به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۲۰۰۶۴

نقدی: امام یکصد لقب زشت نثار آمریکا کرد

گروه سياسي: رئیس بسیج مستضعفین گفت: امام خمینی ۳ هزار و ۵۰۰ بار نام آمریکا را به زشتی یاد کردند و یکصد لقب زشت را نثار آمریکا کردند.
نقدی: امام یکصد لقب زشت نثار آمریکا کرد
به گزارش فارس، آئین اختتامیه چهارمین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی با حضور سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین، سردار بهروز اثباتی دبیر این کنگره و جمعی از شاعران داخلی و خارجی در تالار سعدی برج میلاد برگزار شد. در این مراسم رئیس بسیج مستضعفین بیان داشت: ایام محرم‌الحرام را به همه مسلمانان جهان تسلیت گفته و روز بزرگ و حماسه تاریخی امت اسلام در فتح لانه جاسوسی را تبریک می‌گويم.

وی ادامه داد: جایی که یک طرف ظلم و ستم باشد و یک طرف مردمی با دستان خالی آنچه که مردم را در برابر قدرت و زورگویی مسلط و پیروز می‌کند، ایمان است. رئیس بسیج مستضعفین گفت: برخی‌ها معتقدند به آمریکا شعار «مرگ بر پیر استعمار» نگوییم و به همان آمریکا شیطان بزرگ است اکتفا کنیم. اما باید گفت که امام بزرگوار فقط به آمریکا شیطان بزرگ نگفته‌اند.

وی اضافه کرد: امام راحل (ره) 3 هزار و 500 بار نام امریکا را به زشتی یاد کردند و یکصد لقب زشت را نثار آمریکا کردند. رئیس بسیج مستضعفین گفت: اگر امروزه رسانه را از آمریکا بگیرند یک لاشه و جسد بیش نیست که با همت صهیونیست و دشمن بشر است که از یک لاشه متعفن یک نمایی از زندگی را به مردم و بشر می‌دهد و آنها را در استعمار نگه می‌دارد. نقدی دو رکن اصلی میان مسلمانان را وحدت و پایداری و مقاومت خواند و بیان کرد: امروزه آمریکا با بدهی 17 هزار دلاری با ارتش شکست خورده و ضعیف و با جامعه‌ای به هم ریخته‌ای مواجه است که در مدارس و دانشگاه‌های آن نیز کشته‌ها داده می‌شود چه برسد به محل‌های فاسدش که در این راستا باید بیداری را علم ببخشیم چرا که دشمن یک شکست خورده است.