به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۹:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۱۹۸۶۶۵

مطمئن نیستم رئال بتواند سیتی را حذف کند

گروه ورزشی: بازیکن سابق رئال در دهه 90 میلادی رئال فعلی را بهترین تیم زیدان می داند ولی معتقد است که نبود رونالدو در این تیم باعث شده تا اطمینان گذشته وجود نداشته باشد.
مطمئن نیستم رئال بتواند سیتی را حذف کند
به گزارش"ورزش سه"، رئال مادرید هر چند شروع خوبی در فصل جدید نداشت و به خصوص پس از دو شکست 3-0 از پی اس جی و 1-0 از مایورکا تردیدها در مورد زیدان قوت گرفت اما توانست رفته رفته به فرم خوب خود برسد و حالا صدرنشین لالیگاست و یکی از مدعیان فتح هر سه جام فصل.رئال 7 اسفند در برنابئو میزبان سیتی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. مصاف کهکشانی ها با تیم پپ گواردیولا همیشه جذابیت های خاص خود را دارد.
آلوارو بنیتو در مصاحبه با کادنا سر و در رابطه با وضعیت فعلی رئال گفت:« رئال فعلی بهترین رئال زیدان است. بهتر از آن تیمی که سه دوره متوالی فاتح لیگ قهرمانان شد. تیم فعلی به خوبی با ایده های زیدان خود را وفق داده است و زیدان توانسته به طور کامل تیمش را نسبت به گذشته تغییر دهد.رئال در مقطع اول مربیگری زیدان تیمی بود که با توجه به خلاقیت های فردی خود می توانست بر هر حریفی و در روز بدش نیز پیروز شود. برای مثال من زمانی که رئال در لیگ قهرمانان به میدان می رفت، اطمینان به پیروزی اش داشتم. در فینال هم مهم نبود حریف چه تیمی است؛ مطمئن بودم رئال قهرمان می شود. 4 سال پیش رئال برابر سیتی و لیورپول قرار می گرفت، پیش بینی من برد قطعی بود اما الان اطمینان ندارم که بتوانیم سیتی را حذف کنیم.»بنیتو ادامه داد:« تیم فعلی فوق العاده است. یک تیم هماهنگ که مثل ساعت کار می کند. در این تیم تمام بازیکنان وظایف خود را انجام می دهند ولی مشخص نیست این مسیر تا کجا ادامه خواهد داشت. رئال با رونالدو از تمام تیم ها 1-0 پیش بود ولی الان برای برتری بر رقبای بزرگ خود مثل سیتی، باید بهترین بازی خود را ارائه دهد. اگر روز، روز رئال باشد، پیروز می شود در غیر این صورت تردیدهایی دارم. این حس من نسبت به رئال فعلی است.»
برچسب ها: رئال مادرید