به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۲ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۱۹۶۱۹۷

نگرانی چلسی و انگلیس از مصدومیت آبراهام

گروه ورزشی: تامی آبراهام پدیده جوان چلسی بعد از تساوی 2-2 این تیم مقابل آرسنال لنگ‌لنگان و با کمک کادر پزشکی از زمین بیرون رفت تا نگرانی‌هایی درباره مصدومیت جدی او بوجود بیاید.
نگرانی چلسی و انگلیس از مصدومیت آبراهام
به گزارش ورزش سه، بعد از پایان دیدار دو تیم آرسنال و چلسی که دیروز با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید، تامی آبراهام پدیده جوان چلسی در حالی دیده شد که لنگ لنگان و با کمک دو نفر از اعضای کادر پزشکی باشگاه در حال ترک زمین است. این صحنه باعث شد نگرانی‌هایی درباره احتمال مصدومیت جدی او از ناحیه ساق پا مطرح شده و چلسی و هوادارانش را نگران کند.
 
 درحالیه کمتر از پنج دقیقه به پایان بازی مانده بود آبراهام پشت محوطه جریمه آرسنال در شلوغی بازیکنان دو تیم به زمین افتاد و مدتی طول کشید تا بتواند به خود آمده و از زمین بلند شود. آبراهام دقایق باقی مانده از بازی را به حالت لنگ لنگان در زمین حضور داشت و بعد از به صدا در آمدن سوت پایان، با کمک دو نفر از کادر فنی تیمش از زمین به بیرون هدایت شد.
 
احتمال مصدومیت جدی آبراهام علاوه بر چلسی و فرانک لمپارد، باعث نگرانی جدی در تیم ملی انگلیس هم خواهد شد. تیم ملی انگلیس در ماه جاری میلادی دو ستاره دیگرش هری کین و مارکوس راشفورد را به دلیل مصدومیت‌های جدی از دست داده و حالا اگر آبراهام هم به این ترتیب نتواند تا مدتی طولانی برای سه‌شیرها بازی کند ضربه سنگین دیگری به این تیم وارد خواهد شد.