به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۱۹۲۸۵۲

زنیت به صعود امیدوار شد

گروه ورزشی: زنیت با پیروزی برابر لیون به صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امیداور شد و دیدار والنسیا و چلسی برنده نداشت.
زنیت به صعود امیدوار شد
بازی‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب پیگیری شد که در یکی از دیدارهای مهم زنیت برابر لیون قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد.آرتم ژیوبا گل نخست زنیت را در دقیقه ۴۲ به ثمر رساند و در نیمه دوم هم اوزدف برای این تیم گلزنی کرد.سردار آزمون در ترکیب اصلی زنیت حضور داشت و در دقیقه ۸۳ تعویض شد. زنیت با این پیروزی ۷ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد. تیم روسی در هفته آخر می‌تواند حضورش را در میان ۱۶ تیم برتر قطعی کند.در دیگر بازی والنسیا در مستایا به مصاف چلسی رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند تا صعود خود را به دور بعد مشخص کنند؛ به همین خاطر به دنبال گلزنی بودند که در نهایت والنسیا گل نخست بازی را به ثمر رساند. کارلوس سولر در دقیقه ۴۰ دروازه چلسی را باز کرد. با این حال شاگردان فرانک لمپارد به سرعت بازی را به تساوی رساندند. کواچیچ یک دقیقه بعد نتیجه را یک بر یک کرد.

در نیمه دوم باز هم چلسی به گل رسید. داور ابتدا آفساید کریستین پولیسیچ را اعلام کرد اما VAR گل را صحیح دانست و نتیجه ۲ بر یک به نفع مهمان شد. والنسیا پس از این گل حمله کرد و در دقیقه ۶۵ توانست صاحب یک پنالتی شود. با این حال ضربه دنی پارخو را کپا آریسابالاگا به کرنر فرستاد.حمله‌های میزبان هر لحظه بیشتر می‌شد و چلسی قصد داشت از طریق ضدحمله اختلاف را بیشتر کند. والنسیا با ضربه زیبای واس گل مساوی را در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند.داور هفت دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که در این مدت هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند. سیلسن یک مهار خوب داشت و اجازه نداد چلسی به گل سوم دست یابد. در مقابل رودریگو دو فرصت خیلی خوب را از دست داد. در نهایت نتیجه تغییری پیدا نکرد تا هر دو تیم هشت امتیازی شوند و در هفته آخر برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی تلاش کنند.
مرجع : ایسنا