به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۱۹۵۸۳۴

گوگل خرید اینترنتی لباس را آسان می‌کند

گروه فناوری: گوگل قصد دارد با توسعه یک الگوریتم جدید برای معرفی لباس‌های محبوب در فروشگاه‌های اینترنتی به کاربران کمک کند تا لباس دلخواه خود را هر چه زودتر بیابند.
گوگل خرید اینترنتی لباس را آسان می‌کند
خرید آنلاین لباس هنوز هم با این همه پیشرفت فناوری در فضای اینترنت دردسر دارد، چرا که شاید همیشه همه انتخاب‌ها پیش روی شما قرار نگیرد یا مشاهده همه مدل‌ها از حوصله شما خارج باشد. ضمن اینکه یافتن بهترین فروشگاه اینترنتی که دارای البسه زیبا باشد نیز خودش کار دشواری است. به این‌ها باید یافتن اینکه کدام مکان‌ها دارای بهترین قیمت‌ها هستند را نیز افزود.اکنون گوگل در تلاش است تا به کاربران در این زمینه کمک کند و این چالش‌ها را از پیش روی آنها بردارد.گوگل در حال توسعه یک ویژگی برای جستجو در تلفن همراه است که نتایج آن باعث می‌شود لباس، لوازم جانبی و کفش‌های محبوب در یک بخش جمع شود.بر اساس این ویژگی جدید، کاربر می‌تواند تنها با چند کلمه کلیدی به راحتی لباس‌های محبوب و خوش قیمت و ایده آل را پیدا کند.

همچنین می‌توان نتایج را بر اساس دسته بندی، اندازه و سبک(استایل) فیلتر کرد و سایر ابزارها به کاربر کمک می‌کنند تا به سرعت بررسی و نظرات خریداران قبلی را پیدا کرده و عکس‌های کامل محصول را مشاهده کند.این ویژگی اکنون به صورت محدود شروع به کار کرده است و باید این هفته به صورت گسترده در دسترس قرار گیرد.گوگل می‌گوید در آینده‌ای نزدیک این جستجوها شامل محصولات بیشتری از جمله دستگاه‌های دیجیتالی خواهد شد.در ضمن، فروشگاه‌ها برای نشان داده شدن توسط این ویژگی گوگل مجبور به پرداخت هزینه نخواهند بود. در حالی که آنها باید در این برنامه مشارکت کنند و این سؤال وجود دارد که آیا آنها به این کار گوگل اهمیت خواهند داد یا خیر؟!
مرجع : ایسنا
برچسب ها: گوگل