به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۲۵۷۳۹
اين بار در صحن علني مجلس؛

توهين مجدد کوچک‌زاده به روزنامه‌نگاران!

گروه سياسي: یک نماینده گروه پايداري در مجلس برای چندمین بار به روزنامه نگاران و فعالان عرصه رسانه اين باز در نطق خود در صحن و تریبون مجلس توهین کرد!
توهين مجدد کوچک‌زاده به روزنامه‌نگاران!
به گزارش ايسنا؛ مهدی کوچک‌زاده در نطق میان دستور خود با اشاره به اظهارات رییس‌جمهور در گزارش 100 روزه خود گفت: آقای رییس‌جمهور اجازه ندهید برای سریع‌القلم کردن ممنوع‌القلم‌ها هرزه‌نویسان در روزی‌نامه‌هایشان که نان شرق را می‌خورند و طرفداری غرب را می‌کنند با بازی به اصطلاح روشنفکرانه اقدام به هتک حرمت و مقدمه تشنج‌آفرینی را ایجاد کنند. کوچک‌زاده در ادامه خطاب به رییس‌جمهور گفت: آقای روحانی نمی‌خواهم وارد این بحث شوم که کدام حرف موافق یا مخالف روح توافق ژنو و کدام اقدام موافق و مخالف جسم توافقنامه است اما شما از همین تریبون گفتید که اگر خارجی‌ها از ملت ایران پاسخ مناسب می‌خواهند باید با این ملت به زبان تکریم حرف بزنند. آیا اینکه رییس‌جمهور کودن آمریکا همچنان می‌گوید که همه گزینه‌ها روی میز است و بر تحریم‌ها می‌افزاید یا اینکه هیات پارلمانی اروپا با حضور آن عجوزه در دیدار با مسئول محبوب شما آداب دیپلماتیک و حتی آداب انسانی را رعایت نکنند زبان تکریم است؟

کوچک‌زاده تصریح کرد: بیزاری اکید خود را از توجیهاتی که برای سرپوش گذاشتن بر این توهین‌ها شده است و از توجیه‌کنندگان اعلام می‌داریم. آقای رییس‌جمهور خودتان باید پاسخ بدهید چرا که وزیر امور خارجه شما نشان داده است که از انجام چنین امور مهمی عاجز است. نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اظهارات وزیر علوم در جلسه کمیسیون آموزش خطاب به نمایندگان، گفت: وزیر علوم دولت می‌گوید که تشنج و آشوب برای دولت سم است. این برای کل نظام ضرر دارد. اجازه ندهید برای سریع‌القلم کردن ممنوع‌القلم‌ها هرزه‌نویسان روزی‌نامه‌ها با بازی‌های به‌اصطلاح روشنفکری اقدام به هتک حرمت کنند و مقدمه تشنج‌آفرینی را ایجاد کنند.

۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۴:۴۱
اندکی صبر انشالا تو انتخابات مجلس جوابشونو میدیم (191424)
ساکت ا..
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۴:۴۵
نیازی به پاسخ نیست . با ادبیات و رفتاری که دارند هم رتبه نامشانند (191430)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۴:۵۲
انتخابات بعدی کوچک دیگر نیست اگر مردم مشارکت کنند (191438)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۷:۳۰
حتما مشارکت خواهیم کرد، قهر با صندوق را تجربه کرده ایم دیگر تکرار نخواهیم کرد. (191535)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۷:۳۱
لطفا کوچک اف بگویید چرا که اصلش همین است. (191537)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۴:۵۴
اینکه اوباما صریحا کنگره را به وتو کردن مصوبه تحریم تهدید می کند نشان از تکریم ایران است یا تهدید ایران ؟!!! شاید ما متوجه نمی شویم
توهین به هیئت مذاکره کننده ایران با وجود حمایت رهبری از ایشان چه معنایی دارد ؟
زمانی که در در کنفرانسهای خارجی به احمدنژاد توهین مستقیم می شد شما نمی گفتی احمدنژاد از انجام امور مهم عاجز است اما حالا معلوم نیست مطابق با کدام برداشت کجی چنین برداشتی کردی که ظریف عاجز از وظایف خود است (191439)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۴:۵۸
میدانید چرا روزنامه نگاران را هرزه نگار مینامد چون میخواهد که روزنامه نگاران فساد های مالی بیکران ( نابودی مملکت را که هشت سال انرا فبضه کرده بودند) دولت مورد حمایتشان رو نکنند و از حسن خمینی و رفسنجانی و خاتمی چیزی درج نکنند ؟؟و برای اینکه فکر مردم را از فساد های گسترده مالی در ایران و حالا هم بین المللی کردن فسادمالی و ارتشاع(رشوه دادن) که خودش و دوسانش (هشت سال به بهانه دور زدن تحریمها در ان دخیل هستند: خصوصا" دو سال اخر زمامداری دکتتتتتتتر محمود خان) را دور نگه دارند غافل از انکه تکنولوژی های پیشرفته خبری خواب راحت را از چشمان گروه ناپایداری گرفته و اخباری که ما از ان مطلع میشویم به اخبار داخلی بسندنده نمیکنیم و از هر جا که شده این خبر ها را در میاوریم . اگر کوچک زاده که اسم با مسمی ای هم دارد انسان باشد و ببیند در این هشت سال با مردم چها که نکردند !! روزنامه نگاران را هرزه نگار نمینامد؟؟ (191441)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۵:۰۹
ببین کی داره از نون شرق خوردن حرف میزنه خیلی کوچیکی کوچیک زاده (191443)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۵:۱۴
افراطیون عادتشونه دیگه
مجلس بعدی دقت کنیم که پایداریها نباشند (191445)
خاتون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۲۳:۲۳
لطفاً این حرف رو نزنید .. شیرینی مجلس به کوچک زاده ها و رسایی ها است..مجلسی که کوچک زاده رو با 300 هزار رای نداشته باشه که توش عربده بکشه که مجلس نیست (191711)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۵:۲۲
بزرگ زاده چي گفت؟ (191454)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۵:۲۵
کوچک زاده خودش و یاران با وفای احمدی نژاد از گروه پایداری رکورد های فراوانی زده اند: در طول این هشت سال گلویشان را برای مرتضوی و امثالهم پاره کردند تا بقول خودش به نظام بی وفایی نشود حالا هم که دری باز شده تا در سه چهار ماهه ای که از دولت حسن روحانی میگذرد ( در هشت سال گذشته همه چیز در حال رکورد زنی بوده حالاهم رکورد اخطار گرفته تا احضار تاریخ نظام اسلامی را شکستند) انتظار معجزه هزاره سوم دیگری دارند. تا ابد این گروه را نخواهم بخشید چون خون بدل مردم کردند که خدا خون بدلشون کند انشاءالله (191456)
فتنه شدهء مفلوك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۵:۲۷
آقا ، عليك سلام !!! محمودتون چه طوره ؟ با تحريمها خوب حال ميكنيد ديگه ؟ رفيق فابتون برادر " روسيه " چطورن ؟ مثل اينكه به شما خوب ميرسه ها كه اينقدر به خاطرش گلوتون رو پاره ميكنيد ؟ راستي يه هشت سالي ازتون خبري نبود ، ولي خوب اين سه چهار ماهه دارين تلافي اون غيبتهاتون رو در مياريد و هر روزتون پر سرو صدا تر از ديروزتون شده !!!! ما مردم بدبخت كه زير فشار اين گرانيها و ركود و بيكاري و ناامني و .... ديگه كمري برامون نمونده كه راستش كنيم !!! ولي مثل اينكه اين نابسامانيها و تحريمها و منزوي شدن كشورمان ، به شما و دوستان پايدارتان بدجوري ساخته و اگر براي ما نون نداشته ، ولي براي شماها كه آب داشته !!! اونهم چه آبي !!!! راستي اگر وجدانتون رو ديديد و احياناً تونستيد پيداش كنيد ، سلام ما ملت كبير ديروز ، و مردم فلك زدهء منزوي امروز رو بهش برسونيد !!!!! ذت زياد ...!!!!!!!! (191458)
افشين
United States
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۵:۴۳
واقعا تربيتي كه خانواده ت از تو كردن از صحبت كردنت معلومه! (191472)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۶:۱۳
امثال کوچک اف را اگر می شد بازجویی کرد در 1 ساعت اول چنان اعترافاتی می کرد که مغزتان سوت می کشید. (191483)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۶:۱۶
چطوری کوچیک اف (191485)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۶:۳۵
یاد آقای اعلمی بخیر که در تذکر خودش بدرستی از او بعنوان کوچولوزاده و شعبون بی مخ مجلس یاد کرد! (191501)
عبدالوحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۶:۵۵
وای خدای من ، انسان دق میکنه از اینها . ما ملت ایران چه گناهی به درگاهت کرده ایم ، اخه تا کی باید اینها را تحمل کنیم (191511)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۷:۱۰
شما دیگه نگو نون شرق خوردن جرمه (191524)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۷:۲۹
هرزه‌نویسان روزنامه‌ها ،رییس‌جمهور کودن آمریکا ، حضور آن عجوزه
این است ادبیات نماینده مردمی با چند هزار سال تمدن!!! (191534)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۷:۳۱
در انتخابات آینده به کوتوله های کوچک رای نمیدیم (191536)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۷:۴۱
اتفاقا در بین شما چند میگیری دادبزنی رایج شده (191541)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۷:۵۰
آقای کوچک زاده شما که از برخورد بدور از ادب یک نماینده خارجی اینگونه برآشفته شده اید هشت سال گذشته کجا بودید که این کشور در هیچ کجا آبرو و اعتباری نداشت. چرا در آن هنگام که در زمان سخنرانی دوستتان که اجلاس خالی از نمایندگان همه کشور ها شد سخنی به اعتراض نگفتید . در ضمن دیگر زمان بستن دهان مردم و چشم انها گذشته است یادتان می آید که آن رفیق دیگرتان که بستن فله ای روزنامه ها کارش بود آخر الامر چگونه از بیت المال و پول کارگران نگهداری کرد . راستی انشاالله شما جزء آن سی و خورده ای نماینده که نیستید (یاران مرتضوی را میگویم ) آخر ما جدیدا هر نماینده که از ملت و حقوق او سخن می گوید یاد تامین اجتماعی می افتیم ، نیمدانیم چرا شما میدانید. (191545)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۷:۵۲
دقت کردید این پایداری ها چقدر شبیه توده ای ها هستند. (191549)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۸:۰۲
کوچک زاده از جای دیگه دلش پره دادش را اینجا میزنه.
کوچک اف آب را بریز اونجا که میسوزه :) (191552)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۸:۱۴
واقعا نامت برازندته آقاي كوچك (191556)
فاطما
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۸:۱۹
از نام با مسماش پیداست کوچک زاده است (191558)
کوچک زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۸:۴۰
سلام ملت ایران خداییش بیت المالتونو میچاپمو میقاپم برین مشغول شین شماها! (191566)
۱۳۹۲/۱۰/۰۳ ۱۸:۴۶
قربان آن ادبیات محترمانه تون میگن حرمت امامزاده را باید متولی اون نگه داره شما و دارو دسته تون چپ و راست به آقای هاشمی بد و بیراه میگین اونوقت از بی احترامی به قول خودتون اون عجوزه برآشفته میشین؟ (191567)