به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۲۰۹۴

اعلام اولین آمار فروش «اشباح» مهرجویی

گروه فرهنگ و هنر: فیلم «اشباح» جدیدترین ساخته داریوش مهرجویی که اکرانش از چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه آغاز شده، فروشی برابر با 10 میلیون تومان در تهران داشته است.
اعلام اولین آمار فروش «اشباح» مهرجویی
طبق اعلام دفتر «هدایت فیلم» که پخش کننده این اثر سینمایی است،«اشباح» در مدت دو روز اکران خود در تهران، فروشی برابر با 10 میلیون تومان داشته است اما هنوز آمار دقیقی از فروش این فیلم در شهرستان‌ها موجود نیست. سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم در تهران عبارتند از: آزادی، پردیس سینمایی ملت،‌ پردیس زندگی،‌ اریکه ایرانیان، شکوفه،‌جوان،‌ پارس،‌ پردیس سینمایی راگا و سمرقند.

هم‌چنین این فیلم در مشهد در دو سالن سینمایی «هویزه» و «سیمرغ» اکران می‌شود و در روزهای آینده در شهرستان‌های دیگری هم نمایش داده می‌شود. «اشباح» به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری به سرگروه سینمایی «آزادی» اکران شده است، اما طبق مصوبه آخرین جلسه شورای صنفی نمایش به دلیل بالا بودن کف فروش فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا،‌ سالن اصلی این سینما از یک هفته دیگر در اختیار «اشباح» قرار می‌گیرد و فعلا در سالن شماره 2 سینما «آزادی» نمایش داده می‌شود. 

در این فیلم که محمود کلاری آن را فیلمبرداری کرده است، مهتاب کرامتی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی‌نیا، هنگامه حمیدزاده و امیرعلی دانایی حضور دارند. در خلاصه‌ فیلمنامه «اشباح» آمده است:« تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی است با همسر خود دچار مشکلات عجیبی می‌شود. سارا در کشاکش زندگی پرتلاطم با تیمسار به فکر رهانیدن خود از زندگی است و در تقابل عشق و عقل که در قاموس مقررات جاری او نمی‌گنجد و…»
مرجع : ايسنا