روز اخیر مجوز شعر آلبوم محسن چاوشی صادر شد. البته روند اخذ مجوز به دلیل سوءتفاهم بین ما و دفتر موسیقی زمان زیادی را سپری کرد. دفتر موسیقی فکر می‌کرد، ما می‌خواهیم حاشیه سازی کنیم و با فشارهای رسانه‌ای نسبت به گرفتن مجوز اقدام کنیم؛ اما با صحبت‌هایی که انجام شد، این سوءتفاهم حل شد.

او بیان کرد: موضع دفتر موسیقی این بود که ما می‌خواهیم همکاری کنیم و دوست داریم سمت هنرمندان باشیم؛ اما اگر قرار باشد زیر فشار کار تصمیم بگیریم، کاری انجام نمی‌دهیم. خوشبختانه این سوءتفاهم‌ها رفع شد. آقای اللهیاری گفت که می‌داند چاوشی نیازی ندارد با حاشیه فروش آلبومش را بالا ببرد.تهیه‌کننده آلبوم‌ «ابراهیم» در پایان گفت: مواردی جزئی برای اصلاحات مطرح شده که باید مرتفع شود تا مجوز شورای موسیقی هم صادر شود.اصلاحیات تکنیکال و بسیار جزئی است و به زودی با رفع این موارد، مجوز شورای موسیقی هم صادر می‌شود. امیدوارم که آلبوم جدید را بتوانیم آبان ماه امسال بعد از ماه صفر منتشر کنیم. به محض صدور مجوز آلبوم، تاریخ دقیق انتشار را اعلام خواهیم کرد.
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: محسن چاووشی