به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۷ ساعت ۰۲:۰۷
کد مطلب : ۲۳۸۴۸

خبرخوش براي‌نشریات توقيف‌شده‌دانشجویی

گروه سياسي: مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم، فناوری و تحقیقات گفت: هر نشریه‌ای که قبلا لغو مجوز شده بود، اگر از مجرای قانونی اقدام‌ کند و خود را با قوانین ناظر بر نشریات دانشجویی منطبق کند می‌تواند دوباره مجوز بگیرد.
خبرخوش براي‌نشریات توقيف‌شده‌دانشجویی
جلیل دارا در مراسم بزرگداشت شهدای روز دانشجو گفت: روال مجوز دادن به نشریات دانشجویی مطابق با قوانین است. کمیته‌ی مرکزی ناظر بر نشریات و آیین‌نامه مربوط به دانشگاه‌ها موظف هستند که به دانشجویانی که به دنبال مجوز نشریه هستند، کمک کنند و اگر زمانی دانشجویان به هر دلیلی به مانع برخوردند به شورای مرکزی نشریات مراجعه کنند تا مشکلاتشان حل شود.
وی از افتتاح سامانه‌ی جامع نشریات دانشجویی خبر داد و تصریح کرد: سامانه‌ی جامع نشریات افتتاح شده است و به زودی پس از طی کردن دوران آزمایشی خود رونمایی می‌شود.هدف از راه‌اندازی چنین سامانه‌ای در فضای مجازی نزدیکی نشریات دانشجویی به یکدیگر و به اشتراک گذاشتن افکار و عقاید آنان است. دارا همچنین ادامه داد: به زودی رتبه بندی نشریات آغاز می‌شود که با توجه به شاخصه‌هایی که قبلا اعلام کردیم به نشریات دانشجویی رتبه می‌دهیم و براساس آن از این نشریات حمایت می کنیم.
مرجع : ايسنا