به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۰ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۲۳۱۷۶

احتمال دعوت مجدد زنجاني به مجلس

گروه سياسي: رئیس کمیسیون اصل 90 با بیان اینکه مدارک جدیدی توسط بابک زنجانی به این کمیسیون ارائه شده است گفت که اگر بابک زنجانی با کمیسیون همکاری کند قطعا مطالبات نفت خیلی زودتر ازموعد وصول می‌شود.
احتمال دعوت مجدد زنجاني به مجلس
محمدعلی پورمختار  اظهار کرد: بابک زنجانی یک‌سری مدارک به کمیسیون فرستاده که کمیسیون اکنون در حال بررسی است و اگر لازم باشد مجددا از او برای ارائه توضیحات بیشتر دعوت می‌کند. وی افزود: توقع ما از ایشان این است که در جهت روشن شدن موضوع همکاری بیشتری کند چرا که در این صورت قطعا خیلی زود به مطالبات نفت می‌رسیم و دیگر پرونده نیز طولانی نمی‌شود. این پرونده حاشیه‌های زیادی است و کسانی هستند که بدون داشتن اطلاعات حاشیه‌سازی می‌کنند. طبیعتا با همکاری بیشتر بابک زنجانی هرچه زودتر مسائل برطرف می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 در ادامه گفت: بررسی‌های ما تا امروز هیچ تخلفی را از سوی بابک زنجانی ثابت نمی‌کند البته با این وجود از مجاری مختلف همچون کمیسیون انرژی درخواست کردیم تا اگر اطلاعاتی دارند به ما ارائه دهند. کمیته‌ای در کمیسیون انرژی نیز برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شده است که منتظر گزارش آنها نیز هستیم. پورمختار در عین حال گفت: با این وجود اعتقاد ما این است که خود بابک زنجانی بهتر می‌تواند در جهت وصول مطالبات اقدام کند به طوریکه اگر همکاری بیشتری داشته باشد به طور قطع یقین این پرونده خیلی سریع و زود حل خواهد شد.
مرجع : خانه ملت