به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۲۱۰۷۳۲
ملی‌پوش واترپلو:

صعود به المپیک هدف ما است

گروه ورزشی: ملی پوش واترپلو گفت: در یک سال گذشته یک هدف داشتیم و آن هم صعود به المپیک بود، برای رسیدن به این مهم برنامه‌ریزی کرده بودیم و به این آسانی پا پس نمی‌کشیم.
صعود به المپیک هدف ما است
به گزارش ایسنا، پیمان اسدی در مورد شرایط تیم ملی اظهار کرد: از اواخر بهمن ۱۳۹۸ اردوهای تیم ملی واترپلو به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد. قبل از تعطیلی اردوها قرار بود تیم قزاقستان به عنوان قهرمان بازی‌های آسیایی راهی المپیک شود. این درصورتی بود که المپیک و مسابقات انتخابی آن به تعویق نیفتد اما اکنون با تعویق مسابقات شرایط متفاوت خواهد شد. وی افزود: اکنون فرصت زیاد است و مطمئنا مسابقات انتخابی المپیک در زمان دیگری برگزار خواهد شد. منتظریم ببینیم شرایط چه می شود. در یک سال گذشته یک هدف داشتیم و آن هم صعود به المپیک بود. ما برای رسیدن به این مهم برنامه‌ریزی کرده بودیم اکنون هم به این آسانی پا پس نمی‌کشیم. ملی پوش واترپلو در ادامه گفت: باید در آب تمرین کنیم اما به دلیل ویروس کرونا تمرینات ما تعطیل شده است. اکنون تمرینات بدنسازی و مقدماتی را در خانه انجام می‌دهیم و منتظریم ببینیم تکلیف چه می شود. در آخرین جلسه اردوی تیم ملی به ما گفتند هر موقع شرایط به حالت عادی بازگشت دوباره تمرینات از سر گرفته خواهد شد. مشخص نیست که چه زمانی تمریناتمان از سر گرفته خواهد شد.وی در مورد مسابقات پیش روی خود گفت: ما برنامه‌های زیای داریم که باید بدنمان را برای آن‌ها آماده نگه داریم. مسابقات نیمه نهایی و نهایی لیگ و همچنین قهرمانی آسیا (آبان ۹۹) را پیش رو داریم  و باید برای این مسابقات خود را آماده نگه داریم. در خانه تمرین می‌کنیم تا ببینیم برنامه‌ چه می‌شود. 
اسدی در ادامه گفت: اگر قزاقستان از آسیا به المپیک می‌رفت تیم‌های دیگر آسیایی باید به مسابقات انتخابی هلند که فروردین ماه بود می رفتند البته این مسابقات هم لغو شد. اکنون وضعیت تیم‌های اروپایی و آمریکایی هم مشخص نیست. زمان زیادی تا المپیک مانده، تا تابستان سال بعد فرصت هست بنابراین مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد. انتخابی المپیک میان تیم ایران و قزاقستان و اگر هم چین بخواهد باید برگزار شود. مطمئنا ما از خواسته خود پاپس نمی‌کشیم حتما می‌خواهسم در یک زمان مناسب در انتخابی شرکت کنیم.وی در پایان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا وضعیت نه تنها ما بلکه همه ورزشکاران حتی ورزشکارانی که سهمیه گرفتند نا مشخص است. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم تمرین در خانه است. امکان ورزش کردن در خارج از منزل را نداریم. باید آمادگی بدنی نسبی خود را حفظ کنیم تا دوباره شرایط عادی شود و بتوانیم به اردوها بازگردیم. 
برچسب ها: واترپلو