به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۲۲۵۹۸۱

تازه‌ترین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

تازه‌ترین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا
گروه ورزشی:این روز‌ها بازار اخبار و گمانه زنی‌های مربوط به نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان باشگاه‌های فوتبال اروپا بسیار داغ است.با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های این فصل از فوتبال در اروپا و باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده افتاده اند و به همین دلیل بازار اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.سایت‌های «گل» و «اسکای اسپورتس» در گزارشی جامع جدیدترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا را منتشر کرده اند.

توافق والنسیا با منچسترسیتی بر سر "هره را"
به گزارش رادیو اسپورت باشگاه والنسیا برای جذب "یانگل هره را" هافبک ۲۲ ساله منچسترسیتی با این تیم به توافق رسید.این بازیکن که سال ۲۰۱۷ به من سیتی پیوست هنوز در لیگ برتر بازی نکرده، اما به صورت قرضی در تیم‌های هوئسکا و گرانادا بازی کرده است.

بایرن از خرید هاورتز کنار کشید
طبق گفته اولی هوینس رئیس افتخاری هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ این تیم برای خرید "کای هاورتز" ستاره بایرلورکوزن فعلاً اقدامی نخواهد کرد.بایرن پس از جذب لروی سانه از منچسترسیتی خرید بزرگ دیگری نخواهد داشت.

اینترمیلان همچنان به دنبال اندومبله
باشگاه اینترمیلان که به تازگی به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یافته علاقمند است "تانگوی اندومبله" هافبک تاتنهام را به خدمت بگیرد.این بازیکن فرانسوی آینده نامشخصی زیر نظر مورینیو در تاتنهام دارد. در حالی که این مربی پرتغالی قصد داشت اندومبله را به فروش برساند خبر‌ها حاکی از آن است که اسپرز تمایلی به فروش او در فصل تابستان ندارد.

مدافع چپ بارسا در رادار یوونتوس
به نوشته نشریه موندو دیپورتیوو، "سرخیو اکیمه" مدافع چپ بارسلونا مد نظر باشگاه یوونتوس قرار دارد.
این مدافع ۲۲ ساله اسپانیایی اگر فصل آینده در ترکیب اصلی بارسا جایی نداشته باشد، تابستان امسال نیوکمپ را ترک خواهد کرد و حالا یووه خواهان خرید او است.این بازیکن جوان مورد توجه تیم‌های رئال وایادولید، ایبار و گرانادا نیز قرار دارد.

آرسنال به دنبال ویلیان، کوتینیو و پارتی
 تیم فوتبال آرسنال، ویلیان از چلسی، فیلیپ کوتینیو از بارسلونا و توماس پارتی از اتلتیکو مادرید را به عنوان اهداف خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در نظر گرفته است.کوتینیو که فصل گذشته به طور قرضی در بایرن مونیخ بازی کرد، تابستان بارسلونا را ترک خواهد کرد و هم مبلغ بند فسخ  قرارداد "پارتی" هم  ۵۰ میلیون یورو تعیین شده است.ویلیان برزیلی اگر نتواند با چلسی بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد بازیکن آزاد خواهد بود. لمپارد سرمربی چلسی گفته است ویلیان خودش باید برای آینده اش تصمیم بگیرد و هر تصمیمی که اتخاذ کند او آن را خواهد پذیرفت.چلسی پیشنهاد تمدید قرارداد ۲ ساله را به این بازیکن ارائه کرده، اما ویلیان ۳۰ ساله به کمتر از ۳ سال راضی نیست. کیا جورابچیان مدیر برنامه‌های این بازیکن عنوان کرده است که او پنج پیشنهاد دارد.به نوشته تلگراف دیگو کارلوس مدافع مدافع برزیلی سویا یکی دیگر از اهداف خرید آرسنال است.

کاسورلا در آستانه امضای قرارداد با السد قطر
سانتی کاسورلا هافبک سابق تیم آرسنال در آستانه امضای قرارداد با السد قرار دارد.این بازیکن ۳۵ ساله که فصل گذشته برای باشگاه ویارئال بازی می‌کرد، وارد دوحه شده است تا به عنوان بازیکن آزاد با این تیم قطری قرارداد امضا کند.

پاری سن ژرمن به دنبال مدافع میانی لیورپول
پاری سن ژرمن در نظر دارد "جوئل ماتیپ" مدافع میانی تیم لیورپول را به خدمت بگیرد.پس از جدایی تیاگو سیلوا از PSG، قهرمان لوشامپیونه به دنبال جایگزینی برای این مدافع کهنه کار خود است.

آرسنال و قطع همکاری با ۹ بازیکن
باشگاه آرسنال آماده دریافت پیشنهاد برای ۹ بازیکن خود از جمله هکتور بیرین و الکساندر لاکازت است.به گزارش دیلی میل توپچی‌ها (لقب آرسنال) برای اینکه بتوانند بودجه لازم را برای تقویت تیم خود فراهم کنند آماده هستند ۹ بازیکن خود را به فروش برسانند.بازیکنانی مانند سوکراتیس، متئو گوندوزی، لوکاس توریرا، مختاریان، سعاد کولاسیناچ، شکوردان مصطفی و راب هلدینگ نیز در فهرست فروش این باشگاه قرار دارند.

تمدید قرارداد" فاتی" با ۴۰۰ میلیون یورو بند آزادی
به گزارش مارکا باشگاه بارسلونا امیدوار است بتواند قرارداد جدیدی با "آنسو فاتی" ستاره جوان خود امضا کند که مبلغ بند فسخ این قرارداد ۴۰۰ میلیون یورو خواهد بود.بارسلونا می‌خواهد مانع از تکرار ماجرای نیمار شود که سال ۲۰۱۷ با قرارداد ۲۲۰ میلیون یورویی راهی پاری سن ژرمن شد.

"پاپ" در صدر فهرست دروازه بانان مد نظر چلسی
"نیک پاپ" دروازبان تیم فوتبال برنلی در صدر فهرست دروازه بانان مد نظر چلسی است.چلسی "نیک پاپ" را جانشینی برای کپا می‌داند، اما سران آبی‌های لندن می‌دانند که جذب این دروازه‌بان ۲۶ ساله ممکن است ۵۰ میلیون پوند برای آن‌ها هزینه در بر داشته باشد.

منچستر یونایتد برای سانچو ۱۲۰ میلیون یورو می‌پردازد
 منچستریونایتد ۱۲۰ میلیون یورو برای جیدون سانچو ستاره جوان بورسیا دورتموند می‌پردازد.
ظاهر سرانجام این ۲ تیم در مورد انتقال این بازیکن با هم به توافق رسیده اند، البته یونایتد‌ها این مبلغ را به صورت اقساط پرداخت خواهند کرد.

میلان پاکتا را می‌فروشد
باشگاه آث‌میلان مایل است "لوکاس پاکتا" بازیکن برزیلی خود را تابستان امسال بفروشد.
میلان می‌خواهد از فروش این بازیکن ۲۴ ساله حداقل ۲۱ میلیون یورو به دست بیاورند. فیورنتینا مایل به جذب این بازیکن است.

استون ویلا خواهان خرید اوریگی
باشگاه اسامی استون ویلا به دنبال آن است که "دیوک اوریگی" مهاجم تیم لیورپول را به خدمت بگیرد.
استون ویلا که به زحمت در لیگ برتر ماند، تصمیم دارد خود را برای فصل آینده تقویت کند و اوریگی یکی از بازیکنان مورد نظر سرمربی این تیم است. او در ۲ فصل گذشته در ترکیب اصلی لیورپول جایی نداشته است.

جدایی احتمالی کونته از اینترمیلان
 آنتونیو کونته سرمربی اینتر میلان ممکن است پس از گذشت تنها یک فصل، این تیم را ترک کند.کونته از مدیریت باشگاه راضی نیست و گزارش‌ها حاکی از آن است که ۲ طرف با هم قطع همکاری خواهند کرد.در صورت جدایی کونته، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی سابق یوونتوس، جانشین احتمالی او خواهد بود.

بازگشت ونگر به مربیگری
آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال عنوان کرده است که روزی دوباره به دنیای مربیگری باز خواهد گشت.
ونگر سال ۲۰۱۸ از آرسنال جدا شد و در حال حاضر به عنوان رئیس جدید توسعه جهانی فوتبال در فیفا کار می‌کند.
او عنوان کرده است که دلتنگ مربیگری است و اگر شرایط مناسبی پیش بیاید ممکن است به شغل سابق خود  برگردد.

پیشنهاد تمدید قرارداد به اوبامیانگ
آرتتا سرمربی آرسنال خواهان آن است که "پیرامریک اوبامیانگ" در این تیم بماند.آرسنال حاضر است قراردادی سه ساله با دستمزد ۲۵۰ پوند در هفته به کاپیتان خود پیشنهاد دهد. دستمزد فعلی این بازیکن ۲۱ ساله ۱۸۰ هزار پوند در هفته است.این ستاره سنگالی که وارد آخرین سال قرارداد خود شده است، با گلزنی در بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر منچسترسیتی و دیدار فینال برابر چلسی قهرمانی تیمش را رقم زد.بازیکن سابق دورتموند در تمام رقابت‌ها از ژانویه ۲۰۱۸ به بعد ۷۰ گل برای آرسنال به ثمر رسانده است، اما آینده او در این تیم هنوز مشخص نیست.

بازگشت اسمالینگ به منچستریونایتد
اسمالینگ که فصل قبل به صورت قرضی در تیم آاس رم بازی کرد پس از اینکه این تیم ایتالیایی نتوانست قرارداد او را تمدید کند، این هفته به اولدترافورد بازخواهد گشت.

توصیه بوسنیچ به منچستریونایتد
مارک بوسنیچ دروازه بان سابق تیم ملی استرالیا و منچستریونایتد به این تیم انگلیسی توصیه کرد که "کاسپر اشمایکل" دروازه بان لسترسیتی را به خدمت بگیرد.کاسپر اشمایکل سال ۲۰۱۱ از لیدزیونایتد به لسترسیتی پیوست و در این مدت ۳۷۸ بازی برای لستر انجام داده است.این دروازه بان ملی پوش دانمارکی در قهرمانی فصل ۲۰۱۵-۱۶ لستر نقش مهمی داشت. بوسنیچ اشمایکل را دروازه‌بانی شایسته و عالی برای منچستر یونایتد توصیف کرد.
برچسب ها: فوتبال جهان