به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۱۹۲۲۶

بازگشت نشاط به دانشگاه‌ها دردوره توفیقی

گروه سياسي: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بهترین دوران مدیریت در وزارت علوم دوران پایانی دوره اصلاحات بوده است.
بازگشت نشاط به دانشگاه‌ها دردوره توفیقی
دکتر رضا فرجی‌دانا در مراسم تودیع و معارفه وزیر علوم ضمن تشکر از دکتر توفیقی در طول زمان مسئولیت سرپرستی وزارت علوم، اظهار کرد: بهترین دوران مدیریت در وزارت علوم را بدون شک در دوران پایانی دوره اصلاحات شاهد بودیم.
وی افزود: در آن زمان من رئیس دانشگاه تهران بودم و سیاست‌های روشن رو به جلو و تعالی‌بخش توفیقی به طور مشخص نشاطی در دانشگاه‌ها ایجاد کرده بود. فرجی دانا با بیان این که در آن زمان دانشگاه‌ها به واسطه استقلال خود مسئول به پاسخگویی در مقابل مردم شده بودند، تصریح کرد: آنچه امروزه به عنوان استقلال دانشگاه‌ها مطرح می‌شود، دستپخت فکر ناب دکتر توفیقی است.
وزیر علوم با بیان این که دوره 71 روزه سرپرستی توفیقی در وزارت علوم دوره بازگشت نشاط به فعالیت دانشگاه‌ها بود، گفت: من یک فرصت مطالعاتی یک ساله داشتم و پس از یک سال که به کشور برگشتم بهتر از کسانی که شاهد تغییرات تدریجی بودند، می‌توانستم شاهد تغییر در بخش دانشگاهی کشور باشم که جان تازه‌ایی در کالبد دانشگاه و دانشگاهیان دمیده شده است.

وی وزارت علوم را پیشران علم و فناوری در کشور و پاسدار ارزش‌های دانش و دانشگاه دانست و اظهار کرد: یکی از مهمترین این ارزش‌ها حفظ حرمت علم و عالم است و در این زمینه باید از دکتر توفیقی به عنوان فردی که در پاسداشت افرادی که باعث پیشرفت علمی کشور می‌شوند، فعالیت کرده است تقدیر کنیم.

افشین
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۸:۲۳
درود برتوبیقی که در این مدت کوتاه کارهای بسیار خوبی برای دانشگاهیان و اساتیدو دانشجو انجام داده است وزیر جدید راه ایشان را ادامه دهد و نگذارد افراطیون کارهای افراطی گری انجام دهند نباید بترسد و در برابر انها شجاع باشد (156688)
دانشجوي دانشگاه اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۰:۳۳
جناب آقاي دكتر فرجي دانا لطفا نشاط را به دانشگاه بي نشاط اروميه هم برگردانيدودكتر صدقي را. . . . د هرچه سريعتر عزل كنيد. (156774)
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۸:۲۷
امیدواریم اقای فرجی دانا در مقابل فشارهای گروههای احمدی نژادی در دانشگاه تدابیر جدیی بیندیشند و نگذارند که این گروهها تا این حد فضای دانشگاه را تصاحب کنند. واقعا دانشجویان از خفقان و بی تدبیری در دانشگاهها خسته اند. لطفا شان دانشگاه و دانشجو را بازگردانید. (156693)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۸:۳۸
قابل توجه افراطیووووووووووووووووووون محترم
عمرا روحانی از هدفش عقب نشینی کنه (156703)
ابوذر
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۱۹:۲۶
من به عنوان نماینده دانشجویان دانشگاه شریف از وزیر محترم علوم می خواهم انجمن اسلامی را به دانشگاه ما بازگرداند (156730)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۰۱:۰۹
منم به عنوان یه شریفی میخوام بازنگرداند (156987)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۶ ۲۱:۰۷
آقای دکتر فرجی دانا
امیدوارم با حضور و یمن قدم جنابعالی ، برای دانشگاهیان فرجی حاصل گردد. واقعا در دوران افراطیون، دانشگاهیان روزهای سختی گذارندند./لصفا نیم نگاهی هم به دانشگاه یزد داشته باشید. با تشکر (156804)