به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۱۹۰۵۸۷
جباری: بازیکن نباید از فیکس بودنش مطمئن باشد

استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

گروه ورزشی: یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید باید نیمکت تیم به قدر کافی قوت داشته باشد که بازیکنان داخل زمین از فیکس بودن خود مطمئن نباشند.
استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد
علی جباری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل سایپا در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: خوشبختانه برد خوبی داشتیم و توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. سایپا تیم جوانی است و استقلال هم در این بازی توانست نهایت استفاده را ببرد و با ارائه یک بازی با برنامه بتواند سه امتیاز این بازی را کسب کند.او ادامه داد: استقلال در این بازی یک برنامه‌ریزی مشخص داشت و توانست روی آن برنامه به گل برسد. البته تیم سایپا هم موقعیت‌های خوبی داشت و اگر آن موقعیت‌ها گل می‌شد، شاید اتفاقات دیگری می‌افتاد.جباری در پاسخ به این سوال که آیا زدن ۷ گل در دو بازی،‌ خلاء گل نزدن و خط حمله استقلال را رفع کرده است؟ خاطرنشان کرد: من قبول دارم که ما توانستیم گل‌های زیادی بزنیم و این اتفاق بسیار خوبی است اما سایپا تیمی نبود که روی ما فشار بیاورد. اگر تیمی باشد که بتواند روی استقلال فشار بیاورد و استقلال بتواند این روند را ادامه دهد، آن موقع است که می‌توان درباره این مساله مهر تاییدی زد.وی هم‌چنین درباره وریا غفوری گفت: وریا عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست نمایش خوبی داشته باشد. به نظر من حقش نبود که در تیم ملی نباشد. امیدوارم در فهرست‌های بعدی تیم ملی حضور داشته باشد.

این پیشکسوت فوتبال درباره کمبود نفرات استقلال گفت: استقلال در تمامی پست‌ها مشکل دارد. ما باید یک مدافع بگیریم که بتواند خط دفاع را خوب جمع کند. در خط میانه هم مشکل داریم و مصدومیت شجاعیان موجب شده که این مشکل دو چندان شود. درخط حمله ما نیاز به یک گلزن داریم تا بتوانیم به گل برسیم.او افزود: مدیریت باشگاه اگر بازیکنان کلیدی استقلال را از دست نمی‌داد، الان شرایط متفاوت می‌شد و الان می‌توانستیم صدر جدول را در این فصل به دست آوریم. به نظر من ما حتی در خط دروازه‌بان هم باید یک دروازه‌بان خوب بگیریم. چون فاصله حسینی با دروازه‌بان دوم زیاد است. اگر حسینی خدایی نکرده سرما بخورد چه کسی باید جای او باشد؟ باید یک دروازه‌بانی به استقلال بیاید که مثل رشیدی و حجازی، آن فضای رقابتی به وجود بیاید. نه فقط دروازه‌بان، بلکه تمامی بازیکنان باید این وضعیت را داشته باشند. باید نیمکت تیم به قدر کافی،‌ قوت داشته باشد که بازیکنان داخل زمین از فیکس بودن خود مطمئن نباشند.جباری در پایان گفت: مسلما اگر این مشکلات برطرف شود، استقلال می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد. اگر این سختی‌هایی که وجود دارد و این مسائل باشگاه هر چه سریع‌تر رفع بشود، استقلال روزهای خوبی را خواهد داشت.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: استقلال