به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۲۶۰۸۷

فيلم مهرجویی قطعا به جشنواره مي​رسد

گروه فرهنگ وهنر: جهانگیر کوثری خبر داد که فیلمبرداری «اشباح» داریوش مهرجویی تا 12 دی ماه در کرج تمام می‌شود و فیلم قطعا به جشنواره‌ی فیلم فجر می‌رسد.
فيلم مهرجویی قطعا به جشنواره مي​رسد
این تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگویی اعلام کرد که همزمان با فیلمبرداری، تدوین و صداگذاری به ترتیب توسط حسن حسن‌دوست و امیرحسین قاسمی در استودیو «روشنا» در حال انجام است. به گفته‌ی او، نسخه‌ی راف کات فیلم «اشباح» به هیات انتخاب جشنواره‌ی فیلم فجر ارایه شده است و پس از پایان فیلمبرداری،نسخه‌ی نهایی تحویل داده خواهد شد. کوثری در پاسخ به اینکه آیا سرعت آماده کردن فیلم برای ارایه به جشنواره‌ی فیلم فجر به کیفیت کار لطمه نمی‌زند؟ گفت: با همان برآورد زمانی که برای مرحله‌ی فیلمبرداری گذاشته بودیم، کار در حال انجام است و زمان لازم را برای آماده کردن فیلم برای حضور در جشنواره‌ی فجر خواهیم داشت. او همچنین گفت: سینماهای جشنواره مجهز به سیستم دی سی پی هستند بنابراین طبیعتا مراحل فنی کمتری را برای ارایه‌ی نسخه‌نهایی طی خواهیم کرد. کوثری همچنین مطرح کرد: فیلم «اشباح» فیلم متفاوتی خواهد بود که دوستداران مهرجویی در جشنواره‌ی فجر آن را تماشا خواهند کرد. «اشباح» جدیدترین فیلم داریوش مهرجویی است که 2 آذرماه کلید خورد.

در این فیلم که محمود کلاری آن را فیلمبرداری می‌کند، مهتاب کرامتی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی‌نیا، هنگامه حمیدزاده و امیرعلی دانایی حضور دارند. در خلاصه‌ی فیلمنامه «اشباح» آمده است:« تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی است با همسر خود دچار مشکلات عجیبی می‌شود. سارا در کشاکش زندگی پرتلاطم با تیمسار به فکر رهانیدن خود از زندگی است و در تقابل عشق و عقل که در قاموس مقررات جاری او نمی‌گنجد و...»
مرجع : ايسنا