به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۲۰۴۰۵

اشتون شهرک‌سازی‌ را غیرقانونی خواند

گروه بين الملل: کاترین اشتون شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی را غیرقانونی اعلام کرد و خواهان اقدامی قاطع برای موفقیت مذاکرات صلح میان اسرائیل و فلسطین شد.
اشتون شهرک‌سازی‌ را غیرقانونی خواند
رئیس سیاست خارجه اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای با محکوم کردن شهرک‌سازی‌های جدید رژیم صهیونیستی در شرق بیت المقدس اعلام کرد: من لازم می‌دانم که با این بیانیه‌ سیاست‌ دیرین اتحادیه اروپا درباره شهرک‌سازی‌های اسرائیل را تاکید کنم. در این بیانیه‌ آمده است: اتحادیه اروپا بارها اعلام داشته که شهرک‌سازی‌ها بر اساس قوانین بین‌المللی غیرقانونی هستند و رهبری قاطع و جدی برای موفقیت مذاکرات کنونی صلح ضروری است.

وی تاکید کرده است: اتحادیه اروپا بیانیه جدید دولت اسرائیل درباره قصد آنها برای ساخت 1859 واحد مسکونی جدید در شرق بیت المقدس و کرانه باختری را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد و از دولت اسرائیل می‌خواهد که در این تصمیم خود تجدید نظر کند. هرگونه اقدامی که مذاکرات در حال انجام صلح را تضعیف کرده و یا خللی به ‌آن وارد کند باید متوقف شود.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۱۹:۳۶
ای خانوم....!
ما هم که همینو میگیم...! (164877)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۶ ۲۰:۲۹
لابد اسرائیلم حتما قبول میکنه وبخاطر گل روی خانم اشتون شهرک سازی رو متوقف میکنه!!!دیگه ساده ترین ادمها هم اینوباور ندارند (164918)