به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ساعت ۰۴:۲۹
کد مطلب : ۲۲۶۴۷

حزب‌الله لبنان: توافق ژنو، پیروزی درخشان ایران بود سایت‌های جريان انحرافي: قرارداد «ترکمنچای» است!

گروه سياسي: در حاليكه گروه حزب الله لبنان توافق هسته‌ای ایران و گروه ۵+۱ را "دستاورد بزرگ" و "برگ زرینی در پرونده پیروزی‌های درخشان ایران" توصیف کرده و از "دیپلماسی فعال" این کشور تقدیر کرده است، سايت‌هاي جريان انحرافي داخل كشور، از اين توافق نامه با الفاظ بد و موهن ياد كرده‌اند!
حزب‌الله لبنان: توافق ژنو، پیروزی درخشان ایران بود   سایت‌های جريان انحرافي: قرارداد «ترکمنچای» است!
حزب الله روز دوشنبه با صدور بیانیه ای توافق ژنو را به رهبري، رئیس جمهور، دولت و مردم ایران تبریک گفته و آن را پیروزی دیگری براي ايران توصیف کرده است. در بخشی از بیانیه حزب الله لبنان آمده که ایران ثابت کرده "با تاکید بر مواضع ثابت و حفظ وحدت بین دولت و ملت، می‌تواند تمام چالش‌ها و موانع را پشت سر بگذارد". اين بیانیه می‌افزاید: "امضای توافقنامه اخیر، حاصل دیپلماسی فعال ایران و مواضع تغییرناپذیر آن در قبال برنامه مسالمت‌آمیز اتمی است و سایر کشورها و دولت‌ها و نیز ملت‌های جهان باید آن را الگوی عزت و استقلال قرار دهند، زیرا این توافق، بدون تسلیم در برابر دیکته‌های بیگانگان و یا به زانو در آمدن در برابر تهدیدها و تشویق‌های آنان تحقق یافت."

حمله سايت‌هاي جريان انحرافي به توافقنامه ژنو!

اين در حاليست كه با وجود اينكه رهبر انقلاب نيز از امضای این تفاهم‌نامه استقبال کرده و آن را «فضل الهی» معرفی کرده‌اند، سایت‌های حامی جريان انحرافي (كه خود را حاميان احمدی‌نژاد مي‌دانند) با تشبیه تفاهم‌نامه ژنو به قرارداد «ترکمنچای» نوشته‌اند که جمهوری اسلامی در این قرارداد تن به ذلت داده و يكي از اين سايت‌ها، این تفاهم‌نامه را «آب‌ نبات تلخ» دانسته، ادعای مقام‌های دولتی در اعلام «پیروزی» را زیر سئوال برده و حتي به تمسخر گرفته است! سايت ديگري از اين حلقه، نیز متن کامل قرارداد «ترکمنچای» و تقاهم‌نامه ژنو را منتشر کرده و با كنايه از تيم مذاكره‌كننده ايران با عنوان «فرزندان انقلاب» (تعبيري كه رهبر معظم انقلاب از هيات مذاكره كننده ايراني داشته‌اند) ياد كرده اما بلافاصله نوشته است كه مردم تشخیص خواهند داد که تفاهم‌نامه ژنو «ترکمنچای سوم» است یا «قرارداد بزرگ قرن»!

يك سایت ديگر اين جريان، هم اقدام به انتشار متن کامل قرارداد «ترکمنچای» کرده و به نقل از یک نماینده مجلس نوشته «آیندگان در خصوص توافق هسته‌ای ژنو برداشت مثبتی نخواهند داشت.» اين سايت‌‌ها طي دو روز گذشته، اقدام به انتشار تصاویر متعددی از سعید جلیلی٬ محمود احمدی‌نژاد و بازخواني اظهارات آنها و حتي اسفنديار رحيم مشايي کرده و نوشته‌اند که جای آن‌ها خالی است! براي مثال يكي از سايت‌هاي اين مجموعه، با انتشار يك متن طولاني از اظهارات مشايي در سال 89، به نقل از او نوشته است كه گويا «آقاي احمدي‌نژاد قصد داشته با ليزر به بمب اتمي دست‌ يابد و اين موضوع را در يك سخنراني علني هم مطرح كرد، اما او (احمدي‌نژاد) فقط مي‌خواست غربي‌ها را تست كند! غربي‌ها هم هيچ واكنشي از خود نشان ندادند زيرا براي آنها، دستيابي ايران به بمب اتم، اهميتي نداشت، براي آنها پايين كشيدن ايران از بحث مديريت جهاني، (بخوانيد نوع و شيوه مديريت احمدي‌نژادي)  مهم و سرنوشت‌ساز بوده و هست!!» (نقل به مضمون- با اين توضيح كه متن اين سخنان در حال حاضر در اينترنت قابل دسترسي است)

۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۵:۳۹
بهار جان لطفا دفاع جانانه ظریف تو شبکه خبر رو با همین تیتر منتشر کن. (178074)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۱:۵۸
لطف کنید متن صحبتهای دکتر ظریف را در شبکه خبر به طور کامل تو سایتتون بگذارید.
دکتر اشاره کرد اگه ایستادگی نمی کردیم و اگه امروز این تعداد زیاد سانتریفیوژ نداشتیم مطمئنا دولت های غربی مجبور نمیشدند که به حق ایران احترام بگذارند.
البته مذاکره هم کلاس درس و جلسه سخنرانی نیست.
خدا قوت دکتر جون (178175)
((((((((((((((((((((((((((((
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۲۱:۳۱
دوستان عزیز اون بنده خداها رو ول کنید حق دارند بهشون شوک وارد شده (178638)
این منم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۵:۵۱
مهم نیست . اونا عملکرد 8 سالشون همه چیزو نشون میده (178075)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۸:۴۲
لطفا مسوولین این سایتها نشانی ظرف آب را از رئیس جمهور سابق بپرسند! (178555)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۶:۳۲
اري ديديم كار احمدنژادخيلي سرنوشت سازبود احمدنژاد كه باكارها خود ايران را فلج داشت مي كرد و مردم متوسط به پايين دارند باذلت زندگي مي كنند (178076)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۷:۳۹
من به عنوان یک شهروندی که داغ جنگ تحمیلی صدام معدوم را در دل وبر بدن دارم بیشتر ازهمه از اصرار بچّه گانه ی آقای حاجی کیهانی بر تحلیل های اشتباه خود متعجبم که حتی با تأیید مقام رهبری ازمواضع گروه مذاکره کننده و عصبانیت دشمنان اسلام ومسلمین یعنی اسرائیل وعربستان باز با این دشمنان همنوا شده وهمه روزه سرمقاله اش در مورد شکست توافق پس از یک ساعت ودهها اراجیف دیگر ملت شریف ایران را تلخ کام وخستگی را بر تن هیئت ایرانی که شب وروز نداشتند تا یک پروندهء ده ساله را حل کردند می نشاند! (178084)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۷:۵۵
آيندگان به كساني كه در ٨ سال، كشور را به سمت ورشكستگي اقتصادي و انزواي جهاني بردند ، و با بي عقلي تمام از نابود كردن آن و اين دم زدند و ايراني را جنگ طلب و وحشي نشان دادند و فاسد ترين دولت تاريخ را داشتند، ديد خوبي نخواهند داشت. (178085)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۷:۵۵
این گروه خوب است مفاد صلح حدیبیه را که پیامبر گرامی اسلام بستند یکبار مطالعه کنند که باعث پیشرفت مسلمانان در صدر اسلام شد وبدانند صحنه سیاست صحنه دیپلماسی قوی و زیرک بودن است نه کلاس فلسفه وبعد هم روش این اقایان تند رو همان روش ابو موسی اشعری از کار در می اید زیرا به نظر خودش داشت به نفع اسلام عمل می کرد (178086)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۸:۰۲
چرا نظراتو می بندید؟الان ما فقط بخونیم و حرص بخوریم!!! (178089)
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۸:۱۶
این توافق را نباید به نام کسی یا گروهی گذاشت.نظام به این نتیجه رسید که باید برسر موضوع اتمی بادنیابه توافق برسد. (178090)
الف نباتي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۸:۱۷
جريان انحرافي متاسفانه مانند يك طوفان آمدوخوشبختانه رفت.
تعدادي معدود اند اماصاحب رسانه،حتي صاحب رسانه ملي (178092)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۱:۴۹
بهار می آید حتی اگر همه پنجره هارا ببندید.
درضمن به خاطر بهتر شدن روابطتتون با نطرالله تبریک میگم. دیگه از اون شعار های بد ندیدا.
لطفا احمدی نژاد و مشایی عزیز را در این قرارداد ترکمنچای شریک نکنید.
بهار جان با رعایت شعار "زنده باد مخالف من" من را سانسور نکن.
باتشکر (178163)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۷:۲۰
خواست جوابت رو بدم
ولي آدمي كه به محموت و مشا ميگه : عزيز
لياقت بحث نداره (178502)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۷:۴۱
احمدي نژاد و مشايي خودشون سر تا پا تركمانچاي بودن داداش !
در اوج گراني ها برگزاري اجلاس بي ثمر غيرمتعهدها چي بود ؟ چقدر واسش خرج شد ؟
در اوج گراني ها برگزاري جشن در استاديوم آزادي با پرتاب ساندويچ و كارت هديه ٢٠٠ هزارتوماني به شركت كننده ها چي بود ؟ . . .
٩ سفر بي فايده و سيزده بدري محمود و مشايي و خانواده به نيويورك چي بود ؟ چقر خرج براي بيت المال تراشيد؟
اون همه سفر خارجي كه دو زار به اعتبار بين المللي ايران اضافه نكرد چي بود ؟
تالارهاي كيش و بقايي چي بود ؟
٣ هزارميليارد و مشايي چي بود ؟
پرونده بيمه و رحيمي چي بود ؟
١٦ ميليارد و ساختمان لادن چيه؟
---
يه مسلموني پيدا شه به اين طرفداراي ... نژاد بگه دو سه سال ساكت باشن لطفاً (178520)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۸:۰۳
خودت فهمیدی چی گفتی؟ خوب برای ما هم توضیح بده! (178530)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۸:۱۸
طرف و همپیاله هایش به راستی در مدیریت نانوایی هم عاجز بودند شما صحبت از چی می کنید؟ او در توهم رییس جمهور شد و در توهم آن را خاتمه داد و با توهم دارد ادامه می دهد!؟ (178095)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۸:۰۳
اشتباهی بود! از اول هم اشتباهی بود! (178531)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۸:۲۰
گروههای تندرو انتظار دیگری از توافقات ژنو داشتند که این موضوع موجب خشم وسر در گمی آنها شده . (178097)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۸:۲۱
تند روها حیات خود را در جنجال میدانند و صلح وآرامش حیات آنها را به خطر خواهد انداخت . (178098)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۸:۴۳
آيندگان به اين 8 سال گذشته ميگويند سالهاي ذلت و خواري،‌ شما نگران خودتان باشيد كه بعدها با نفرين از شما ياد ميشود. يه مقدار به فكر نوني كه ميخوريد باشيد. (178105)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۷:۵۵
یه کم باز کن حرفتو ببینیم منظورت ازین حرف چیه؟ کدوم وری حرف میزنی؟ (178525)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۸:۴۷
چوب را که برداري گربه دزده فرار ميکنه. جریان انحرافی خودشون می دونند با این مدیریتشون چه خسارت های به کشور وارد کردند و مجبورند این اراجیف را بیان کنند. (178106)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۸:۵۷
شما بااین مدیریت یه روستا رو نمیتونید مدیریت کنید جهان پیشکش! خداوکیلی این جماعت خجالت نمیکشند با این افکار؟ (178107)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۹:۰۰
اقا جون غربیها زودتر از ما این احمدی نژاد رو شناخته بودن برای این جدی نمیگرفتنش ما اشتباه کردیم دیر شد وضع شد این . میخاست تست کنه!!!!!؟؟؟ (178108)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۹:۲۶
شاه میبخشه
شاه قلی نمیبخشه (178112)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۹:۴۰
به نظر من بزرگ کردن مقاله های چندسایت همیشه مخالف خوان اشتباهه.چرا وزنشان را بیشترازاون چیزی که هست بالامیبرید؟ (178113)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۰:۰۱
بله ديگه كفگير حضرات به ته ديگ خورده بود،حالا خوشحاليشون رو ابراز مينمايند (178120)
حسن گلاسکو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۰:۱۱
چندان بیراه هم نگفته اند ! بازگشت به ده سال پیش و آنهمه تعهد در قبال تنها یکی دو مورد ناچیز که تنها و تنها به نفع خودشان است از جمله لغو تحریم صنایع خودرو ، چیزی شبیه به ترکمنچای و شاید هم بدتر از آن است ! مبلغ ناچیزی از پول خودمان را با هزار منت به خودمان برمیگردانند و ظریف اسم آن را میگذارد پیروزی !!! گویی همه دشمنان این ملت و کشور ، در ژنو جمع شده بودند تا برگه پیروزی ما را امضا و به نفع ما تفاهم نامه تنظیم کنند !!! یحتمل سرشان به جایی خورده که آنها بازنده و ما فاتح این مذاکرات شدیم ... !
خدا کند که منتشر بشود !!! (178122)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۷:۳۳
همان پول خودتان را هم در دو دولت فخيمه نهم و دهم نمي دادند آقاي باسواد!
بازي برد برد همينه ديگه . اح م د ي ژ ا د ميخواست غرب كاملاً ببازه معلومه كه چنين چيزي نميشه . نتيجه اش اين شد كه گرسنگي داده شد به مردم و ما باختيم
كامنت هاتو كه ميخونم حالم به هم ميخوره از بس كه پوكي (178514)
حسن گلاسکو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۲۳:۴۱
مجبور نیستی بخونی جناب دانشمند!!!
یه چیزی بگو که ارزش بحث داشته باشه ! این پیروزی که از آن دم میزنید کجاست ؟؟!! تحریمهای نفتی چی شد ؟؟ تحریمهای بانکی چرا لغو نشدند ؟؟ چی دادید و چی گرفتید ؟؟ تمام افتخارتان همین گرفتن کمتر از یک دهم پولهایمان است ؟؟ آنهم در برابر اینهمه تعهد ؟ شما وقتی طلبت رو از کسی میگیری در قبالش تعهد هم میدی ؟؟!! احمدی نژاد نخواست به این روش ذلیلانه بگیره والا هم زرنگ تر از ظریف و شیخ حسن بود و هم میتوانست همان ماههای اول قال قضیه رو بکند ... اما نکرد ... میدونی چرا ؟؟ قطعاً نمیدانی ... اگر میدانستی حالت از کامنت من بهم نمیخورد !!! (178696)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۸:۰۷
محترم! این پول خودمان که می فرمایید در این سال های اخیر کجا بلوکه شده بود!!! (178532)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۰:۱۳
طیف احمدی نژاد باید هم ناراحت باشند چون هرچه زمان بیشتر میگذرد مردم به ناتوانایی های اون و تیمش در قبال سیاست جهانی و تعامل با کشورها آگاهتر میشوند منتظر کنایه های بیشتر آنها باشید اما همانطور که رهبر فرزانه گفت این فضل الهی بود و باید از تک تک مسئولین دلسوز قدردانی نمود امیدوارم آقای احمدی نژاد و دوستانش حداقل برای وجدان خود پاسخی داشته باشند (178123)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۰:۲۱
احمدی نژاد مواد اولیه اوملت تخم مرغ و گوجه رو نتونست مدیریت کنه حتما توانایی مدیریت جهانو داشت! (178127)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۰:۳۷
خدا را شکر شما اصلاح طلب ها با نصرالله هم خوب شدین!
دیگه نبینم بگید نه غزه نه لبنان... (178133)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۳:۳۹
جالب بود (178282)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۶:۴۷
شما دوست عزیز یک بار دیگه این مطالب رو بخونی میبینی 98 درصد نظرات مربوط میشه به مقالات جریانهای انحرافی یا همون دوست عزیزتون آقای دکتر محمودی که 8 سال نذاشت این ملت نفس بکشه. الان هم باید 8 سال بجتگیم تا به وضع همون پایداری زمان اصلاخات برگردیم. (178460)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۶:۴۸
خوشتیپ فعلا که حزب الله از عملکرد اصلاحات داره تعریف می کنه... (178462)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۸:۰۹
جانم فدای ایرانشو نشنیدی یا نخواستی بشنوی؟ ما میگیم آبی که به خانه رواست به مسجد حرام!!! (178533)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۲۳:۱۵
داداش منم اصلاح طلبم ولي با اين شعار نه غزه نه لبنان حال نكردم . آدمي كه تحقق منافع ملي رو در مرزهاي اسرائيل پيگيري نكنه در واقع ايران واسش مهم نيست . چون حمايت از حزب الله فقط ايدئولوژيك و اسلامي نيست ، ملي هم هست . اسرائيل اگه از حزب الله و حماس حساب نبره راحت تر ميتونه ما رو اذيت كنه (البته من انتقادات زيادي به حماس دارم) (178675)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۰:۴۷
دسترسی به بمب اتمی؟؟؟؟ (178134)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۰:۵۵
«این که ایرانی‌ها می‌گویند در متن توافقنامه ژنو به آنها حق غنی‌سازی داده شده است حقیقت ندارد»!

وزیر امور خارجه انگلیس (178139)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۶:۰۴
چرا منفی میدید خوب گفته دیگه (178412)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۸:۰۹
از کی تا حالا منبع خبریتون شده وزیر خارجه انگلیس! (178534)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۱:۰۹
سختتان بود اسم سایتها را بفرمائید (178142)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۱:۴۴
پیری در جواب .... گفت عاقلان دانند! (178158)
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۳:۲۲
حسن نصراله هم آدم نمک نشناسیست کم احمدی نژاد از شکم مردم ایران زد و به کام او ریخت؟!!!!!!!!!!!!! (178262)
باقر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۷:۵۹
احسنت مشتی ماشالا . (178529)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۹:۳۱

اتفاقا تنها جایی که اگر هم ایران هزینه ای کرده توانسته روش حساب کنه حزب الله لبنانه
اینها یکبار هم در حق ایران نامردی نکرده اند، حالا ممکنه عقاید مذهبیشون شدیدتر باشه اما سر حرفشون ایستاده اند و دشمنانشون هم بهشون احترام میگذارند.
بهار هم نباید هر توهینی رو منتشر کنه که بعدا بشه ازش سوء استفاده کرد... (178589)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۴:۰۷
بعد از 8 سال اصلاح طلبان برگشتن ولی افراطیون دیگه برنمی گردن...خودشون اینو فهمیدن و مار زخمی شدن...
برن اون آبی که قرار نبود دور ریخته بشه رو بریزن اونجاشون که می سوزه (178306)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۷:۵۸
زشته این حرفا رو نزن مثل اینکه ادبیات احمدینژاد خیلی روت اثر گذاشته .؟ (178527)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۴:۲۷
لطفا از برچسب گذاری روی گروهها خوداری کنید (178316)
احمد16
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۴:۴۷
از دوستان اصلاح طلب خواهش دارم از لفظ "جریان انحرافی" استفاده نکنن. این هم یکی دیگه از کلمه سازی های اصولگرا هاست مثل "ساکت فتنه" و "سران فتنه" برای کوبیدن مخالفانشونه.
میدونم احمدی نژاد خیلی آسیب به مملکت زد ولی نباید تهمت های اینچنینی بزنیم چون اصلاح طلبان خودشون از تهمت ها آسیب زیادی خوردن. (178335)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۷:۱۰
ضمنا میخوان خودشونو از . . . دولت احمدی نژاد جدا کنن. (178485)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۷:۲۷
من هم معتقدم نبايد از عنوان جريان انحرافي استفاده كرد . بلكه بايد از فرقه فاسد و رمال استفاده كرد (178508)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۴:۵۳
شنیدم کرم سوختگی تو بازار نایاب شده (178341)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۵:۰۱
این سایت های ضدمردم نبایدفراموش کرده باشند که این توافق که بنظرآنها باترکمنچای آنرا مساوی دانسته اند همه اش محصول دوران سیاه احمدی نژاد است آنها یادشان رفته خزر رابدون گرفتن امتیازی آنرا رایگان به روسیه اهدا کردند (178346)
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۷:۰۳
این افراد ریشه در تفکر صهیونیسمی و وهابیتی دارند چرا که انان نیز با اسرائیل و عربستان هم موضع هستند. (178477)
مجید تبریزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۱۷:۱۵
قرارد داد ترکمانچای اگر دقیق مطالعه شود خیلی بد هم بسته نشده است درست است که قسمتی از کشور ایران در قراردادهای گلستان و ترکمانچای از ایران جدا شد اما اگر در آن زمان که ایران از لحاظ تجیهزات نظامی بسیار عقب بود اون قراردادها را نمی بست کل ایران تجزیه میشد و حتی افغانها هم در خاک این مملکت دست اندازی میکردند ، این قراردادها برای بقای قسمت اعظم ایران بود که الحمدا... تا بحال حفظ شده است و اون حرفهایی که مثلا فتحعلیشاه برای یک زن فلان ولایت را داده حرفهای عوام فریبی هست که توسط متحجرین نادادن در آن زمان به دهان مردم افتاده و تا بحال نیز ادامه دارد!!!! اون قراردادهای برای بقای ایران در زمان خودش لازم بود و حکومت چاره ای جزء آن نداشت . . . (178494)
اصلاح طلب حامی حزب الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۲۳:۴۷
تو از توافق دفاع نکن جان مادرت
دفاع از توافق ایران و 5+1 رو به اهلش بسپار
دستت درد نکنه (178704)