به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۲۲۵۴۷
نمی‌توانم اعتقادم نسبت به "قهرمانی" را پنهان کنم

رویانیان: امسال قهرمانی نمی‌خواهیم!

گروه ورزشی: محمد رویانیان می گوید قهرمانی در این فصل توقع اواز بازیکنان پرسپولیس نیست. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تازه ترین اظهارات خود صحبت‌های جالبی را مطرح کرد که گزیده‌ای از آن را می‌خوانید.
رویانیان: امسال قهرمانی نمی‌خواهیم!
* بازی با تراکتورسازی هم دیداری است مثل بقیه دیدارها، منتها با حساسیت‌های خاص خود. آنها یک تیم مدعی هستند و هواداران پرتعدادی دارند. اگر تا الان صدر جدول هستیم نتیجه تلاش و همت کادر فنی و بازیکنان بوده، اما این چیزی نبود که ما از آنها خواسته باشیم. هم به بازیکنان و هم به هواداران می‌گویم که ما در این فصل قهرمانی نمی‌خواهیم. برای خودمان هدف‌هایی تعیین کرده‌ایم و می‌خواهیم به آنها برسیم. قهرمانی هم در میان این اهداف نیست.

* پرسپولیس خانه علی کریمی است. متعلق به من رویانیان نیست که من بگویم فلان کس باشد یا نباشد. من از همه موافقان و مخالفانم می‌خواهم که دعوت پرسپولیس را برای حضور در بازی میلان اجابت کنند. ما دوست داریم همه را در این بازی کنار هم ببینیم.

* به هر حال خرج ما در پرسپولیس زیاد است. ما در آوردن خلعتبری کار ملی کردیم. از قدیم گفته‌اند که الاکرام بالاتمام. هدایتی بخشی از پول این انتقال را برای ما فراهم کرد اما خیر دیگری آمد همه کارها را انجام داد و صحبت کرد، اما بعد از کمک اول دیگر رفت که رفت. بعدا گفته شد که یک نفر او را ترسانده است.

* آنچه که مهم است، قهرمانی به هر دلیلی در نیم فصل دوم دیگر قضاوت نمی‌کند. اما متاسفانه بعضی دوستان اصرار دارند که بگویند یک نفر خلاف نکرده است. اول اسم شان هم آیت اللهی و اصفهانیان است! آخر چه اصراری دارید؟ آیا اجازه داده‌اید پرونده بررسی شود؟ به نظر من شما باید پرونده را به قاضی رسمی و در دادسرا بفرستید تا در آنجا تصمیم گیری شود. من شخصا هیچ کینه‌ای ندارم اما اعتقادی نسبت به قهرمانی پیدا کرده‌ام و نمی‌توانم آن را پنهان کنم. اگر بقیه هم این کار را کنند درست نیست.

* متاسفانه یک قضاوت بد اینقدر روی فوتبال ما تاثیر گذاشته است که هنوز تبعات آن را می بینیم. در همان شب بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان حداقل 10 نفر راهی بیمارستان شدند، یا ممکن بود به خاطر آن تصمیم بد در راه بازگشت از ورزشگاه دچار مشکل شوند. این اتفاق باعث به مخاطره افتادن جان هواداران هم می‌شود. واقعا مسئولان فدراسیون چطور می خواهند با باورهایی که طی سالیان دراز برای مردم به وجود آمده بازی کنند؟ سوت را به کسی بدهید که اشتباه مهلک و جانسوز نکند. اشتباهی نکند که باورها را عوض کرده و ذهن مردم را تخریب کند که این فوتبال هیچ جایش درست نیست.

* به نظرم می‌رسد که بین یک مربی و شاگرد نمی تواند اختلاف نظر وجود داشته باشد. قضیه علیرضا حقیقی هم یک نوع تنبیه است. دایی به هر دلیلی تذکری به حقیقی داده است. حق با مربی است و اطاعت از او لازم. حالا باید صحبت کنیم. دو، سه تیم هم حقیقی را می خواهند. او این پتانسیل را دارد که در تیم ملی بازی کند.

* اگر قرار باشد کسی را در فوتبال جریمه کنم آن فرد خودم هستم. به این دلیل که به فوتبال آمدم.

* بالاخره هر آدم پولداری هم یک موقع بی پول می‌شود. من به شدت رفتن سیدجلال را تکذیب می کنم. نیلسون هم به خود من گفت اگر هیچ چیزی هم به من ندهید تا آخر راه در پرسپولیس می‌مانم. من خیلی روی مصاحبه بازیکنان حساس هستم و این موضوع به نوعی خط قرمز من است. اگر کسی مشکل مالی دارد باید به من بگوید. می‌تواند از تیم ما برود اما حق ندارد با بردن مشکل به رسانه‌ها تیم را تخریب کند. این یک مساله خانوادگی است.

* حاتمی و مسلمان را خریده‌ایم و فعلا بازیکن دیگری را نمی‌خریم. دایی باید بگوید چه بازیکنی نیاز است، هرچند پول نداریم اما اگر سرمربی بخواهد بازیکن جدید می‌خریم.

آرمين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۱۳:۱۳
برای خودمان هدف‌هایی تعیین کرده‌ایم و می‌خواهیم به آنها برسیم. قهرمانی هم در میان این اهداف نیست.نياز به گفتن نيست هدف شما نهايت قرار گرفتن در نيمه اول جدوله تازه اگه بتونيد.قهرماني شخصييت قهرماني ميخواد كه شما نداريد. (177453)
داش علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۱۵:۰۹
پرسپولیس خانه علی کریمی است. متعلق به من رویانیان نیست که من بگویم فلان کس باشد یا نباشد (177623)