به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۱۹۶۶۰۱

اپل دوستداران خود را غافلگیر کرد

گروه علمی: آیفون 11 با امتیازی که در «DxOMark» کسب کرده، دوستداران خود را غافلگیر کرد.
اپل دوستداران خود را غافلگیر کرد
آیفون 11 که توانسته عنوان پرفروش‌ترین مدل را از آیفون XR بگیرد با دوربین دوگانه و قیمت مناسب خود توانسته قلب کاربران را برباید. این مدل به تازگی با امتیازی که در iPhone 11 DxOMark کسب کرده دوستداران خود را غافلگیر کرده است.DxOMark که دوربین گوشی‌های هوشمند را بررسی و پس از امتیاز دادن نتایج آنرا با جزئیات مفصل منتشر می‌کند، پس از مدت‌ها انتظار دوربین‌‌ها‌ی سری آیفون 11 را تست کرد. اکنون بیایید نگاهی دقیق‌تر به عملکرد دوربین آیفون 11 بیندازیم.
امتیاز آیفون 11 DxOMark کمی ناامیدکننده است!
این دستگاه امتیاز کلی 109 از DxOMark را کسب کرد. برای اینکه بتوانیم مقایسه‌ای دقیق‌تر داشته باشیم، باید بگوییم که آیفون 11 پرومکس، از همین تست امتیاز 117 را کسب کرده است. iPhone XS Max نیز در نتیجه این تست امتیاز 106 را کسب کرد.

کیفیت فیلم‌های آیفون 11 و آیفون 11 پرومکس بسیار نزدیک به یکدیگر است در حالی که کیفیت عکس دوربین‌ها تفاوت ایجاد می‌کند. می‌توان گفت که مدل Pro در عکاسی توانایی بیشتری دارد. در حالی که مدل Pro در عکاسی امتیاز 124 را کسب کرده است، امتیاز آیفون 11 در 112 باقی می‌ماند.

از طرف دیگر، دوربین زاویه دید وسیع دستگاه از نظر کارایی به مدل Pro بسیار نزدیک است. می‌توان گفت آیفون 11 از نظر قرار گرفتن در معرض نور، رنگ، جزئیات و فوکوس خودکار عملکرد مشابهی با مدل Pro گران قیمت‌تر دارد.

اگر آیفون 11 را با سایر رقبا مقایسه کنیم نتایج DxOMark نشان می‌دهد که این دستگاه از Samsung Galaxy S10 Plus سامسونگ بهتر است. این دو دستگاه در صحنه‌‌ای آزمایش شدند که نور پس زمینه از بیرون به داخل خانه می‌تابید. در نتیجه این مقایسه، آیفون 11 تصویر بهتری گرفت. می‌توانید این عکس‌ها را در زیر مشاهده کنید.
هم‌زمان، این دو دستگاه در خارج از منزل در زیر نور روز معمولی مقایسه شدند. در این مقایسه می‌توان گفت که آیفون 11 جزئیات را بهتر به تصویر می‌کشد، در کل می‌توان گفت که این دو گوشی عکس‌های با کیفیت بسیار نزدیک را می‌گیرند. می‌توانید این عکس‌ها را نیز در زیر مشاهده کنید.
مرجع : ایسکانیوز