به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۰ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۲۳۱۲۸

باجناق بازداشت نيست و همچنان‌مي‌نويسد!

گروه سياسي: برخلاف برخي از خبرها مبني بر بازداشت فردي كه از او به عنوان باجناق يكي از افراد با نفوذ در دولت احمدي‌نژاد ياد مي‌شود، او آزاد است و همچنان در حال نگارش متن‌هاي عجيب مي‌باشد.
باجناق بازداشت نيست و همچنان‌مي‌نويسد!
اين فرد در تازه‌ترين پست فيس‌بوكي‌اش و در ادامه اتهام‌زني‌هاي قبلي به مسئولان، اين بار يكي از مسئولان عالي‌رتبه اجرايي كشور را به طور ضمني به قتل فرزند خود، متهم كرده است! اين حامی احمدی‌نژاد چند روز پس از نوشته تندش عليه مسئولان٬ (كه در آن با ذكر اسامي، آنان را عامل بدبختی مردم معرفی کرده بود) اين بار نوشته که: « مساحت ایران یک میلیون و ۶۰۰ هزار کیلومتر «مکعب»!! است. ...باید ضخامت کثافتی که ... بر روی این زمین نشانده‌اند را نیز محاسبه کرد!»
گفتني اينكه در متن مذكور، واژه «ضخامت»، «زخامت» نوشته شده و اين در حاليست كه سايت‌هاي همسو با او، از نامبرده «دكتر» ياد مي‌كنند.
وي این متن را در واکنش به درخواست کمک مالی یک استاد دانشگاه از وی مطرح کرده و بدون اينكه نامی از این استادی که ۲۰۰ هزار تومان قرض خواسته نکرده٬ اما نوشته وی «تمام زندگی‌اش را برای این مملکت و انقلاب اسلامی گذاشته است.... این استاد «فقط از آقایان دفاع کرده و فقط تسلیم بوده. هرگز نه انتقادی کرده و نه ایرادی گرفته و هرگز کوچک‌ترین اعتراضی نداشته است اما حالا لنگ 200 تومان مانده............» وي روز گذشته نیز در پستی دیگر٬ بی‌آنکه نامی از كسی ببرد٬ سوژه خود را متهم به «قتل» فرزندش کرد و نوشته بود: «کسی که دستش به خون پسرش آلوده است، نه می‌تواند راستگو باشد و نه می‌تواند انسان معتدلی باشد.»!!