به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۲۶۳۴۴
مواضع فرهنگي نماينده گروه پايداري:

چه کلاه‌گشادی این‌فرجی‌دانا سر ما گذاشت

گروه سياسي: حجت‌الاسلام نبویان، از نماینده‌هاي گروه پايداري در مجلس، دو هفته پیش در دانشگاه کاشان در بین دانشجویان در سخنانی طولانی به مسایل کشوری، از جمله جزییاتی از چرایی رای ندادن به وزرای ورزش و جوانان و حواشی وزارت علوم پرداخت و در آن اتهامات ثابت نشده‌ی بسیاری را مطرح کرد. بخش‌هايي از این سخنرانی صرفا جهت اطلاع از موضع فرهنگي گروه پايداري درباره دكتر فرجي دانا (كه امروز در مجلس حاضر شده بود تا پاسخ نبويان و 22 نماينده همفكر او را بدهد)، به نقل از سايت انصاف‌نيوز در پی می‌آید:
چه کلاه‌گشادی این‌فرجی‌دانا سر ما گذاشت
...خب [به فرجی دانا] رای داده شد و یکی دو هفته نگذشت، دیدیم که چه کلاه گشادی این فرجی دانا سر ما گذاشت. رفته هرچه فتنه‌گر بود گذاشته معاون و مشاور خودش. بنده چند مورد از آنجا را برایتان معرفی می‌کنم. و بعد بدانید دنبال چه چیزی در دانشگاه الان هستند و قرار است کجا برسند. ما دیدیم آقای میلی‌منفرد را آورده معاون آموزش خودش کرد. آقای توفقی شده مشاور اعظمش. آقای سمنانیان، آقای مقاری، ... این رییس کمیسیون ما آقای زاهدی، فوق‌العاده عصبانی شد. وزیر علوم بود و اینها را بیشتر از ما می‌شناخت و در همین کمیسیون معاون پارلمانی را خواست و از این اصلاح‌طلب‌های دو آتشه هم هست، او را خواست و در گوشش یک چیزی گفت که آن معاون پارلمانی بعداً به من گفت. گفت برو به وزیر بگو، برش دارد، وگرنه با اردنگی بیرون می‌اندازیم!

به حداد گفتم «ماها بی‌عرضه‌ی محضیم»

خب، ما مجبور شدیم احضارش کنیم و آقای فرجی‌دانا آمد در کمیسیون و من وقت گرفتم. راستش را بخواهید فوق‌العاده ناراحت شدم خدا‌شاهده. من اول یک دعوایی با حداد [عادل] افتادم که این را برایتن اول بگویم. به حداد گفتم «ماها بی‌عرضه‌ی محضیم»؛ گفتم «به تو توهین نشه» ... چرا؟ شماها باز یادتان نیست، آقای خاتمی در هشت ساله‌ی اصلاحات یک کلمه که می‌گفت، می‌شد یک گفتمان در بستر جامعه. می‌گفت «جامعه مدنی»، هزار تا مقاله در دفاع، هزار تا مقاله در ... می‌گفت «آزادی»، ... اما مقام معظم رهبری هرچه واژه‌پردازی می‌کرد، بی‌عرضه‌هایی مثل ما طرفدارش بودیم. گفتم آقای حداد! الان آقا دست از فتنه برنمی‌دارد، هر سخنرانی اسم فتنه را می‌آورد. گفتم یعنی خط قرمز. چطور آقا بگوید پایش بایستید؟! فتنه باید خط قرمز ما باشد. من در آنجا در کمیسیون صحبت کردم. گفتم آقای فرجی دانا! من به عنوان مخالف تو صحبت نکردم اما این برخوردی است که با ما دارید؟ آقای فرجی دانا شما آقای میلی منفرد را معاون آموزشی گذاشته اید.

تکرار اتهامات به اعضای وزارت علوم جدید

گفتم آقای فرجی دانا! مقام معظم رهبری فرمود از سال 68 دو تا ده سال را دشمن برنامه‌ریزی کرده، گفتم من رشته‌ام ریاضی فیزیک بود، بعد از دیپلم گول خوردم طلبه شدم! بلدم دو تا 10 سال را حساب می‌کنم. ده سال اول 68 می‌شود 78. گفتم آقای فرجی دانا! 10 سال اول چه چیزی در مملکت اتفاق افتاد؟ جز کوی دانشگاه بود؟ و آقای معین به نفع فتنه‌گران استعفا داد و معاون دانشجویی که این آتش را در کنار تاج زاده به پا می‌کرد، میری‌منفرد بود. گفتم شما گفتید که می‌خواهید آرامش بیاورید، با چه کسی؟ مسوول اختشاشات در جامعه را آوردید مسوول آموزش در دانشگاه کردید، بعد می‌گوید می‌خواهم آرامش بیاورم؟!

گفتم در سال 85 دانشگاه امیر‌کبیر چهار تا نشریه زد، یکی از آنها یادم است «نقطه سر خط» بود، مستقیماً به وجود مقدس پیامبر اسلام توهین کرده بود. این نشریات را بستند و آن دانشجو‌ها سه چهار تا دستگیر شدند. آن استاد که تحریک می‌کرد که به نفع این نشریات تحصن کنید همین آقای میلی‌منفرد بود. گفتم در سال 88 فتنه‌ای بزرگ‌تر، ایشان نبود؟ بیانیه نداد؟ بیانیه‌اش را برایش خواندم. گفتم در تحصن که بود، در تحصن هم دستگیر که شد. وقتی به میلی منفرد گفتم دستگیر شدی، برگشتند به بنده گفت که «بله، اطلاعات ما را دستگیر کرد ولی دو ساعت بعد از ما عذر‌خواهی کرد». من رفتم از حاج آقا محمدیان نهاد پرسیدم، گفت بابا مسوول نهاد امیر کبیر گردن افتاد، تو را به حضرت‌عباس واسطه شو. گفتم آقای میلی‌منفرد، آقای فرجی‌دانا، این را جایی دیگر نگویید که از من عذر‌خواهی کردند.

گفتم: آقای فرجی‌دانا شما یک دانه فتنه در کشور بردار بیار که میلی‌منفرد در آن نباشد. شما می‌خواهید با اینها آرامش بیاوری؟! و دوم آقای توفیقی. من آنجا گفتم من با کسی کار ندارم. بی‌غیرت باشم اگر بگذارم اینها باشند؛ شما دست مستقیم در چشم آقا دارید می‌گذارید! چون آن کسی را که بیشترین تاکید در فتنه دارد چه کسی است؟ مقام معظم رهبری. مستقیماً دست در چشم آقا دارند می‌گذارند. گفتم توفیقی می‌دانید چه کسی است و سی.دی آن را هم شما دیدید. من دو بار آن را دیدم. یک بار آن را پیاده کردم. ایشان می‌گوید رای آقای موسوی 24 میلیون بود. نظام چند میلیون اعلام کرده؟ 13 میلیون. یعنی نظام چقدر دست‌کاری کرده؟ 11 میلیون!!! گفتم این دروغ بزرگ را ... می‌دانید اینها چه کسی هستند؟ گفتم آقای فرجی دانا اینها کسانی هستند که در سال 88 میزان را رای ملت ندانستند و قانون را قبول نداشتند و دروغ بزرگ به نظام و نه به من و تو؛ به قول مقام معظم رهبری ظلم به نظام کردند. گفتم شما اینها را گرفته‌اید آورده‌اید.

گفتم: می‌دانید مقاری چه کسی است؟ مسئول جذب اعضای هیات علمی کشور شده مقاری. مقاری کیست؟ مقاری کمترین حرفش این است که وقتی شهید علی‌محمدی ترور شد رفته در سخنرانی عمومی گفته ترور شهید علی‌محمدی کار خود نظام است، چه ربطی به مجاهدین خلق [منافقین] دارد؟! این شده مسوول جذب اساتید سراسر کشور؛ بعد فهمیدم که اطلاعات یک مقدار فشار آورده، حالا بحث اطلاعات را هم برایتان عرض می‌کنم. آقای سمنانیان را آورند. سمنانیان رییس دانشگاه تریبت مدرس بود در دوم خرداد. برای [سید هاشم] آقاجری جشن گرفت. آقای محسن کدیور را آورد و می خواست عضو هیات علمی شود، ایشان زندان بود، [بعد می‌گویند] چه نظام دیکتاتوری داریم!

۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۱۵
8 سال گذشته بند اول صحبت شما را کاملا تایید میکند (193542)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۲:۵۴
من با جمله "ماها بی عرضه محضیم" شما خیلی موافقم چرا که اگر شما آقایان نماینده عرضه داشتید این همه فساد و خصوصا فساد اقتصادی در دولت های نهم و دهم رخ نمی داد! (193657)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۲:۵۷
من یک دانه! فتنه می آورم که دکتر میلی منفرد در آن نقش ندارد:
3000میلیارد به باد رفته
بابک زنجانی
رضا ضراب
کهریزک
تامین اجتماعی
مشایی
رحیمی
البته این ها یک دانه بیش نبود! (193659)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۲:۵۹
این بنده خدا عجب ادبیات ضعیفی دارد هرجمله اش را باید چند مرتبه خواند تا فهمید!!! (193661)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۳:۰۱
آخه جامعه دانشگاهی باید نظر بده یا این آقای باسوات!!! (193662)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۱۸
این ننه قمرها رو کی فرستاده تو مجلس؟؟!! (193544)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۵۴
همون هایی که محمود را 8 سال به جونمون انداختن.
دوره بعد دوره انتقامه... (193574)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۱:۱۹
خدایا ما چقدر بدبختیم که این ننه قمرها نماینده ما در خانه ملت هسنتد! (193613)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۲:۱۰
عمه هوگو چاوز فقید (193638)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۲:۲۵
این ننه قمرها رو رای ندادن ما تهرانیا تو انتخابات گذشته مجلس فرستاده به بهارستان تا الان بشن بلای جونمون (193645)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۲۶
متاسفانه فتنه اقتصادی در دولت قبل رو رها کردند و به ... چسبیدند! (193556)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۳:۵۲
ممنون از توضیحات ایشان. چون باعث شد تا نسبت به صحت عملکرد و انتصابات دکتر فرجی دانا مطمئن بشیم!! (193696)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۲۹
اقای سید محمود نبویان
استاد گرامی
لازم است یاد آوری کنم که در آموزه های دینی ما آمده "واعتصمو به حبل لله جمیعا و لاتفرقو".شما به روحانی و اصطلاحا عالم اسلامی هستید.یادتون میاد که حضرت امام چند بار برای شما روحانیون منشور برادری نوشت.
باز لازم است عنوان کنم که برای هر انتصابی استعلام وزارت اطلاعات رو میگیرن. حکایت شده حکایت شاه میبخشه شاغلام نمیبخشه.آخه برادر شما برو گوشه مسجد نمازتو بخون . (193559)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۳۱
خدا لعنت کند فتنه گران و مسئولینی که از آنها طرفداری میکنند و دانشگاه را بدون آرامش میخواهند (193561)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۳۵
8سال از احمدی نژاد حمایت کردید نتیجه اش شد بدبختی این مردم.حمایتتون رو نمیخوایم فقط 4سال بگذارید دولت کارش رو بکنه.شما اگه کاری نکردید اینقدر نمیگید فتنه فتنه و ازش نمیترسید.من خودم تو انتخابات88 چیزایی روبچشم دیدم که شرمم میاد بگم . . . (193563)
sam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۴۷
یعنی مردم از تو لپ لپ نماینده در می اوردن باید بهتر از اینا بود حالا چی شده خدا میدونه (193571)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۱۹:۴۹
فعلا ما بی عرضه هستیم که تو و امثالت توی مجلس جمع شده اند و اسمش رو هم گذاشته ا ند نمایندگان ما. در حقیقت شما نمایندگان احمدی نژاد و پایداری هستید اینقدر که شما توی این سه ماهه وزرای روحانی را سین جیم کردید توی هشت سال خرابکاری وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی و قاضی القضات مرتضوی و مشایی مراد و رحیمی دست راست احمدی هیچکدومتون بعنوان نماینده صداتون درنیامد. فقط زنده باد مطهری که آبروی شما نماینده ها شد. (193572)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۰:۲۹
ای بابا اینا دیگه کین؟ صاحب نظر هم شدن، به جان خودم من فقط تیتر رو دیدم قبل اینکه خبر رو بخونم میدونستم حرف حرف پایداری هاست، معلوم افکارشون چه جوریه. درود بر شرافت دکتر فرجی دانا. (193588)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۰:۳۸
این معاونینی که نام بردید مورد تایید ما ملت هستند .نه مورد وصوق شما نمایندگان فرمایشی... (193592)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۱:۰۶
به جای این خاله زنگ بازی ها بهتره شما که دیپلم ریاضی هستی ، تشریف ببرید در مورد تامین احتماعی و بابک جون زنجانی و .... تحقیق کنید.
باز بودجه ی رئیست کم شد ، شروع کردی جیغ و داد؟ (193601)
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۱:۱۲
. . . به اسم حزب پایداری تو مجلس دارن مزاحم وقت مردم میشن . برید پی کارتون . دست از سر این مردم و این مملکت بردارید . خدا از شماها نمی گذره . (193605)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۱:۱۹
هرکی که نرفته پای صندوق!!!!!!!!!!!!!!!!! (193612)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۱:۲۱
احمدی نژاد و شماها که دار و دستش بودین هم عجب کلاه گشادی سر ملت گذاشتین!! (193616)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۱:۴۱
آخه امثال تو که منطق نمیفهمه رو باید سرش کلاه گذاشت دیگه، چیکار میشه کرد (193626)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۱:۴۵
بابا اخه چرا نمیشه به اینا فحش داد؟؟؟
یکی نیست به این بگه اب رو بریز اونجایی که میسوزه... (193628)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۲:۰۵
این فرد و امثا ایشان دنبال سروری مردن بر دوستان اصولگرایشان هستند! وگرنه اینها با تنها چیزی که نسبتی ندارند علم است والسلام (193636)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۲:۱۰
همش دعوا داره بعد میگن چرا به ما میگین خودسر و بی منطق (193639)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۲:۲۰
8سال به مردم دروغ گفتید و کلاه سر مردم گذاشتید
درود بردکتر فرجی دانا (193642)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۲:۲۷
چرا هشت سال سکوت بودی برادر نبویان ، درست همه اینها فتنه گر ،بی غیرت و...ولی شما که خیلی غیرت داری چرا جلوی غارت پاک ترین دولت سکوت بودی (193646)
ااساد
United States
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۲:۵۵
اینچه مملکتی است واین چه مجلسی کی مما ملت از دست این ها راحت میشویم مملکت را دارند به نیستی میکشند (193658)
۱۳۹۲/۱۰/۰۸ ۲۲:۵۹
فتنه فتنه و باز هم فتنه !
این ها گوش مین و زمان را با این فتنه فتنه کردنشان کر کرده اند.خوب برادران من اتفاقی افتاده است و عده ای معتقد بوده اند در یک انتخاباتی تقلب شده است به نتیجه آن اعتراض کردند . در همین روزهای اعتراض برخی نیروهای امنیتی (چه خودسرانه و یا با اطلاع فرمانده هانشان) اقدامات غلطی را انجام دادد که نتیجه اش شد کوی دانشگاه و کهریزک و امثالهم. بعد یک تعداد دیگری به همین هم اعتراض کردند که آنها هم شدند فتنه گر و معاندو محارب.
حالا از ایران می رویم به آمریکا چند ماه پیش پلیس آمریکا یک نفر را به ضرب گلوله کشت(توجه کنید به ضرب گلوله) یعنی نه در زندان های آمریکا این اتفاق افتاده نه در بازداشتگاه بلکه در خیابان یک نفر مامور به یک متهم که در حال فرار بوده است شلیک کرده است و او را کشته است . بعد از این واقعه در آمریکا چند تجمع اعتراض آمیز رخ داد و چند نفر بازداشت شدند؟پاسخ واضح است اعتراضاتی رخ داد اما کسی به خاطر اعتراض محکوم نشد . حالا شما انتظار دارید مردم ایران کهریزک و کوی دانشگاه را ببینند و دم بر نیاورند ، تا آقایان هم بروند در دادگاه و به پرداخت 200 هزار تومان محکوم شوند و بعد برگردند سر خانه و زندگیشان حالا از ماجرای ستار بهشتی و خیلی موارد دیگر هم گذشتیم.و من الله توفیق (193660)