به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۱۹۰۳۲۹

زیدان: با این شرایط به جایی نمی‌رسیم

گروه ورزشی: زین الدین زیدان نگران رئال مادرید است و ادامه وضعیت اینچنینی را مساوی با یک فصل بدون جام می‌بیند.
زیدان: با این شرایط به جایی نمی‌رسیم
رئال مادرید در دیداری که فاصله آشکاری با روزهای خوبش داشت، برابر مایورکا شکست خورد. تک گل نیمه اول میزبان تا انتها باقی ماند و رئالی ها نتوانستد از شانس های گلزنی خوبی در نیمه دوم استفاده کنند. زیدان در پایان بازی به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.سرمربی فرانسوی رئال گفت:« بازی را بسیار بد شروع کردیم. یک گل زودهنگام دریافت کردیم و سپس سعی کردیم واکنش نشان دهیم. هر چه به انتهای نیمه اول نزدیک شدیم، روند بازی مان بهتر شد. در نیمه دوم فرصت های زیادی ایجاد کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم.ضعف های زیادی در بازی مان دیدم ولی بدتر از همه، شروع مان بود. باید از این باخت گذر کنیم ولی مشکل اینجاست که در خیلی از بازی ها با دشواری روبرو شده ایم.امروز برابر تیمی با انگیزه که در خانه اش بازی می کرد، قرار گرفتیم و همانطور که دیده شد، شایسته حضور در رده های پایین جدول نیست.مالک توپ و زمین بودیم ولی موقعیت های گل زیادی ایجاد نکردیم.»

پلان B:« مشکل ما غیبت بازیکنان نبود. هر بازیکنی وقتی به او فرصت بازی می رسد، باید از آن استفاده کند. مردم می توانند در مورد ترکیب یازده نفره امشب ما حرف بزنند و نظر بدهند ولی در هر صورت این تصمیم من بود. آنالیز بازی در حال حاضر درست نیست و باید با آرامش این کار را انجام داد. نتیجه بدی گرفتیم و ناراحتیم.»

عدم تداوم:« مشکل اینجاست که هر سه روز باید ثابت کنیم تیم خوبی هستیم و این را ثابت نمی کنیم. باید تداوم داشته باشیم و روند بردها را حفظ کنیم. اگر الان در بالای جدول هستیم، یعنی کارمان را بد انجام نداده ایم ولی این کافی نیست.نمی خواهم بگویم نگرانم چون لغت خوبی نیست ولی اگر قصد فتح جام در فصل جاری را داریم، باید تداوم بیشتری داشته باشیم. اینگونه به جایی نخواهیم رسید.»

مایورکا:« نمی توانیم برابر حریفی که در خانه بازی می کند، سورپرایز شویم چون می دانستیم آنها چگونه مقابل هواداران شان بازی خواهند کرد ولی دقیقه هشت بازی به ما گل زدند و سورپرایز شدیم. مایورکا سپس عقب نشینی کرد تا از تک گلش دفاع کند. متاسفانه ما هم نتوانستیم به راه حل مناسبی برسیم.»

گالاتاسرای:« می دانیم که در این بازی محکوم به پیروزی هستیم. می دانیم که در ترکیه راه چاره زیادی پیش روی مان نیست. از حالا باید به روز سه شنبه و بازی با گالاتاسرای فکر کنیم.»
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: زیدان