به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۱۹۰۴۰۱

زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان خود را به الو ارتفاع بسپارید

گروه کسب و کار: نمای ساختمان نه تنها در زیبایی جلوه‌های مختلف آن نقش دارد بلکه در زیبایی فضای شهر نیز بسیار تاثیرگذار می‌باشد از این‌رو است که مقاوم‌سازی و زیباسازی آن اهمیت بسزایی دارد.
زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان خود را به الو ارتفاع بسپارید
درواقع مقاوم‌سازی نمای ساختمان با استفاده از فرایند پیچ و رولپلاک نمای ساختمان صورت می‌گیرد که مانع از افتادن سنگ‌های به کار برده شده در نمای ساختمان می‌شود. زیباسازی نمای ساختمان نیز که علاوه‌بر برجسته کردن آن تمامی جلوه‌ها و طرح‌های به کار برده شده در معماری آن را پررنگ‌تر می‌کند با استفاده از فرایند نورپردازی انجام می‌گیرد. اگر شما هم به نمای ساختمان خود اهمیت می‌دهید به گونه‌ای که قصد دارید با مقاوم‌سازی آن از ضررهای مالی و جانی جلوگیری کنید و برای زیباتر دیده شدن آن از نورپردازی در نمای آن استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان خود را به تیم حرفه‌ای و قدرتمند الو ارتفاع بسپارید. مجموعه الو ارتفاع با بهره‌گیری از پرسنل و کارشناسان بسیار حرفه‌ای و خبره، فرایند زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان شما را به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی و اجرا خواهد کرد. در ادامه شما را با خدمات این تیم حرفه‌ای بیشتر آشنا می‌کنیم.

نورپردازی نمای ساختمان


از آن‌ جایی که نورپردازی نمای ساختمان موجب زیباسازی آن می‌شود و علاوه‌بر این موجب می‌شود که تمامی جلوه‌های نمای ساختمان به خوبی در معرض دید قرار بگیرند، روز به روز محبوب‌تر می‌شود و در ساختمان‌های بیشتری پیاده‌سازی و اجرا می‌گردد. در ادامه با انواع نورهایی که در نورپردازی نمای ساختمان اجرا می‌گردد آشنا خواهید شد. علاوه‌بر این شما را با انواع نورپردازی نمای ساختمان نیز آشنا می‌کنیم.

•  انواع نورهایی مورد استفاده در نمای ساختمان
در کل از سه نوع نور شامل: نور پروژکتور، نور دکوراتیو و نور رنگی در نمای ساختمان‌ها جهت نورپردازی استفاده می‌شود. کاربرد هر یک از این نورها در نمای ساختمان به شرح زیر است:

o  نور پروژکتور
درواقع از نور پروژکتور برای روشن کردن بخش وسیعی از نمای ساختمان استفاده می‌شود از این‌رو نور پروژکتور بیشتر در نمای ساختمان‌های سنگی و بتنی کاربرد دارد.

o   نور دکوراتیو
در نمای اکثر ساختمان‌ها به ویژه بناهای تاریخی یک یا چند نقطه مرکزی قرار دارند که تمامی زیبایی نمای ساختمان در آن نقطات جمع شده است از این‌رو از نور دکوراتیو که کل نمای ساختمان را در بر نمی‌گیرد و تنها بر یکسری نقاط متمرکز می‌شود در نمای اینگونه ساختمان‌ها استفاده می‌کنند.

o   نور رنگی
یکی از پرکاربردترین نورهایی که امروزه برای زیباسازی نمای ساختمان از آن استفاده می‌کنند نور رنگی است که درواقع در این روش از LEDهای رنگی برای زیباسازی نمای ساختمان استفاده می‌کنند.

  انواع نورپردازی نمای ساختمان

o  نورپردازی کامل نمای ساختمان
همانطور که اشاره کردیم در ساختمان‌های تاریخی که نمای آن‌ها از سنگ و بتن ساخته شده است برای اینکه کل نمای ساختمان در معرض دید قرار بگیرد از نور پروژکتور در نورپردازی نمای ساختمان استفاده می‌کنند. از این‌رو به این نوع نورپردازی، نورپردازی کامل نمای ساختمان گفته می‌شود.

نورپردازی تاکیدی نمای ساختمان
همانطور که از نام این نوع نورپردازی پیداست، تنها در برخی از بخش‌های نمای ساختمان برای جلب توجه در آن بخش‌ها از نورپردازی تاکیدی استفاده می‌کنند. به گونه‌ای که از نورپردازی تاکیدی در پنجره‌ها، ستون‌ها و بالکن‌ها استفاده می‌کنند تا از کل نمای ساختمان تنها برخی از مناطق و بخش‌های آن را به نمایش بگذارند.

نورپردازی پس زمینه نمای ساختمان
نورپردازی پس زمینه نمای ساختمان به معنای نورپردازی محیط اطراف یا محیط سبزی است که در اطراف ساختمان قرار دارد. درواقع این نوع نورپردازی، ساختمان را از پس زمینه یا محیط اطراف آن کاملا تفکیک می‌کند و به نوعی نمای ساختمان را به شکل برجسته‌ای در معرض دید قرار خواهد داد.

نورپردازی با نئون انعطاف‌پذیر
در این نوع نورپردازی از نوار‌های LED پلاستیکی و ضد آب استفاده می‌شود. این نوع نورپردازی نمای ساختمان به نورپردازی سه بعدی نیز مشهور است چراکه از دور ساختمان مانند یک طرح سه بعدی دیده می‌شود.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
امروزه استفاده از سنگ در نمای ساختمان حرف اول را می‌زند چراکه نقش بسزایی در زیبایی نمای ساختمان دارد. از این‌رو در نمای اکثر ساختمان‌ها از سنگ استفاده می‌شود. در کنار مزایای زیادی که سنگ نما دارد و باعث زیبایی نمای ساختمان می‌شود درصورتی که چسب سنگ مقاومت و استحکام خود را از دست بدهد احتمال سقوط سنگ نما و بروز ضررهای مالی و جانی وجود دارد از این‌رو بهتر است نمای ساختمان‌هایی که در آن‌ها از سنگ استفاده شده است را با استفاده از پیچ و رولپلاک مقاوم‌سازی کرد. یکی از بهترین شرکت‌هایی که نه‌تنها از روش‌های خلاقانه‌ای برای نورپردازی نمای ساختمان شما استفاده می‌کند بلکه با استفاده از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به صورت کاملا حرفه‌ای به مقاوم‌سازی نمای ساختمان شما می‌پردازد، شرکت الو ارتفاع است که شما می‌توانید زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان خود را به این شرکت بسپارید.

اکنون که با اهمیت نورپردازی و پیچ رولپلاک نمای ساختمان جهت زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان به خوبی آشنا شدید بهتر است انجام پروسه زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان خود را به بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات ساختمانی، شرکت الو ارتفاع بسپارید. شرکت الو ارتفاع از تیم مجربی در زمینه زیباسازی و مقاوم‌سازی نمای ساختمان برخوردار است که از روش‌های رنگ‌آمیزی نمای ساختمان و نورپردازی آن برای زیباسازی آن استفاده می‌کنند و همچنین برای مقاوم‌سازی نمای ساختمان نیز از پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما با طناب استفاده می‌کنند. زمینه‌‌های فعالیت این شرکت به شرح زیر است:

•    شست‌و‌شوی نمای ساختمان
•    رنگ‌آمیزی نمای ساختمان
•    نورپردازی نمای ساختمان
•    رنگ‌‌آمیزی چوب ترموود
•    عایق‌کاری نمای ساختمان
•    پوشش درز انقطاع ساختمان
•    سند بلاست نمای ساختمان
•    پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

شرکت الو ارتفاع در تهران، قلهک، خیابان دولت، کوچه شهید نعمتی، بن بست فریدون مشیری قرار دارد. شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 02188998339 و 02188998340 با این مجموعه در ارتباط باشید.