به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۲۸۳۴۰
آماج تیرها را می‌بینم اما نترسید؛ در این زمینه حرف زیاد دارم

عده‌ای بدليل منافع‌ شخصی‌​شان نمی‌خواهند تحریم​ها برداشته شود

گروه سياسي:​ رییس‌جمهور در آستانه اجرایی شدن مفاد توافق‌نامه ژنو، اظهار کرد: عده‌ای به خاطر منافع شخصی خود نمی‌خواهند روابط کشور با دنیا عادی شود.
عده‌ای بدليل منافع‌ شخصی‌​شان نمی‌خواهند تحریم​ها برداشته شود
حجت‌الاسلام دكتر حسن روحانی پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان شرکت کارکنان مجتمع نفتی اروندان در دارخوین، با اشاره به اظهارنظرهایی که درباره مذاکره ایران با شش قدرت دنیا مطرح می‌شود، بر این نکته که "در این زمینه حرف زیاد دارم"، تاکید کرد. وی افزود: حرف‌هایم را خواهم گفت. من خواهم گفت که یک عده نمی‌خواهند تحریم برداشته شود و به خاطر منافع‌ شخصی‌شان مخالف هستند شرایط عادی با دنیا داشته باشیم و خودمان را برای ملت فدا کنیم.

هر شرکتی نفت را ارزان‌تر تولید کرد، حق با اوست

رییس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت‌هایش خطاب به کارکنان مجمتع صنعتی اروندان دارخوین گفت: کاری کنید که نفت را ارزان‌تر تولید کنیم. نترسید؛ من بر عهده می‌گیرم. ما از فشار این و آن نمی‌ترسیم. اگر شرکتی، نفتی را ارزان‌تر تولید کرد، حق با اوست.

افرادی که برای مذاکرات انتخاب کردم، قوی‌ترین افرادی هستند که می‌شناختم
روحانی همچنین با حمایت از تیم ایرانی در مذاکره با 1+5 تاکید کرد: افرادی که برای مسئولیت دیپلماسی انتخاب کردم، قوی‌ترین افرادی بودند که در این حوزه می‌شناختم؛ افرادی توانمند و صاحب نظر. وی با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان مجمتع نفتی حاضر در مراسم گفت: این دیدار به معنای احترام دستگاه اجرایی کشور و دولت به کارکنان غیور صنعت نفت ایران است. رییس‌جمهور با یادآوری اهمیت مسأله نفت در ایران و جهان، خطاب به حاضران اظهار کرد: شما می‌دانید که نقش نفت در اقتصاد در جهان چقدر بالا بوده است. نفت نقش استراتژیک دارد و در روابط منطقه‌ای و جهان تاثیرگذار است. وی با اشاره به جنگ‌هایی که بر سر موضوع نفت در سطح جهان اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: این هم از واقعیت دور نیست که خیلی از جنگ‌های دنیا بر مبنای نفت بوده است.

روحانی در عین حال، بزرگترین حرکت ایران در برابر اجتماع را حرکتی برشمرد که از صنعت نفت شروع شد و افزود: نهضت ملی نفت که اولین حرکت در مقابل استعمار خارجی بود، در منطقه ما از ایران شروع شد. رییس‌جمهور با مرور سهم صنعت نفت در پیروزی انقلاب، گفت: در انقلاب اسلامی ایران اگر تعبیر کنیم آن ضربه آخر را به رژیم طاغوت کارکنان صنعت نفت زدند، با واقعیت منطبق است. وی به مرور تاریخ انقلاب و موضوع پیوستن نیروهای مسلح و کارکنان صنعت نفت به صف انقلابیون پرداخت و از آن به عنوان حرکتی یاد کرد که موجب شد دنیا در برابر ملت ایران و انقلابشان تسلیم شود. روحانی در ادامه، نقش نفت در حرکت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را یادآور شد و گفت: اگر یکی از پایه‌های قدرت، اقتصاد است، انرژی و نفت در اقتصاد حرف اول را می‌زند. رییس‌جمهور با طرح این پرسش که چقدر نفت تولید می‌کنیم؟ آن را مرتبط با قدرت ملی برشمرد و اظهار کرد: اینکه ما در صنعت نفت چقدر توانمندیم، چقدر می‌توانیم استخراج و تولید کنیم و این امر صیانتی باشد، قدرت ملی و مدیریتی کشور را نشان می‌دهد.

وقتی توانمندی افزایش یابد، لازم نیست داد بزنید چون دنیا متوجه قدرتتان می‌شود

وی افزود: اگر امروز می‌خواهیم با دنیا از منافع ملی سخن بگوییم، سخن گفتن بدون قدرت بی‌معناست. شما توانمندی خود را افزایش دهید؛ لازم نیست داد بزنید، دنیا خودش متوجه قدرتتان می‌شود.روحانی همچنین با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز کشور در مرحله اول و صادرات آب در گام بعدی، تاکید کرد: هر مقدار صادرات ما بیشتر شود قدرت ملی ما بیشتر می‌شود. وی بار دیگر یادآور شد: نفت تنها مسأله انرژی و اقتصادی نیست بلکه یک سرمایه استراتژیک تأثیرگذار برای کشور است. رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: در بحث دیپلماسی و زمانی که با دنیا حرف می‌زنیم، اگر ایران می‌توانست بخش بزرگی از گاز اروپا را تأمین کند، آیا آنها می‌توانستند هر روز بازی در بیاورند و ما را تحریم کنند؟ روحانی خطاب به جمع حاضر گفت: بگذارید توانمندی ما به رخ دنیا کشیده شود و با قدرت بیشتر مقابل دنیا بایستیم.

خواهم گفت که برخی بخاطر منافع شخصی نمی‌خواهند تحریم برداشته شود

وی در ادامه با بیان اینکه "در انتخاب وزیر، فهمیدم در دنیا چه خبر است"، به مسأله مذاکرات ایران و گروه 1+5 و در بحث‌های پیرامونی آن اشاره کرد، گفت: حرف زیاد دارم و خواهم گفت ولی الان موقع آن نیست. من خواهم گفت که یک عده نمی‌خواهند تحریم برداشته شود و به خاطر منافع شخصی خود مخالف این هستند که شرایط کشور با دنیا عادی شود. ما باید به فکر ملت باشیم و خودمان را برای ملت فدا کنیم.

اگر با هم باشیم، راه را تا پایان طی می‌کنیم
رییس‌جمهور در ادامه سخنانش با اشاره به نتیجه انتخابات 24 خرداد امسال گفت: این راه را با هم شروع کردیم. مردم، خادمانی را برای خود برگزیدند و این خادم به همه عهد خود با هر قیمتی باشد وفادار خواهد ماند. با هم باید راه ادامه دهیم. اگر با هم باشیم، راه را تا پایان به حول قوه الهی طی می‌کنیم. روحانی با تاکید بر نقش وحدت‌، انسجام و مشارکت مردم در همه صحنه‌ها بویژه در موفقیت دولت، تاکید کرد: از همین‌جا از مقام معظم رهبری و حمایت‌های ایشان سپاسگزاری می‌کنیم که قدم به قدم دولت را در راه دشوارش حمایت کردند و من در اینکه ما در این راه موفق و پیروز خواهیم شد، تردید ندارم. رییس‌جمهور بار دیگر به خطاب به جمع حاضر گفت: کاری کنید که نفت ارزان تولید شود. از چیزی نترسید؛ من برعهده می‌گیرم. ما از فشار این و آن نمی‌ترسیم. اگر شرکتی نفت ارزان‌تر تولید می‌کند، حق با اوست.

وی یکی از اولویت‌های دولت را کار بر روی میادین مشترک نفت و گاز اعلام کرد و افزود: دولت و رییس‌جمهور با تمام توان از این مسأله حمایت خواهند کرد که بهترین شرکت‌ها و توانمندترین شرکت‌ها با فناوری بهتر و مدرن‌تر وارد کار شوند. ما با کسی قوم و خویش نیستیم. با هیچ کشوری،‌ شرکت و فردی چه در داخل و چه در خارج عهد اخوت نبسته‌ایم. هرکس بهتر و ارزان‌تر برای سرمایه ملی ما کار کند، ما دست یاری به سوی او دراز می‌کنیم. روحانی اضافه کرد: از حرف‌های که می‌زنم، نهراسید. کارهای بزرگی را شروع کردیم. من می‌دانم بار حرف چقدر سنگین است و آماج نیزه‌ها را می‌گیریم اما نترسید، اتکای شما به خداوند باشد و بدانید که در مسیر حق گام برمی‌دارید. خداوند شما را کمک می‌کند و ملت غیور ایران نیز پشتیبان شما خواهند بود. رییس‌جمهور بار دیگر بر عزم دولت در خصوص کار بر روی مخازن مشترک گازی و نفتی تاکید و از آن به عنوان اولویت یاد کرد و گفت: باید هر کاری که عقب افتاده، حتی یک ساعت و یک روز زودتر انجام دهیم.

با اجرای توافق ژنو، گشایش‌هایی در پتروشیمی، بیمه‌،‌ خودرو و بانک ایجاد می‌شود

وی خطاب به حاضران با بیان اینکه "می‌دانم مشکل منابع خواهید داشت"، از ایجاد فضای جدید همزمان با اجرایی شدن اولین مرحله توافق ژنو خبر داد. روحانی، تحریم‌های اعمال شده علیه ایران را به طناب‌هایی تشبیه کرد که دست و پای دولتمردان را بسته بود و در عین حال خاطرنشان کرد: از تحریم نمی‌ترسیم ولی با طناب‌هایی که دست و پای دولت را بسته است، نمی‌توان کار کرد. اراده دولت این است که یکی یکی طناب‌ها را بِبُرد. اولینِ آن هم چند روز دیگر انجام می‌شود. وی با بیان اینکه "همزمان با اجرایی شدن توافق ژنو، گشایش‌هایی در بخش پتروشیمی، بیمه‌،‌ خودرو و بانکی برای کشور ایجاد می‌شود"، گفت: البته آنها شعار می‌دهند و می‌گویند ساختمان تحریم باقی می‌ماند اما یکی - دو پایه آن را ما توانستیم پایین بیاوریم. توطئه‌ای که دنیا علیه ما در این چند سال انجام داده بود، یک روزه از بین نمی‌رود و از بین بردن آن کار سختی است.

مدعی کمال نیستیم

رییس‌جمهور با استقبال از نقد و عملکرد دولت‌ها نیز اظهار کرد: برخی نقدها خوب است اما برخی نقدها نعوذ بالله مانند نقدهایی است که در کار خلقت خدا می‌گیرند. ما مدعی کمال نیستیم. در این توافق، طرف مقابل ما یک کشور کوچک در گوشه‌ای از دنیا نیست بلکه شش کشور بزرگ دنیا طرف مقابل ما هستند. وی با یادآوری اینکه ما از اول گفتیم برد - برد، به سابقه آشنایی خود با حوزه سیاست خارجی ایران بویژه در 20 سال اخیر اشاره کرد و گفت: افرادی که برای مسئولیت دیپلماسی انتخاب کردم، قوی‌ترین افرادی بودند که می‌شناختم؛ افرادی توانمند و صاحب‌نظر. البته طرف مقابل هم قوی است اما آنچه که برای ما مهم است، خطوط قرمز مربوط به منافع ملی و امنیت ملی است که به دقت آن را رعایت کرده و می‌کنیم. روحانی در ادامه به بحث فناوری اشاره کرد و افزود: فناوری بسیار مهم است. بیش از صد سال است که با صنعت نفت کار می‌کنیم. جاهایی هست که مشکل دارند که آن را باید از طریق داخلی یا خارجی حل کنیم. رییس‌جمهور بر لزوم استفاده از نیروهای نخبه تاکید کرد و با اشاره به تلاش‌های دولت در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان و قدم‌های برداشته شده در این حوزه ظرف پنج ماه اخیر، این گام‌ها را مؤثر خواند و تاکید کرد: امروز باید از همه توان داخلی استفاده کنیم.

باید از خام‌فروشی فاصله بگیریم

وی تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم فاصله گرفتن از خام‌فروشی بویژه درباره نفت را یادآور شد و گفت: باید قدم به قدم از این مسأله (خام‌فروشی) فاصله بگیریم.

قول بررسی پیشنهاد اختصاص سهمی از درآمد فروش نفت به خوزستان

رسیدگی به وضعیت مردم بومی استان، دیگر مسأله‌ای بود که رییس‌جمهور در سخنان خود مورد تاکید قرار داد و در ادامه با اشاره به پیشنهاد وزیر نفت مبنی بر اختصاص مبلغی از درآمد حاصل از فروش نفت خوزستان به این استان، گفت: این مسأله را در دولت بررسی می‌کنیم؛ چراکه من متخصص نیستم. خدا به برخی این امکان را داده که در همه رشته‌ها متخصص باشند ولی من اینطور نیستم و در هر مسأله‌ای باید جلسات کارشناسی در حضورم برگزار شود تا بعد تصمیم‌گیری کنیم، چراکه نه خودم شخصاً قادر به تصمیم‌گیری هستم و نه شرعاً خودم را مجاز می‌دانم که تصمیم‌گیری کنم. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کرامات پیامبر اسلام(ص) یادآور شد: خداوند با پیامبر اسلام با آن کرامات نیز فرمودند "وشاورهم فی الامر". خداوند می‌خواهد به ما یاد دهد که هیچ کاری را بدون مشورت و کسب نظر کارشناسان نمی‌توان انجام داد. رییس‌جمهور در ادامه تاکید کرد که در بحث اشتغال در صنایع و بخش‌های مختلف استان، اولویت با نیروهای بومی است. وی درباره بررسی اختصاص سهمی از درآمد نفتی استان خوزستان به خود این استان در بودجه، قول بررسی این مسأله را داد و گفت: امیدوارم این مسأله بعد از انجام بحث‌های کارشناسی، در قالب لایحه‌ای به مجلس شورای اسلامی ارائه شود. امیدواریم قدم‌های بلندتری برای توسعه استان خوزستان و کشور برداریم.

رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۲:۵۳
روحانی متشکریم (199037)
حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۷:۱۴
دولت و رییس‌جمهور با تمام توان از این مسأله حمایت خواهند کرد که بهترین شرکت‌ها و توانمندترین شرکت‌ها با فناوری بهتر و مدرن‌تر وارد کار شوند. ما با کسی قوم و خویش نیستیم. با هیچ کشوری،‌ شرکت و فردی چه در داخل و چه در خارج عهد اخوت نبسته‌ایم. هرکس بهتر و ارزان‌تر برای سرمایه ملی ما کار کند، ما دست یاری به سوی او دراز می‌کنیم. روحانی اضافه کرد: از حرف‌های که می‌زنم، نهراسید. کارهای بزرگی را شروع کردیم. من می‌دانم بار حرف چقدر سنگین است و آماج نیزه‌ها را می‌گیریم اما نترسید، اتکای شما به خداوند باشد (199118)
ارزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۲۱:۴۷
اقای روحانی به شما افتخار می کنممی دانید چرا؟ چون من هم مانند شما عاشق کشورم هستم ومانند شما عاشق صداقت درستکاری وایمان انهم بدون ریا کاری هستم شما برای من الگویید نمی دانید چقدر دوستتان دارم (199149)
ولایتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۲۱:۴۸
متشکریم همین ! برادر من در کنار تشکر کمک کردن لازم است تا کی خودمون رو فریب می دیم ما که از رای ندادن می ترسیم که مبادا فلان و بهمان نشود چه کمکی از ما بر می اید ملت با خودتون صادق باشید و برای درستی وقت بذارید و گرنه اوضاع بدتر هم خواهد شد من هم از خودم شروع می کنم چشم (199150)
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۳:۱۹
قبلا هم گفتم که بعضی از کارشکنان نه تند رو اند نه اصلاح طلب بلکه منافع طلبند. (199048)
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۴:۴۴
اصلاح میکنم کلمه ی تندرو اشتباه است.منظورم این بود که کارشکنان نه اصولگرا ونه اصلاح طلبند بلکه منفعت طلبند.ببخشید. (199077)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۳:۳۰
اگر همین آقایانی که رئیس جمهور اشاره کرد نبودند کشور به این نابسامانی نمی رسید (199053)
فروید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۳:۳۸
البته فی نفسه خیلی خوبه که اموال بلوکه شده آزاد بشه چون بیت الماله اما این جریان دو رو داره وشاید والبته شاید بعضیام بعد از این دنبال آزادکردن اموال ویا اسمشون از لیست تحریمها باشن که بازم خدا میدونه از این عالم سیاست...! (199056)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۳:۵۵
ا.بگم بگم ............2.ارزونی که وابسته شدن بیشتر رو به دنبال داره وپورسانتهای کرسنتی که جیب دورو بریها رو پرکنه ودر نهایت به تحریم اسیب پذیرتر شیم نتیجه نوکری تو برای امریکاست نه ما3.افزایش صادرات نفت اقتصاد ما رو وابسته به نفت میکنه ..مگه دروغ اقتصاد غیر نفتی تو یادت رفته!4.اون 6تا کدخدات سی سال قبل که ما ضعیف تر از حالا بودیم هیچ غلطی نتونستن بکنن.حالا که مثل وزرای تو فرتوت شدن وتو همه دنیا توسری خور فقط یه واداده مثل تو قوی حسابشون میکنه.از عراق تا افغانستان تا سوریه تا غزه تا لبنان =شکست. (199065)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۵:۰۲
این تحلیل های صد من یه غازت جون میده برای اخبار 20:30 و برنامه دیروز امروز فردا (199085)
ناصر
United States
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۵:۱۳
واقعا برات متاسفم هموطن . آمريكا و اروپا با هم نميتونن آدمو دق بدن ولي امثال شما تو نيم ساعت آدمو جوانمرگ ميكنن. (199092)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۶:۳۷
کاری نداره بگو کدومشون دروغه؟ (199108)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۲۲:۳۹
بگو کدومشون دروغ و اتهام نیست؟! (199153)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۶:۵۱
آدمی چه راحت با جابجایی یک نقطه از خدا، جدا میشود!
تأسف من برای شما،دردی را دوا نمیکند ولی هموطن عزیز! اگر خدا میخواست من هم مثل تو فکر کنم،هرگز مرا نمی آفرید!!! (199110)
نم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۸:۳۸
تو نه شما مگه روحانی داداش کوچیکته این طوری صداش می کنی . تندروی از سر و کولتون می باره بی . . . (199126)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۲۰:۱۰
این نظر دیگه کاملا بی ادبانه بود. نباید منتشر می کردی. (199138)
پیمان بی کس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۲۳:۵۸
آقای هموطن اختلاس های n میلیاردیه(n>3000د)دولت کریمه(معجزه قرن) و اطرافیانش رو میبینی واینهارو میگی.2-هاله ی نور ایشونو میبینی واینارو میگی؟-3-گذاشتن مردم سرکارو با دادن وعده های توخالی رو میبینی واینهارو میگی.4-بستن چندین روزنامه و.... رو میبینی و اینارو میگی؟-4- وابسته شدن صد درصدیه مارو به چین وکره رو میبینیو اینارو میگی؟-5- شیر شدن این عربهای خلیج فارسو به دلیل به ضعف کشوندن ابروی ایرانو میبینیو اینارو میگی؟6- مورد تمسخر قرار گرفتن مردم ایرانو میبینیو اینارو میگی؟-7-این تورم های کمرشکنو ... (199170)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۳:۵۶
یه عده هم نون وموجودیتشون شکستن تحریم به قیمت شرف وعزت وفروختن کشورشونه! (199066)
بدون اسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۶:۵۴
احتمالا یک عده هم مثل شما،نون و موجودیتشون تو تهمت و افترا به هموطناشونه! نه،هموطن عزیز؟! (199111)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۲۰:۴۱
اقای هموطن چیه چرا حرص و جوش میزنی فکر کنم شما هم منافعتون تو تحریم هستش به شما هم میشه گفت هموطن ؟ شما و امثال شما فقط و فقط به منافع خودتون فکر میکنید نکنه شما هم به قول عزیز دلتون یکی از برادران قاچاقچی تشریف دارین . لعنت خدا به هرچی کارشکن و خائن به ملت (199141)
محمد از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۴:۰۳
با این کمبود آب 550هزار هکتار زمین کشاورزی جلگه خورستان را چطوری می خواهند آبیاری کنند؟
منطقه آزاد اعلام شدن آبادان وخرمشهر چه سودی عاید مردم منطقه میکند؟
برای بیکاری در استان خوزستان دولت چه تدبیری دارد؟
البت ما همچنان امیدواریم آقای دکتر روحانی عزیز. (199068)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۵:۰۸
آقای مهندس این شعارهای دولت مردان ما همیشه بدون پشتوانه بوده !!!!
ما امیدواریم معضل بیکاری یک جوری مهار بشه تا به تبع آن دزدی ها نا امنی ها ومعضلات دیگر کمتر بشه .انشاالله. (199090)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۶:۴۷
خوزستان مدیران قاطع وپی گیر ندارد.تا مطالبات مردم را بگیرند. (199109)
فرشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۶:۵۵
نمایندگان خوزستان فقط دنبال این هستند که فامیل ها ودوستانشان را ببرند سرکار یا اگه سرکارند پست ومقام براشان بتراشند.بدون در نظر گرفتن شایسته سالاری واینها .....نمونه فولاد اکسین واتفاقاتش (199113)
لبیک یا حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۹:۴۵
تنها راه برای تامین آب کشاورزی در جنوب شیرین سازی آب دریاست که این کار به دلیل انرژی زیادی که در حد یه کلان شهر هست رو میخواد و نزدیکی به دریا انرژی هسته ای است
قابل توجه کسانی که فکر میکنن انرژی هسته ای به چه درد میخوره
اگر بتونیم چند نیروگاه هسته ای در جنوب بزنیم که به دریای عمان نزدیکه میتونیم جنوب ایران رو به یک منطقه غنی از لحاظ کشاورزی تبدیل کنیم
انشالله دولت تدبیر اقداماتی در این راستا بکنه (199136)
الف . س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۵:۴۴
آقای روحانی ما شما را درک می کنیم ولی هر چقدر هم هوا پـــــاک باشد اگر نتوانیم حرف بزنیم خفه خواهیم شد ! لطفا ضرب و شتم و دستگیری رییس ستاد عارف در خوزستان و دوستان ایشان را پیگیری کنید تا در سفرهای استانی دیگرتان شاهد حمله به دوستان خود نباشید !در ضمن زنده باد خاتـــــمی شعار همیشگی ماست کسانی که این نام را بر نمی تابند از خدا طلب صبر و سلامتی
کنند!!!!! (199097)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۵:۵۴
آقای روحانی دیگر صبر مردم تمام می شود لطفا یه کاری تو حوضه ی داخلی کشور انجام دهید. (199099)
هه هه هه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۲۲:۴۴
مگه شما هنوز صبرت تموم نشده؟ من موقعی که خاتمی گفت یک تدارکاتچی هستم صبرم تموم شد (199154)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۹:۰۸
"عده ای نمی گذارند......." چقدر این جمله آشنا است!
بیچاره مردم!!!!!!!!!!!! (199129)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۱۹:۳۰
امیدواریم که از برنامه های اقتصادی آقایی رضایی در این دولت استفاده بشه چون ایشان هم ادم معتدلی هستند (199133)
بچه اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۶ ۲۳:۰۹
مشكل خوزستان اول از همه قوميت گراييهرتا زمانيكه عرب و بختيارى و شوشترى و دزفولى دست از قوميت گرايى برندارن و به يك كل فراگير به نام خوزستان اعتقاد پيدا نكنند حكومت مجبوره همواره مدير غيربومى براى استان بياره.!!!!! (199160)