به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۲۲۳۸۲۶

یک تجربه‌ی جدید از آجیل با بارجیل

گروه کسب و کار: لذت بردن از آجیل جایگاه عمیقی در فرهنگ ما ایرانی‌ها دارد. این را می‌توان از آجیل‌های متنوعی که برای مناسبت‌های مختلف سنتی و ایرانی وجود دارد متوجه شد. آجیل چهارشنبه‌سوری، آجیل شب یلدا، آجیل عید نوروز و ... نمونه‌هایی از حضور این طعم‌های دوست داشتنی هستند. بارجیل به عنوان یک فروشگاه و مجموعه‌ای که در زمینه‌ی آجیل فعالیت می‌کند، قصد دارد با ارائه‌ی آجیلی تازه و با کیفیت تجربه‌ی این طعم دلنشین را دوچندان کند. آجیل با بارجیل تجربه‌ای لذیذ، لذتبحش و دوست‌داشتنی است.
علاوه بر کیفیت و اصالت این دانه‌های خشک، بر کسی پوشیده نیست که تازگی هم تاثیر بزرگی بر طعم آن‌ها دارد. بارجیل با تکیه بر تجربه‌ی چند نسلی خود در زمینه‌ی آجیل این تعهد را می‌دهد که آجیلی تازه، با کیفیت، خوش‌طعم و سالم را به شما ارائه دهد. اکنون با امکان خرید اینترنتی، با طی تنها چند مرحله، می‌توانید یک تجربه‌ی لذیذ بارجیلی داشته باشید.
 
پسته‌های لذیذ بارجیلی با قیمت مناسب
کیفیت و اصالت از تعهدات بارجیل هستند که ضمانت می‌کند آجیلی سالم، تازه، با کیفیت و خوش طعم به دست شما برسد. اما داستان خدمات ما به مشتری همچنان ادامه دارد. بارجیل تمام این گزینه‌ها را در کنار قیمتی ارائه می‌دهد که درمقایسه با کیفیت آن بسیار مناسب است و همه‌ی این‌ها این امکان را فراهم آورده‌است تا آجیل با بارجیل به تجربه‌ای متفاوت و لذتبحش تبدیل شود.
پسته‌ی بارجیل، مانند بقیه‌ی آجیل‌هایی که توسط این مجموعه ارائه می‌شود، قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارد. پسته انواع مختلفی دارد، که هر کدام طعم و ظاهر متفاوتی دارند، مانند پسته‌ی احمدآقایی، فندقی، اکبری ، خرید پسته رفسنجان  و... که این تنوع با طعم‌های جدید و مختلفی ارائه شده‌اند. از معمول انواع پسته، خام، بوداده‌ی نمکی، خلالی و مغز آن است که بارجیل یک قدم فراتر رفته است و علاوه‌بر موارد ذکر شده، طعم‌های متفاوت زعفرانی، فلفلی، گلپری، جعفری، سرکه‌ای، سماقی، شویدی و سبزیجات را هم به فروشگاه خود اضافه کرده‌است که تمام این‌ها را می‌توانید از فروشگاه آنلاین بارجیل تهیه کنید.
 
مجموعه‌ای از متنوع‌ترین میوه‌های خشک با بارجیل
میوه‌های خشک یک جایگزین خوب برای تنقلات مضر یا نه چندان مفید کارخانه‌ای مثل چیپس و پفک و کیک‌های بسته بندی هستند. مادربزرگ‌های قدیمی همیشه انواعی از برگه و کشمش برای نوه‌ها داشتند، برای خیلی از افراد میوه‌های خشک طعم لذیذ کودکی را دارند. این طعم لذیذ به همراه مجموعه‌ی بسیار بزرگی از میوه‌های متنوع، از دیگر تجربه‌هایی است که می‌توانید با بارجیل داشته باشید. گفته می‌شود خوراکی‌هایی که در دید و در دسترس هستند روی نوع تغذیه فرزندان و حتی خودتان تاثیر می‌گذارند. پس شاید ایده بدی نباشد که شیوه‌ی مادربرزگ‌های قدیمی را در پیش بگیرید و همیشه کمی از این میوه‌های خشک در دسترس اعضای خانه بگذارید تا یک تجربه لذیذ و سالم بدست آورید.
بارجیل متنوع‌ ترین انواع میوه‌های خشک را ارائه می‌دهد. پس علاوه بر آجیل با بارجیل، برای خرید میوه خشک بارجیل در طعم‌های متفاوت و استثنائی میتوانید به سایت فروشگاه مراجعه کنید. شیوه‌ی خشک کردن میوه‌ها هم تاثیر بزرگی بر طعم آنها دارد، یک‌بار تجربه‌ی این طعم خوب، تفاوت کیفیت را برای شما روشن می‌کند. برخی از انواع میوه‌های خشک بارجیل عبارتند از نارنگی، سیب زرد، سیب‌ترش، خربزه، خرمالو، کیوی، موز،‌لبو، به، هلو، پرتقال، گلابی، آلو قرمز، آناناس، نارگیل، انجیر سیاه، انبه و میوه‌هایی دیگر.

آجیل با بارجیل و بسته‌بندی منحصربه‌فرد
بسته‌بندی‌های زیبا و کارآمد از دیگر نقاط دوست‌داشتنی بارجیل است. بسته‌بندی‌هایی شیک، در دار و دوست‌دار طبیعت. همانطور که ذکر کردیم، از ویژگی‌های مثبت بارجیل تازگی آن است، اما آجیل برای مصرف کننده، اگر در بسته‌بندی مناسبی نگهداری نشود و در فضای باز قرار بگیرد، زود طعم کهنگی پیدا می‌کند. بارجیل با بسته‌بندی خاص خود یک راه حل برای مشتریانش در نظر گرفته‌است.
آجیل‌ با بارجیل در بسته‌بندی در دار است، که این امکان را به شما می‌دهد تا بارها آن را باز و پس از استفاده دوباره ببندید. این ویژگی در شیوه‌ی طراحی بسته‌بندی به علاوه‌ی تازگی آجیلی که از فروشگاه تهیه می‌کنید در کنار هم باعث می‌شوند تا این دانه‌های خوشمزه برای مدت بیشتری تازه و قابل استفاده باشند. اما ماجرای بسته‌بندی‌ها اینجا تمام نمی‌شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که دغدغه طبیعت را دارید و محیط زیست برای شما مهم است، بهتر است بدانید که بارجیل در طراحی بسته‌های خود امکان بازیافت‌پذیری را هم لحاظ کرده و بسته‌بندی‌هایی دوست دار طبیعت تولید کرده‌است.