به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۲۸۳۳۹

رویانیان: امیدوارم دست از سر ما بردارند!

گروه ورزشی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آستانه دربی‌۷۶ گفت: علیه من و فتح‌الله‌زاده که اندازه ۱۰۰ سال خدمت کرده‌ایم حاشیه‌سازی می‌کنند.
رویانیان: امیدوارم دست از سر ما بردارند!
محمد رویانیان گفت: کری‌خواندن در فوتبال طبیعی است، همیشه بین هواداران این دو تیم درگیری وجود داشته ولی در سخت‌ترین شرایط هر وقت با یکدیگر تماس گرفتیم من و فتح‌الله‌زاده به بهترین نحو با هم برخورد داشتیم و قربان صدقه یکدیگر رفتیم. وی با انتقاد از یک روزنامه دولتی عنوان کرد: یک روزنامه دولتی که 10 هزار تیراژ هم ندارد و ماهیانه 100 میلیون خسارت از دولت دریافت می‌کند این کار را هزینه از بیت‌المال نمی‌داند اما ما که 50 میلیون هوادار داریم و تاکنون تنها یک میلیارد تومان از دولت دریافت کردیم اما دائماً ما را می‌کوبند، آیا ما که 25 میلیارد هزینه داریم و یک میلیارد دریافت می‌کنیم این پول بیت‌المال حساب می‌شود یا اینکه آنها در ماه 100 میلیون تومان خسارت می‌گیرند.

رویانیان تاکید کرد: امیدوارم دست از سر ما بردارند. آن روزنامه دولتی که 10 هزار تیراژ هم ندارد نمی‌دانم به چه شکلی این مبلغ را دریافت می‌کند و علیه من و فتح‌اله‌زاده که به اندازه 100 سال خدمت کردیم این چنین حاشیه سازی می‌کنند. مدیرعامل پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: وزارت ورزش برای ما تره هم خرد نمی‌کند و اصلاً نمی‌دانم چه کسانی در هیئت مدیره هستند. آنوقت وزیر محترم مسئله‌ای را بیان می‌کند که اصلاً خبر ندارد. آیا وزیر ورزش از جیب خود پول پرداخت می‌کند که ما از چک شخصی خود باید پرداخت داشته باشیم؟ ما در باشگاه دولتی نماینده مردم هستیم وظیفه آنها حمایت از ماست اما به جای این کار ما را می‌کوبند؛ اصلاً ما را از این سِمت بردارند اما از آقای روحانی درخواست می‌کنم اینکه اینقدر ما مورد اذیت قرار می‌گیریم را پیگیری کنند.

رویانیان در ادامه اظهارداشت: دولت جدید با حضور حسن روحانی در جامعه امید را ایجاد کرده است، ما نماینده 50 میلیون هوادار هستیم، شما اگر برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و برای هرکدام از هواداران‌شان در سال 1000 تومان در نظر بگیرید می‌شود 50 میلیارد تومان. می‌دانم برخی پروژه‌ها در همین شهر تهران حدود 1000 میلیارد تومان هزینه می‌شود. شما اگر روی یک کاغذ فوت کنید 50 میلیارد تومان بیرون می‌آید، همین الان در محل تمرین استقلال نگاه کنید که چه تعداد هوادار در این سرما در اینجا هستند و این نشان می‌دهد که این دو تیم چقدر اهمیت دارند، نباید تمامی مسائل را به گردن ما بیندازند، در این میان ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.
مرجع : فارس

بنیاد نخبگان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۲۳:۴۹
واقعا دلم سوخت من معذرت می خوام آقای رویانیان خادم ملت (199168)