به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۲۰۹۲۹۷

من و همسرم با پیراهن استقلال جشن قهرمانی گرفتیم

گروه ورزشی: بازیکن پیشین باشگاه استقلال گفت: من در این سال‌ها چند فیلم هالیوودی با همین مضمون دیده بودم که دارای صحنه‌های ترسناکی بود و حالا می‌بینم در واقعیت هم دنیا با چنین صحنه‌هایی روبه‌رو شده است.
من و همسرم با پیراهن استقلال جشن قهرمانی گرفتیم
فابیو جان‌واریو که همچنان یکی از بازیکنان محبوب و محجوب فوتبال‌دوستان ایرانی از جمله استقلال است حرف‌های جالبی به زبان آورد.
فابیو با روزهای کرونایی چطور کنار آمدی؟
خیلی سخت و دردناک است. از یک سو قرنطینه شدن در خانه و دوری از بستگان و از سوی دیگر شنیدن خبرهای ناگوار همچون از دست دادن عزیزانی که تا چند روز و هفته پیش با هم خوش می‌گذراندیم.
برزیل به نسبت بسیاری از کشورها دیرتر با بحران کروناویروس روبه‌رو شد.
بله همین‌طور است، اما تأسف‌آور این است که در بسیاری از نقاط برزیل سیستم بهداشتی و درمانی با ضعف‌های زیادی روبه‌رو است و کمک‌های جهانی برای مردم ضعیف این نقاط الزامی به نظر می‌رسد. از همان روزهای ابتدایی که ایران دچار این بحران شد ارتباطم را با دوستانی که می‌شناختم برقرار کردم تا اگر کمکی از دستم برمی آید انجام دهم، اما به یکباره برزیل با شیوع گسترده‌ای روبه‌رو شد.
تصور می‌کردی جهان با این بحران روبه‌رو شود؟
من در این سال‌ها چند فیلم هالیوودی با همین مضمون دیده بودم که دارای صحنه‌های ترسناکی بود و حالا می‌بینم در واقعیت هم دنیا با چنین صحنه‌هایی روبه‌رو شده است. خیلی برایم عجیب و دردناک بود. چطور با چنین پیشرفت علم و فناوری هنوز راهی برای مهار این ویروس یافت نشده است؟ الان واقعاً اخباری که از آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا به گوش می‌رسد نه تنها من و خانواده‌ام بلکه همه مردم جهان را ترسانده است.
شنیدیم کمپین‌هایی برای کمک‌رسانی به مردم راه‌اندازی کردید.
در ابتدا با همسرم تصمیم گرفتیم دوستان‌مان را برای جمع‌آوری کمک‌های بشردوستانه برای ایران و چند کشور دیگر ترغیب کنیم و اقداماتی هم صورت گرفت، اما به یکباره تمامی راه‌های ارتباطی قطع شد به همین خاطر تصمیم گرفتیم این کمپین را برای کمک به مردم ضعیف شهرهای درگیر با کروناویروس در برزیل پیش ببریم. قرنطینه در خانه کارها را کمی سخت کرده، اما باید به هر شکلی شده این کمپین را جدی اجرایی کنیم، چون دست‌کم گرفتن کمک به افراد نیازمند می‌تواند فاجعه‌ای جهانی با کروناویروس رقم بزند.
قبل از بحران کروناویروس گویا در مسابقاتی کنار همسرت قهرمان مسابقات آمادگی جسمانی شدید.
بله، از روزی که فوتبال را کنار گذاشتم تصمیم گرفتم چالش‌های جدیدی در سایر رشته‌های ورزشی تجربه کنم که از تنیس، فوتسال و... استارت خورد و به تازگی با عضویت در باشگاهی در شهر کاسکاول به همراه همسرم عنوان قهرمانی آمادگی جسمانی را به دست آوردیم. اتفاقاً در روز فینال مسابقات با همسرم پیراهن استقلال را بر تن داشتیم و این برای حاضران در سالن جالب بود.
برچسب ها: استقلال