به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۲۰۷۴۵
مقام سابق اسرائیل:

نتانیاهو هوچی‌گری را زود شروع کرده است

گروه سياسي:​ رئیس سابق اطلاعات نظامی اسرائیل گفت بنیامین نتانیاهو هوچی‌گری درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای ۱+۵ را خیلی زود شروع کرده است.
نتانیاهو هوچی‌گری را زود شروع کرده است
 رئیس پیشین امنیت داخلی اسرائیل در مصاحبه‌ای با روزنامه آمریکایی «شیکاگو سان‌تایمز» چاپ شیکاگو از سیاست آمریکا در قبال ایران حمایت کرد و گفت که «نتانیاهو هوچی‌گری را خیلی زود شروع کرده است.» «کامری گیلون» گفت: «سیاست آمریکا، سیاست عاقلانه‌ است. به نظر من، سیاست آمریکا ناشی از ضعف نیست، بلکه ناشی از قدرت است.» بنیامین نتانیاهو روز پنجشنبه و جمعه 4 بیانیه شدیداللحن صادر کرد و خبرها مبنی بر اینکه کشورهای 1+5 و ایران در آستانه توافق بر سر برنامه هسته‌ای هستند را محکوم کرد. نخست وزیر اسرائیل گفت که این توافق برای ایران به منزله توافق قرن و برای جامعه بین‌المللی توافقی خطرناک و بد است.

با این حال، ظاهراً این دیدگاه نتانیاهو در میان جامعه کارشناسان اسرائیل از حمایت چندانی برخوردار نیست. عاموس یادلین، رئیس سابق اطلاعات نظامی اسرائیل و «افریم هالوی»،رئیس پیشین موساد گفته‌اند آنها پذیرای گفت‌وگوهای 1+5 با ایران هستند. یادلین گفت: «نتانیاهو خیلی زود هوچی‌گری راه انداخته است.» «عاموس یادلین» گفت: «ظاهراً او فکر می‌کند که توافق نهایی صورت گرفته در حالی که چنین نیست. قضاوت نهایی درباره اینکه این توافق خوب است یا بد باید در پایان دوره مذاکره صورت بگیرد.» وی افزود: «به نظر می‌رسد نخست‌وزیر خیلی زود هوچی‌گری را آغاز کرده است. شما باید جار و جنجال‌ها را برای توافق نهایی نگاه دارید.»
مرجع : فارس

جـــــ یـــــ ر فــــــ ت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۲۴
نتانیاهو برو جیره تو مُک بزنن که آخراشه
حاج روحانی قلب اوباما رو گرفته و تو دیگه جایی نداری (166563)
بــــــاب اسفنجی !!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۲۵
برو نقاشی تو بکش کوچولو
شما ها و اون کشور کوچیک غصبی تون هرگز در برابر ایمان ایرانیان دیده نخواهید شد (166567)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۱:۳۰
چندش اوره نه هوچي!!!!!! م (166574)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۲:۱۲
نتانیاهو هم به فکر منافع خودش هست و البته همه کشورها همین گونه هستند.مقصر این وضعیت افراطیون داخلی هستند که با عملکرد اشتباه خودشان سرنوشت کشورا را به دست اسرائیل و آمریکا و قدرتهای جهانی سپرده اند و امروز یک وجب خاک کوچک(اسرائیل)برای ایران و مردم ایران تعیین تکلیف می کند.
باید یقه افراطیون داخلی را گرفت. (166673)
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۲:۲۷
نتانیاهو فرد منفوری و کم عقلی که در کشور خودش هم کمتر طرفدار دارد . (166694)
یه ایرونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۹ ۱۳:۲۴
این جرفاشون خیلی خطرناکه...!
ظریف جان مواظب باش.... (166770)