به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۲۱۰۳۲
واكنش رئيس کميته استيناف به اظهارات كفاشيان:

اعتراض به آراي صادره يعني ايجاد اغتشاش!

گروه ورزشی: رئيس کميته استيناف فدراسيون فوتبال گفت: اعتراض کردن به قانون يعني قيام برابر قانون و همچنين ايجاد اغتشاش.
اعتراض به آراي صادره يعني ايجاد اغتشاش!
احمد صالحي در خصوص اعتراض محمد رويانيان به تاييد کسر يک امتياز از پرسپوليس توسط کميته استيناف و همچنين تهديد مديرعامل سرخپوشان مبني بر استعفا از سمت خود اظهار داشت: آن چيزي که مشخص و مسلم است، اين است که آيين‌نامه‌اي وجود دارد و ما مطابق با آن عمل مي‌کنيم. ديگران هم بايد از قانون تبعيت کنند، حتي آقاياني که مي‌گويند حکم قانوني را قبول ندارند به نوعي برابر قانون قيام کرده‌اند. وي درباره اعتراض زيني‌زاده و رويانيان، مديران عامل 2 باشگاه تراکتورسازي و پرسپوليس به آراي کميته‌هاي انضباطي و استيناف ادامه داد: اين روش اعتراض نيست و اينگونه کارها باعث ايجاد هجمه و بدآموزي مي‌شود و هرج و مرج به دنبال دارد. از اشخاصي که خود مجري قانون بوده‌اند، بعيد است که اينطور رفتار و صحبت کنند.

رئيس کميته استيناف فدراسيون فوتبال تصريح کرد: اينکه يک فرد از سمت خود کناره‌گيري کرده و يا هر کار ديگري انجام دهد به خودش ارتباط دارد اما وقتي اين حرکت در مقام اعتراض به راي باشد يعني ايجاد اغتشاش و مقابله با قانون که به نوعي تهديد محسوب مي‌شود. چطور آن زماني که از ملوان استقلال و داماش امتياز کم کرديم کسي از استعفا صحبت نکرد؟، وي با طرح اين پرسش افزود: متاسفانه به جاي اينکه با رفتار بد برخي تماشاگرنماها مقابله شود با اينگونه حرکات به نوعي با آنها همصدا مي‌شوند و مي‌خواهند روي رفتار بد بعضي‌ها صحه بگذارند. آقايان به جاي اينکه عليه قانون موضع بگيرند تماشاگران متخلف را شناسايي و فرهنگ‌سازي کنند.

صالحي در پاسخ به اين پرسش که «آيا امکان دارد باشگاه‌ها روي به فرهنگ‌سازي آورده و تماشاگران متخلف را شناسايي کنند؟»، گفت: چنين چيزي امکانپذير است. شما بررسي کنيد و ببينيد تماشاگران تيم‌هايي که از آنها کسر امتياز شد آيا در طول فصل مجدداً مرتکب تخلفاتي شدند. اين اتفاق يعني اينکه مي‌شود و اين امکان وجود دارد که سکوها کنترل شوند.

وي با بيان اينکه «اگر کسي اعتراض دارد، اين روش اعتراض نيست که با هياهو کردن جو را متشنج کند»، افزود: بايد طبق قانون عمل شود، مانند اداره دادگستري که اگر شخصي به حکمي اعتراض دارد همانجا صحبتي را مطرح نمي‌کند بلکه دادخواست مي‌نويسد. رئيس کميته استيناف فدراسيون فوتبال در خاتمه تصريح کرد: اينگونه رفتارها نشانگر اين نيست که شما قصد دفاع از مجموعه خود را داريد بلکه به نوعي همراهي با تماشاگرنماها است.
مرجع : تسنیم

۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۱۰
اغتشاش چیه بابا فتنه است (168193)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۱۲
یعنی اگه بهت ظلم شد هم بگو چشم در ضمن امام حسین نیز برعلیه قوانین ظالمانه قیام کرد (168197)
هاني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۱۷
تهديد به استعفا همش خاليبنديه (168202)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۴:۳۰
چقدر این جمله برام اشناست!!! (168209)
تفکرات قرون وسطیایی !
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۵:۰۸
احتمالن با این روند سرفه کردن یعنی مقدمه اغتشاش!
خندیدن یعنی لبخند زدن به اغتشاش
دست زدن یعنی جنگ نرم !
گل زدن یعنی فتنه گری!
گل خوردن یعنی مفتون فتنه ! (168236)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۵:۱۳
ظاهرا همه چیز در این مملکت با زور و تهدید است و هر حرکتی هم اغتشاش و فتنه و . . . . (168239)
۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ۱۶:۴۹
از دید افراطیون تقریبا 70 میلیون ایرانی فتنه گرند (168328)