به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۴:۱۰
 
۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۲۷۵۶۱

زندگی باورنکردنی یک میلیاردر بی‌خانمان!

گروه بین الملل: همانطور که در کتاب خاطرات کریستوفرگاردنر به نام در جستجوی خوشبختی واقعی نوشته شده و ویل اسمیت آن را در فیلمی به همین نام به تصویر کشیده استعداد طبیعی و کار سخت و طاقت فرسا، کریستوفر گاردنر را از خیابان گردی به میلیونری بزرگ تبدیل کرد.
زندگی باورنکردنی یک میلیاردر بی‌خانمان!
کریستوفرگاردنر که به علاف وال استریت معروف بود و بسیاری زندگی او را به همین عنوان توصیف می‌کردند می‌گوید: از بی‌خانمانی تا کامیابی تنها یک چیز برایم مهم بود و آن احساس مسئولیت نسبت به پسرم است. بی‌خانمان بودم اما هرگز ناامید نبودم. برای رسیدن به این نقطه سختیهای زیادی را تحمل کردم. درد و رنج و شکست ناشی از یک ازدواج ناموفق،مدت زمان زندانی شدن برای پرداخت نکردن بلیت ورود به پارکینگ و کشمکش‌هایی که برای فراهم کردن یک زندگی سالم برای خودم و پسر کوچولویم تحمل کردم بسیار رنج‌آور بود.

کریستوفر یک سال را در خیابان با پسرش به سر برد. آنها شبها در پناهگاه و در حمام عمومی و ایستگاه مترو می‌خوابیدند. اگرچه او بعدها در دفتر کار رئیس خود و در ایستگاه راه‌آهن و در پناهگاه بی‌خانمانها و پارکها می‌خوابید اما بعد از اینکه به عنوان خدمتکار در یک شرکت مشغول به کار شد چون در محل کارش بی‌عیب و نقص بود توانست ازفرزندش هم مراقبت کند.

سرانجام کریستوفر به عنوان یک دلال سهام وارد بازار کار شد و این تنها موقعیت گاردنر و نقطه عطفی در زندگی این میلیاردر بی‌خانمان بود. امروز نام او به عنوان یک مولتی میلیونر، سخنران با انگیزه و نیکوکار و تاجر بین‌المللی می‌درخشد. این تاجر ثروتمند در حال حاضر مدیر عامل و مؤسس کریستوفر گاردنر بین المللی با شعبه‌هایی در نیویورک، شیکاگو و سان‌فرانسیسکوی آمریکا و به ارزش خالص بیش از۱۶۵ میلیون دلار است.

کریستوفر گاردنر می‌گوید: بی‌خانمانی زندگی هر کسی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. گاهی اوقات رگه‌هایی از بد شانسی یا شرایط دشوار مانند بیکاری یا عدم پرداخت اجاره بهای خانه بی‌خانمانی را منجر می‌شود. داستان شگفت انگیز زندگی گاردنر با عنوان در جستجوی خوشبختی منتشر شده است. این خاطرات جزو پرفروش‌ترین‌ها بود و به بیش از چهل زبان ترجمه شده است. این کتاب حاوی درسهایی از زندگی مانند شجاعت، سرسختی و نظم و انضباط است.



گاردنر موفقیتش را مدیون بتی ژان مسئول یک پرورشگاه می‌داند و معتقد است که این فرد، او را با معنویت آشنا کرد و به او یاد داد که هر چند فقیر است اما باید مسیر دیگری را پیش بگیرد و زندگی‌اش را برای رسیدن به اهداف بزرگ تنظیم کند. او بعد از اینکه ثروتمند شد در زمینه کمک به زنان و مردان بی‌خانمان فعالیت کرد. او معتقد است، عشق همه چیز است و در جستجوی آنچه دنبالش بود خیلی خوش شانس بوده است. عشق پایه و اساس یک ارتباط خوب است و عشق باعث می‌شود انسان هدف اصلی خود را در زندگی بیابد.
مرجع : مثلث

۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۰۸:۴۳
در اونجا با كار تلاش ميشه به اينجا رسيد، در ايران با پارتي بازي و رشوه و فساد. (197603)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۱۹:۰۵
دقيقا درسته دركشور ما فساد هست وكساني كه خلاف ميكنن براحتي وبدون هيچ نظارتي ثروتمند شدن البته بسياري از ناظران يا مراقبين هم خودشان در فساد شريك ميشوند و واويلا.....بنظرشما اونا برد ميكنن يا كساني كه سالمندو هميشه درزحمت؟ (197696)
۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۰۹:۳۳
الهام بابک زنجانی از گاردنر در پول دار شدن موثر بوده (197606)
۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۰۹:۴۹
نمونش بابک خودمونه دیگه خیلی زحمت کشیده (197608)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۱۱:۲۰
فیلمی هم بر اساس زندگی اینآقا با بازی ویل اسمیت ساخته شد که تلویزیون خودمون هم یکی دوباری نشون داده. (197616)
سعید یاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۰ ۱۲:۳۲
نا امیدی تو آمریکا نسبت به نا امیدی تو ایران زمین تا آسمون فرق داره (197621)