به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۱۹۲۵۴

سقوط مرموز نوعروس از طبقه دوم ساختمان

گروه حوادث:​ عليرضا 21 ساله متهم است 12 آذر ماه سال گذشته همسرش به نام کژال را از طبقه دوم ساختمان به پايين پرت کرده است.
سقوط مرموز نوعروس از طبقه دوم ساختمان
ماموران شهر قدس پس از اطلاع از اين حادثه خود را به محل سقوط زن جوان رسانده و دريافتند کژال بر اثر شدت جراحات جان باخته است. خانواده زن جوان با شکايت از داماد خود مدعي شدند عليرضا بخاطر اختلافاتي که با کژال داشته او را به قتل رسانده است. در ادامه همسر مقتول دستگير و تحت بازجويي قرار گرفت که با رد اتهام قتل گفت: من و همسرم بخاطر مشکلات مالي باهم درگيري داشتيم روز حادثه از او خواستم که ديگر به محل کارش نرود زيرا مخالف کار کردن همسرم بودم. کژال عصباني شد و به اتاق خواب رفت که حدود 30 ثانيه بعد صداي فرياد او را شنيدم، وقتي وارد اتاق شدم از همسرم خبري نبود و پنجره اتاق باز بود به پايين که نگاه کردم پيکر غرق در خون کژال در مقابل ساختمان روي زمين افتاده بود، من همسرم را نکشته ام و او بخاطر اختلافاتي که باهم داشتيم دست به خودکشي زده است.

بازپرس جنايي شهر قدس پس از بررسي پرونده و با توجه به صحنه سقوط زن جوان عليرضا را مجرم شناخته و پرونده با صدور کيفرخواست به اتهام قتل عمدي به دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد.مرد جوان به زودي در شعبه 113 دادگاه کيفري پاي ميز محاکمه قرار مي گيرد. مرد جوان که متهم است نوعروس خود را از طبقه دوم ساختمان به پايين پرت کرده است، به زودي به اتهام قتل عمدي پاي ميز محاکمه قرار مي گيرد.
مرجع : روزنامه مردم سالاری

۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۱:۵۲
فقط اگر کمی کاراگاهان ما معلومات عمومی و تخصص کاریشون رو بالاتر ببرن و از شیوه کتک زدن استفاده نکنن؛ با توجه به صحنه ی جرم به راحتی میتونن متوجه بشن که قتل اتفاق افتاده یا خودکشی صورت گرفته (157097)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۲:۵۳
بعد چی میشه ؟! اگه ثابت بشه حکمش چیه ؟ (157130)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۳:۲۲
حیف نیست چنین خانم جوانی از دنیا بره و مصیبت برا خانواده بزاره؟ (157147)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۲:۲۹
این مشکلات مقدار زیادی میراث هشت سال ریاست احمدی نژاده .مشکلات مالی ثبات خانواده ها را از بین برده است (157820)