به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۱۹۹۵۶۱

کیمیچ، گرتا تانبرگ فوتبال آلمان است

گروه ورزشی: مهمت شول، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ، جاشوا کیمیچ، ستاره جوان باواریایی ها را با گرتا تانبرگ، نوجوان فعال محیط زیست که در یک سال اخیر شهرت زیادی به دست آورد، مقایسه کرد.
کیمیچ، گرتا تانبرگ فوتبال آلمان است
به گزارش "ورزش سه"، کیمیچ 24 ساله که یکی از ارکان اصلی بایرن و تیم ملی آلمان در چند سال اخیر بوده، به خاطر اظهارنظرهای صریحش شهرت پیدا کرده؛ از جمله انتقادش از عدم جذب بازیکن جدید برای بایرن در بازار نقل و انتقالات زمستانی.همین مسئله باعث شد تا شول او را با گرتا تانبرگ مقایسه کند. تانبرگ که تنها 16 سال دارد، به دلیل فعالیت هایش در جهت حفظ محیط زیست، به چهره ای جهانی تبدیل شد و نشریه تایم او را به عنوان شخصیت سال 2019 انتخاب کرد.شول در گفتگو با Bayern 2 گفت:"  من جاشوا کیمیچ را با همه مصاحبه ها و بیانیه ها به یاد می آورم؛ چیزی که به نظر من زیاد از حد است. به این فکر می کنم که او گرتا تانبرگ فوتبال آلمان است."
او در پاسخ به این سوال که کیمیچ از چه آب و هوایی مراقبت می کند، گفت:" نه، او کسی است که معتقد است که در 24 سالگی باید انگشتش را دائما داخل زخم فرو کند، چیزی که به نظر من تحمل آن دشواراست. او هنوز به اندازه کافی به بلوغ نرسیده است. بله، او باید به یک بازیکن لیدر تبدیل شود و در همان مسیر حرکت می کند. نمایش های او کاملا در این جهت است. اما او چه مسیری می رود؟ او هنوز باستین شواین اشتایگر نیست."
برچسب ها: بایرن مونیخ