به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۱۹۹۰۶۹

شورای نگهبان: بر اجرای مرّ قانون مصمم شدیم

گروه سیاسی: هادی طحان نظیف عضو حقوق‌دان شورای نگهبان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب نوشته است: "این روزها همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با دقت، جدیت و تلاش شبانه‌روزی در پی زمینه‌ سازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور هستند. اعتقاد و باور عمیق به نقش مؤثر و تعیین‌کننده مردم در نظام جمهوری اسلامی باعث شده تا همکاران گرانقدرم با مجاهدتی مثال‌زدنی در زمان بسیار کوتاه دست به کار بزرگی بزنند و صلاحیت حدود ۱۶ هزار نفر را بررسی نمایند.
اگرچه در این مسیر احتمال خطا و اشتباه منتفی نیست، لیکن با توجه به فرصت‌های متعدد موجود برای بازبینی و بازنگری احتمال تضییع حقوق افراد کاهش یافته است. در این میان صحبت‌های برخی سیاسیون در روزهای گذشته کام ملت عزیز ایران را تلخ کرده و تریبون‌های رسمی جمهوری اسلامی را تا حد سخنگویی یک حزب و جناح سیاسی تنزل داده است.
فرمایشات مقام معظم رهبری شورای نگهبان را بیش از پیش بر اجرای مر قانون مصمم نمود. ایشان ضمن حمایت از جایگاه نهاد مقدس و انقلابی شورای نگهبان، بر اهتمام خاص خود نسبت به نظارت بر روند انتخابات تأکید فرمودند. به عنوان کوچکترین عضو این نهاد مقدس و انقلابی ضمن تشکر از ابراز لطف ایشان بیش از پیش بار سنگین مسئولیت امانت ملت را بر گرده خویش احساس می‌کنم و از خداوند منان توفیق پایداری در این مسیر را مسألت می‌نمایم".
برچسب ها: شورای نگهبان