به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۱
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۲۰۶۵۲

رونمایی از صفحه جدید «پیوندها»! /عکس

گروه جامعه: «صفحه "پیوندها" پربازدیدترین صفحه و صفحه محبوب کاربران ایرانی اینترنت است که در هنگام وارد کردن نشانی صفحات مسدودشده در مرورگرهای اینترنتی، روی نمایشگر کامپیوترهای آنها به نمایش درآمده و آنان را دلشاد می‌کند.»
امید مهدی‌نژاد در مطبی طنز با این مقدمه نوشت: «صفحه جدید "پیوندها" که توسط جمعی از فعالان خودجوش مجازی طراحی‌شده، در صورت تصویب جایگزین صفحه قدیمی "پیوندها" می‌گردد. صفحه جدید "پیوندها" برای رفاه حال کاربران ایرانی اینترنت طراحی شده و حاوی پیوندها، شاخه‌ها و سایر جاهایی است که هنوز مورد فیلترینگ قرار نگرفته و مسدود نشده‌اند.»


مرجع : الف

يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۵:۱۰
خدايا ما رو نجات بده. (165884)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۵:۱۰
این صفحه توفیق اجباری هست نه صفحه محبوب (165885)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۵:۲۴
آرامش خودراحفظ کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا جالبه من درحال تحقیق درمورد یک موضوع مهم هستم اما به هرسایتی سر میزنم فیلترشده است.جالب اینجاست که این موضوع صددرصد علمی است ومن نمیدانم چه عاملی باعث فیلترینگش شده.آنوقت باید آرامشم راحفظ کنم.هرچند دلیل نمیخواهد.به همان دلیلی که سایت آیت الله صانعی(1نمونه از1000)فیلترشده. (165891)
یه مرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۵:۳۶
آره خب تنوع خـــــــــــــــیلی خوبه. یه پیشنهاد برای دوستان دارم هر هفته یه بار یه طرح جدید بدن ما هم خسته نشیم. یا علی (165905)
کاردان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۶:۰۸
توصیه می شود کلیه سایتهای مجاز را در لیستی اعلام کنند و بقیه را فیلتر کنند تا نیاز نباشد که کاربران را اذیت نموده و مدام به این یا آن سایت سر بزنند (165928)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۶:۳۳
خیلی باحال بود. کاش بیشتر از 30 ثانیه بود (165962)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۷:۲۵
من که تا حالا حتی ازسر کنجکاوی هم ازاون منو استفاده نکرده ام.فقط عکس های قشنگتری بزارن چون بعضی اوقات فیلترشکن دیرتر عمل میکنه........ (166012)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۱۸:۴۱
دیروز صفحه پیوندها رو که مشاهده میکردم تو قسمت آیات عظام و مراجع علمی سایت های مسابقه مرگ بر آمریکا و آقای رسایی رو به عنوان پیشنهاد لینک زده بودن که به خوبی نشان دهنده طرز تفکر و جناح حاکم بر کمیته فیلترینگ هست که هنوز در دست آقایان اصولگرای دشمن جریان اعتدال دولت روحانیه. آقایون ما به روحانی رای دادیم حداقل ترجیح میدیم که به جای سایت معماری (نمیدونم پلان های معماری ویلاهای معروف جهان چه دشمنی و مفسده ای برای مردم ایران داره) که فیلتر شده لا اقل ما رو به چشم اندازهای زیبای معماری مسجد وکیل شیراز و ...هدایت کنه نه به معماری آشفته تفکرات طالبانی آقای رسایی (166075)
2013
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۲۰:۱۴
من هروقت بی دلیل به این صفحه میخورم فحش میدم...حالا به کی ، خدا داند...شرمنده من نمینونم آرامشم رو حفظ کنم حالا گفته باشم.... (166157)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۲۱:۲۶
فیلتر باید برداشته بشه
به شما ربطی نداره کی چی کار میکنه
کار شما مصداق بارز نقض ازادی بیان است
متاسفم براتون و کسانی که همفکرتونن (166247)
۱۳۹۲/۰۸/۱۸ ۲۱:۳۶
تو متن اشکال وجود دارد
ماشاالله چقدر باهوش هستند
لطفا آرمش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خود را حفظ نموده
واقعا که (166259)