به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۲۲۷۸۳۵

عطرهای مناسب هر فصل

گروه کسب و کار: همه ی افراد در فصل‌های متفاوت لباس‌های خاص همان فصل را می‌پوشند و به هیچ عنوان از یک نوع لباس برای کلیه ی فصل‌ها استفاده نمی کنند؛ چراکه هر فصل با توجه به ویژگی‌های خاص خود، نوع پوشش خاص خود را می‌طلبد. در رابطه با عطرها نیز با تغییر فصل‌ها باید به نوع رایحه ی مناسب با آن فصل دقت شود.
یک عطر به خصوص برای تمام فصول
انتخاب عطر یکی از انتخاب‌های افرادی است که به دنبال حس طراوت و شادابی با به همراه داشتن رایحه ای دل انگیز با خود می‌باشند. این انتخاب می‌تواند شخص را کاملا متمایز از افراد دیگر کرده، خاص و منحصر به فرد بودن او را پررنگ تر نماید. برای رسیدن به این هدف فقط یک انتخاب صحیح می‌تواند راهگشا باشد. برخی از افراد بر این عقیده هستند که باید در تمام طول مدت عمر خود یک عطر خاص را مورد استفاده قرار دهند، آن‌ها معطر بودن دائمی با یک رایحه ی یکسان را می‌پسندند و در واقع آن رایحه را جزء مشخصه‌های خود قرار می‌دهند و به هیچ عنوان حاضر به تغییر عطر خود نیستند. هرچند که یک چنین انتخابی یک شخصیت خاص به این افراد می‌دهد و حتی گاهی نیز در نظر اطرافیان خود جذاب به نظر می‌رسند ولی یک چنین انتخابی با تغییر فصل‌ها می‌تواند مشکل ساز باشد و حتی باعث آزار خود شخص و دیگران نیز بشود؛ چراکه برای هر فصل باید عطری انتخاب شود که رایحه ی آن برای همان فصل مناسب باشد و مشکلی برای فرد و کسانی که با او در ارتباط هستند، ایجاد نکند.

یک مثال ساده
با یک مثال ایرادی که بر این نوع انتخاب وجود دارد را می‌توان بهتر متوجه شد. همه ی افراد در فصل‌های متفاوت لباس‌های خاص همان فصل را می‌پوشند و به هیچ عنوان از یک نوع لباس برای کلیه ی فصل‌ها استفاده نمی کنند؛ چراکه هر فصل با توجه به ویژگی‌های خاص خود، نوع پوشش خاص خود را می‌طلبد. همین مسئله در رابطه با عطرها نیز صادق است و با تغییر فصل‌ها باید به نوع عطر و رایحه ی مناسب با آن فصل نیز علاوه بر سلیقه ی شخصی دقت شود.

انتخاب عطر و دمای محیط
به دلیل این که هر فردی مایل است تا با یک احساس خوشایند در ذهن‌ها ماندگار شود، در انتخاب عطر نیز که حسی ماندگار از او را در ذهن دیگران باقی می‌گذارد، باید دقت بسیار صرف نماید. توجه به دمای محیط یکی از موارد بسیار تأثیرگذار در انتخاب عطر می‌باشد و بایستی حتما در انتخاب عطر به آن دقت شود. دلیل این مسئله اثری است که دمای محیط بر میزان رایحه ای که از هر عطر به مشام می‌رسد، می‌گذارد. به دلیل این که گرمای هوا در هوای گرم میزان تبخیر عطرها را بالاتر می‌برد، بالطبع بوی تندتری از عطرها در فضا پخش می‌شود و برعکس با سرد شدن هوا میزان تبخیر نیز کم تر می‌شود و ناگفته پیداست بویی که به مشام می‌رسد، ملایم تر خواهد بود. بنابراین چنانچه فردی در فصل گرم سال از عطری با رایحه ای بسیار تند استفاده کند، به طور قطع سبب آزار خود و اطرافیان خواهد شد، برخلاف آن نیز اگر فردی عطری بسیار ملایم را برای فصل سرد سال انتخاب نماید، قطعا رایحه ای که مد نظرش می‌باشد را احساس نخواهد کرد. پس اگر فردی تمایل به داشتن عطری دارد که رایحه ای در حد مناسب را در فضا پخش کند و برای خود او و دیگران کاملا دلنشین باشد بهتر است در فصول سرد سال از عطرهای گرم که انرژی بخش هستند استفاده کنند و در فصول گرم سال نیز از عطرهای خنک و ملایم که حس خنکی و آرامش به افراد می‌دهند.

عطر آلفا مونته بهترین عطر در فصل‌های مختلف
هرچند که به دلایل مختلف به همه ی افراد توصیه می‌شود تا برای هر فصل عطر مناسب با آب و هوای آن فصل را انتخاب نمایند اما برخی از عطرها نظیر آلفا مونته نیز وجود دارند که به دلیل داشتن ویژگی خاص خود برای تمامی فصل‌ها مناسب می‌باشند. رایحه ی عطر آلفا مونته به صورتی است که برای تمام فصول سال طراوت خاص خود را دارد و بی آن که از دلنشین بودن آن کاسته شود، برعکس در هر فصل جذابیتی ویژه از خود نشان خواهد داد. در حقیقت افراد با خرید عطر آلفا مونته از شرکت‌های خوشنامی چون شرکت برند آلفا مونته عطری با رایحه ای دلچسب و مناسب برای تمام فصول را خریداری می‌نمایند. 

ویژگی خاص بوی خوش عطر آلفا مونته
ویژگی خاصی که رایحه ی عطر آلفا مونته دارا می‌باشد، داشتن ترکیبی از رایحه‌های دلنشین گوناگون در کنار یکدیگر است که عطری ویژه را در فضا پخش می‌کند و آن را مناسب هر نوع فضایی با هر نوع دما و وضعیتی می‌نماید، به عنوان مثال عطر آلفا مونته ۱۹۸۸ عطری است که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان طراحی شده است و دارای رایحه ای سه مرحله ای است، این سه مرحله ای بودن رایحه‌های متنوع را ایجاد می‌کند و به صورت زیر تعریف می‌شود:
•    در ابتدا ترکیبی است از عطر دل انگیز سیب، دارچین و رز وود
•    پس از عطرهای اولیه ی بالا، ترکیبی از عطر گل رز، موگه و چوب سدر به مشام می‌رسد.
•    در آخرین مرحله رایحه ی بسیار دلنشین مشک، چوب صندل، عود، وانیل و کهربا طراوت بخش خواهد بود.